Sæsonen 2019/2020

4 år 6 måneder siden #901 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev:



Ind med Lucas i stedet for denne spade, så kan det være at Real Madrid vinder i Andalusien, og kommer op på 1. pladsen i La Liga.


Det er helt vildt der stadig er folk der forsvarer ham. Tænk at være skadet 50% af tiden på 5 år, ikke gide lære sproget (selvom Wales landstræner påstår han kan bestille mad på en restaurant, wow!) spille golf fremfor hold-aktiviteter og så TILMED være et røvhul der ikke gider holde et vimpel og mokker når han bliver skiftet ud osv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #902 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Når man tænker på at fodbold er en holdsport, så ser det der bare forfærdeligt ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #903 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Man kan mene nok så meget om Lucas, men vi er nødt til at starte ham på højrekanten. Specielt i en kamp mod Sevilla, men også generelt. Han arbejder hårdt, presser hårdt, løber defensivt. Ingen nykker. Bale kan score nogle mål, men vi får ikke et *hold* med ham på banen.

Så må vi håbe Hazard kan steppe op og overtales til at presse også. Så har vi en chance. Og Casemiro skal lære at blive på sin plads.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #904 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Synes umiddelbart han ser forvirret ud, og det kan være han ikke føler han er den 'rette' til at stå med skiltet.

Men hvis tilfældet er at han stadig er småfornærmet over at klubben forsøgte at sælge ham i sommers, så ville det vidst være på tide at se lidt indad, for Real Madrid har gjort langt mere for ham end han nogensinde har for klubben. Han har nærmest ikke været andet end en meget dyr udgift.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #905 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
uanset hvad så bør han så absolut blive solgt til januar. Jeg håber bare han leverer i mellemtiden så vi kan få lidt for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #906 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 2019/2020
Det er helt vildt hvordan nogen folk kan få en hel hønse farm ud af en enkelt fjer...
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #907 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev: Synes umiddelbart han ser forvirret ud, og det kan være han ikke føler han er den 'rette' til at stå med skiltet.

Men hvis tilfældet er at han stadig er småfornærmet over at klubben forsøgte at sælge ham i sommers, så ville det vidst være på tide at se lidt indad, for Real Madrid har gjort langt mere for ham end han nogensinde har for klubben. Han har nærmest ikke været andet end en meget dyr udgift.


Ja, han har kun scoret over 100 mål for klubben og afgjort flere store finaler, og været den bedste spiller (dog blandt mange uduelige spiller) denne sæson....
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #908 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Et Sevilla mandskab fyldt med selvtillid med en træner, som spiller possession og højt pres. Det lyder umiddelbart ikke godt for et hold som vores uden selvtillid.
Er det egentlig ikke nu Zidane skal steppe op og erkende, at tingene bare ikke fungere, og spille efter modstanderens evner? Jeg er på ingen måder vild med ideen, men den her kamp tror jeg på ingen måde vi kommer til at dominere. Hverken på intensiteten eller på spillet, så havde jeg været træner ville jeg nok ofre en spiller som Bale, og stille i en 4-3-1-2 opstilling med Casemiro, Valverde og Kroos på den centrale midtbane. Hazard som 10'er og Benzema fremme med Jovic. Af den simple grund, at Sevilla vil komme ekstremt aggressivt ud, og vores spillere på nuværende tidspunkt bare ikke har selvtilliden til at spille den rundt om presset. Derfor skal der spilles over presset, og her ville jeg simpelthen gøre det norsk og have Jovic til at tage samtlige hovedstødsdueller, og forhåbentlig vinde en del, hvor Benzema og Hazard kan tage 2. boldene, og prøve at vinde kampen på den måde. Spark nogle lange bolde frem, så Sevilla's kæder bliver strukket, og lad os få skabt pladsen på den måde. Der er ingen tvivl om, at vi vel nok har den mest gennembrudsstærke spiller i verden, men samme taktik og formation gør det bare alt for nemt, at lukke os ned.

Det er vel egentlig den eneste taktiske ændring man kan lave. Satser Zidane igen på spillerne finder intensiteten med samme 11'er som sidst, så vil jeg godt erkende, at han taktisk måske ikke er den klogeste. Samtlige 11 spillere skal være klar, hvis man stiller som man plejer, og det har jeg bare utrolig svært ved at se kan ske.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #909 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Det kunne meget vel blive Julen Lopeteguis store aften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #910 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Dragam skrev: Det er helt vildt hvordan nogen folk kan få en hel hønse farm ud af en enkelt fjer...


En enkelt fjer? Det er jo netop blot én ting af mange. Hvis det eneste problem med Bale i 5 år var at han ikke gider holde en vimpel, så havde vi sgu da ikke denne diskussion.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #911 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 2019/2020
Sidst vi vandt ude mod Sevilla var i 2015 (2-3) på et hattrick af Cristiano. Før det var vores seneste sejr på Ramón Sánchez Pizjuán helt tilbage i 2011 (!). Vildt.
Derudover har vi siden midten af marts kun vundet én udekamp - i de gældende turneringer.

Der er virkelig ikke meget, der taler for en sejr i aften. Som andre er inde på, vil det godt nok være tankevækkende, hvis Zidane stiller op med samme start 11'er som sidst. Motivationen for en sejr i ligasammenhæng har dog sjældent været større, med tanke på Barcas resultat i går.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #912 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Dragam skrev: Det er helt vildt hvordan nogen folk kan få en hel hønse farm ud af en enkelt fjer...


En enkelt fjer? Det er jo netop blot én ting af mange. Hvis det eneste problem med Bale i 5 år var at han ikke gider holde en vimpel, så havde vi sgu da ikke denne diskussion.



På videoen ligner det, at han virker forvirret over, at han får vimplen. Jeg har prøvet at google om denne vimpel er med på tidligere holdbilleder, men det er den sjældent - og ellers holder anføren den.

Bale er ikke en spiller, der skaber problemer udenfor banen. Jeg synes hans er altid skudt ude af proportioner. Jeg er da ligeglad med, hvilke hobbier spillerne har... Hvad tænker du på når du siger det blot er en ud af mange ting?
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce