Sæsonen 2019/2020
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: Arh, et par spillere? Vi skifter 8 mand fra weekenden.
Men det er vel kun på 3-4 positioner, startopstillingen er blevet nedgraderet. Areola for Courtois gør ingen forskel - i hvert fald ikke negativt. Mendy og Marcelo er begge skadet, hvorfor Zidane er tvunget til at skulle skifte ud på VB. Hazard har været skadet og ude af form, og efter en hård kamp I Sevilla, giver det mening at give spilletid til Vinicius. James havde ingen pre-season, og spiller på en position hvor vi mangler spillere, hvorfor det ville være dumt at satse med ham i denne kamp. At Bale ikke er med, tror jeg ikke, jeg behøver at forklare. Vi alle kender hans skadeshistorik.
Carvajal og Benzema kunne sikkert godt have spillet, men hvis Odri og Jovic ikke er i stand til at starte inde mod Osasuna, hvornår skal de så spille?
Det har han vel praktisk talt også? Denne sæson har vi 3 flere markspillere end vi havde dengang. Den eneste forskel er at halvdelen af vores breddespillere lige nu er skadede.Ramos4 skrev: Zidane roterer som om han har samme brede trup som ved seneste mesterskab.
Jeg er godt nok betænkelig ved den opstilling vi kommer med i aften.
GG Vinicius.
Kiwes skrev: Jeg kan simpelthen ikke holde det i mig. Hvad fanden tror du selv Zidane. Du kan ikke sætte et sådan hold på banen. Taber vi point idag, står det alene for hans regning.
Det er jo ikke fordi, at spillet er dårligere end de andre kampe vi har spillet. Dette er Zidanes Madrid. Er man ikke fan af det man ser i dag, så bør man hellere ønske Zidane ud, end at tænke på startopstillingen.
Hvilken kasse af Vinicius!
Mln25 skrev: Der er sgu ikke meget bomber over ham Jovic der..
Han får ingen service..
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vasquez, Vinicius har ikke være præcise med deres indlæg til Jovic.
Cristiano7 skrev: Enig.
Vasquez, Vinicius har ikke være præcise med deres indlæg til Jovic.
Og midtbanen skaber absolut ingen chancer for angriberne. Så er det lige meget om du hedder Jovic, Kane eller Lewandowski; du kommer ikke til at score i dette setup.