Sæsonen 2019/2020

1 uge 6 dage siden #853 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

JimmyBroe skrev:

JesperThomsen skrev: Har Dios sat øl på køl? Jeg mindes han lovede øl til forummet hvis ikke Real hentede et par spillere ;-)

Dios lover altid øl til Gud og hver mand. Har engang set bold med ham og BBB i Tivoli og det eneste han drak var saftevand. Han kan slet ikke lig alkohol. #bums

:D

Hahaha din bums :D

Det er ikke os alle som hiver: Nogen kom noget i min drink, fordi jeg opførte mig som en idiot kortet :D
Sjovt nok kom det, da omgangen kom til din tur til og gi øl.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #854 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020

JK skrev:

Sahinovic skrev:

JK skrev: Griezmann-handlen var på ingen måde en god sag for Barcelona, men han er naturligvis en god spiller.

Hvorfor har Griezmann handlen ikke været god?

Jeg ser De Jong og Griezmann som en klar forstærkning, da der er tale om to spillere der omgående er klar til at indgå i start-elleveren. Vi har så ''kun'' hentet Hazard, og de andre, ja dem ser jeg ikke ligefrem som faste startere inden for den nærmeste fremtid.

Griezmann legede med Barcelona og valgte dem fra sidste år. Flere personer omkring klubben, spillere og fans blev i medierne citeret for ikke at ville have ham både dengang og nu. Alligevel var præsidenten helt klar på at betale hans frikøbsklausul, men var lige nødt til at trække sagen lidt ud, så de nåede forbi skæringsdatoen for prisnedsættelsen - noget Atletico, så vidt jeg ved, stadigvæk holder på, de ikke gjorde, så de egentlig bør betale mere for ham. Jeg synes personligt ikke, det sætter Barcelona i noget godt lys overhovedet, men som skrevet er jeg enig i, at han er en stærk spiller.

Så mener jeg i øvrigt, at Militão og tildels Mendy burde være tæt på en startplads på baggrund af det antal defensive fejl, der bliver begået kamp efter kamp.

Jeg synes ellers at have læst, at Griezmann allerede i forrige sæson ville til FC Barcelona, men valgte så efterfølgende at blive et år ekstra i Atlético Madrid for at aftjene sin 'værnepligt'. Det synes jeg ikke rigtigt der er noget galt i, og det er vildt hvis man som fan kan blive fornærmet over dette, men så samtidigt ønske Neymar tilbage.

Vi kan så godt blive enige om, at selve showet han havde kørende, og den video der blev uploadet hvor han i sidste ende traf sin beslutning var intet mindre end komisk, for så vigtig, eller god er han jo slet ikke.

Jeg tror desværre at Mendy kommer til at få det svært i Real Madrid på baggrund af hans manglende teknik (især førsteberøringen halter) og Militão er jeg nødt til at se lidt mere af før jeg kan gøre mig klogere på ham.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

1 uge 5 dage siden #855 af Sahinovic

fiatten skrev: Mourinho ER bare manden til at skabe et vinderhold og skabe gejst i truppen. Han river de stjerner, som er nødvendige ud af holdet. Det er det, der skal til. En mand, der fra dag 1 går ind og siger: "Modric, Benzema, Ramos - You're out" uden at være bange for dem eller præsidenten.

Hvornår har Mourinho sidst slagtet en hellig ko i en fodboldklub? Han skændes jo bare med dem (og alle andre), og så ender det altid med at det er ham der bliver fyret - seneste eksempel med Pogba.

Mourinho er på ingen måder manden til at skabe gejst på et hold, han er enormt destruerende og er af Chelsea (i to omgange), Real Madrid og Manchester United blevet fyret på baggrund af præcis samme årsag, så han lærer jo tydeligvis intet af sine fejl.

Taget hans tid i Real Madrid med i betragtningen, samt hans historisk med de seneste klubber, så er det lidt vildt at han overhovedet kommer på tale som ny cheftræner.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, PMO, Jbner, JK

1 uge 5 dage siden #856 af JK
Besvaret af JK på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev:

JK skrev:
Griezmann legede med Barcelona og valgte dem fra sidste år. Flere personer omkring klubben, spillere og fans blev i medierne citeret for ikke at ville have ham både dengang og nu. Alligevel var præsidenten helt klar på at betale hans frikøbsklausul, men var lige nødt til at trække sagen lidt ud, så de nåede forbi skæringsdatoen for prisnedsættelsen - noget Atletico, så vidt jeg ved, stadigvæk holder på, de ikke gjorde, så de egentlig bør betale mere for ham. Jeg synes personligt ikke, det sætter Barcelona i noget godt lys overhovedet, men som skrevet er jeg enig i, at han er en stærk spiller.

Så mener jeg i øvrigt, at Militão og tildels Mendy burde være tæt på en startplads på baggrund af det antal defensive fejl, der bliver begået kamp efter kamp.

Jeg synes ellers at have læst, at Griezmann allerede i forrige sæson ville til FC Barcelona, men valgte så efterfølgende at blive et år ekstra i Atlético Madrid for at aftjene sin 'værnepligt'. Det synes jeg ikke rigtigt der er noget galt i, og det er vildt hvis man som fan kan blive fornærmet over dette, men så samtidigt ønske Neymar tilbage.

Vi kan så godt blive enige om, at selve showet han havde kørende, og den video der blev uploadet hvor han i sidste ende traf sin beslutning var intet mindre end komisk, for så vigtig, eller god er han jo slet ikke.

Jeg tror desværre at Mendy kommer til at få det svært i Real Madrid på baggrund af hans manglende teknik (især førsteberøringen halter) og Militão er jeg nødt til at se lidt mere af før jeg kan gøre mig klogere på ham.

Har læst følgende på Marca i dag i en artikel, som blandt andet påstår, at Barcelonas fans faktisk er glade for, at de Ligt ikke blev købt.

"He who has doubts about playing for Barcelona is no good to us," is Johan Cruyff's famous quote that Los Cules now live by.

Det pudsige er bare, at det tilsyneladende kun gælder, når det er belejligt. Dvs. måske ikke for Griezmann og bestemt ikke for Neymar.

Militão bør i min bog få nogle chancer fra start, om ikke andet så for at Ramos og Varane ser, at deres pladser rent faktisk ikke er sikre.

1 uge 5 dage siden #857 af JK
Besvaret af JK på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev:

fiatten skrev: Mourinho ER bare manden til at skabe et vinderhold og skabe gejst i truppen. Han river de stjerner, som er nødvendige ud af holdet. Det er det, der skal til. En mand, der fra dag 1 går ind og siger: "Modric, Benzema, Ramos - You're out" uden at være bange for dem eller præsidenten.

Hvornår har Mourinho sidst slagtet en hellig ko i en fodboldklub? Han skændes jo bare med dem (og alle andre), og så ender det altid med at det er ham der bliver fyret - seneste eksempel med Pogba.

Mourinho er på ingen måder manden til at skabe gejst på et hold, han er enormt destruerende og er af Chelsea (i to omgange), Real Madrid og Manchester United blevet fyret på baggrund af præcis samme årsag, så han lærer jo tydeligvis intet af sine fejl.

Taget hans tid i Real Madrid med i betragtningen, samt hans historisk med de seneste klubber, så er det lidt vildt at han overhovedet kommer på tale som ny cheftræner.

Enig, Sahinovic - nej tak til Mourinho.

Klopp har en mere interessant tilgang til det. Det bedste hold er ikke nødvendigvis det hold med de bedste spillere. Det er ikke direkte citat, men han har udtalt noget i den dur denne sommer.

1 uge 5 dage siden #858 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020
Hvis RM ansætter Mourinho er det et kæmpe skridt tilbage, men det er måske i fin tråd med andre beslutninger som klubben tager, hvor “det gode gamle” er det klubben holder sig til.
Jeg så gerne RM tog Poch (udløber hans kontrakt ikke snart) eller helst Klopp og gav det tid og resourcer. Ud med alt det gamle og ind med friske nye kræfter - måske dette kan ske efter et præsidentvalg.

1 uge 5 dage siden #859 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2019/2020
PMO,

Når man ser på de andre klubbers (Juventus, Man City, PSG etc) sociale medier eller hjemmeside - så kan man se hvor bagud Real Madrid er ift. fornyelse samt promovering.

Selvom vi har det fleste antal følgere sammenlignet med andre klubber, er det sjovere at følge de andre klubber på sociale medierne.

Perez holder stadigvæk fast i fortiden - og taler gerne højt om 3x CHL triumfer og at vi har verdens bedste trup. Samtidigt nævner ikke noget om to sæsoner i træk med to cifre points bagud fra nr.1 i ligaen med samme trup..

1 uge 5 dage siden #860 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

Cristiano7 skrev: PMO,

Når man ser på de andre klubbers (Juventus, Man City, PSG etc) sociale medier eller hjemmeside - så kan man se hvor bagud Real Madrid er ift. fornyelse samt promovering.

Selvom vi har det fleste antal følgere sammenlignet med andre klubber, er det sjovere at følge de andre klubber på sociale medierne.

Perez holder stadigvæk fast i fortiden - og taler gerne højt om 3x CHL triumfer og at vi har verdens bedste trup. Samtidigt nævner ikke noget om to sæsoner i træk med to cifre points bagud fra nr.1 i ligaen med samme trup..

Hvordan er de andre klubber bedre til at promovere sig, fx på de sociale medier? Er bare nysgerrig?

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 5 dage siden #861 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Mit navn aside, så tror jeg sagtens man kan lave en revolution uden at smide Ramos på porten. Han er ikke på toppen, men jeg synes slet ikke det er hans skyld at forsvaret sejler. Varane og Carvajal er de værste nu, specielt efter Mendys indtog.

Er det ikke Ramos som igen koster et mål? Ramos, Varane og Carvajal har været decideret pinlige hele sidste sæson, og denne sæson indtil videre. Hvorfor dog frede Ramos?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 uge 5 dage siden #862 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Du skriver det selv. Både Varane og Ramos er under niveau - men vi har kun én Militao.

Sue me.

5 dage 19 timer siden #863 af Sahinovic

He attempted to strike a partnership with Neymar, but the moves looked cumbersome and forced, and when Vinicius' big chance did finally arrive, he failed to connect properly with a volley.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e50728b462f.html

Vinicius fik debut for det Brasilianske landshold igår, og ifølge Marca imponerede han ikke ligefrem.

Sidste redigering: 5 dage 19 timer siden ved Sahinovic.

2 dage 15 timer siden #864 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020
Ødegaard kasse mod Atleti! Han er altså stemplet ind i la liga
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.