Den store transferrygte-tråd

3 år 7 måneder siden #2053 af Thomaskjensen
Ja, han er en lille skid på 173, og 16 år, hvilket ikke er helt dumt da men oftest er mellem 150 og 180 cm som 16 årig.
Man slutter med at vokse når man er 18-20 år.

Sååå, han kan nok godt blive mindst lige så stor som Messi, nå nej han er jo 170, jeg mente Neymar på 175, eller Vini på 176, øhhh Mbappe 178 nej hov Benzema på hele 183 cm. Lewandowski 185 bare for at.

Nej han er ingen Haaland, der er vi så helt enige :)

Som 9'er i RM kommer han at passe perfekt i Real Madrid (baseret på de par timers klip jeg har set med ham).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #2054 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Ifht til Endrick's vaegt, saa skal jeg ikke kunne sige om han gaar i fritterne som Hazard, det der dog pt er positivt er at han ser ud til at kunne bruge sin fysik paa en god maade, saa han ikke vaelter ved det mindste vindstoed som en vis Rodrygo goer. Vi har brug for spillere der kan staa imod naar de fysisk staerke forsvar-spillere i La Liga byder op til dans, og her ved vi at Rodrygo taber kampen 10 ud af 10 gange, saa lad endelig ikke Endrick gaa paa kur, han skal have "masse" for at kunne begaa sig i La Liga!

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #2055 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=156651 skrev: Har ikke fidus til ham. Han skal spille 9’er men han er meget lav. Som kant er han for langsom. Desuden er han buttet og vil sikkert altid skulle slås med sin fitness.

​Hazard er buttet. Endrick er i en alder af 16 år fysisk stærk og i de highlights, jeg har set, så udnytter han sit lave tyngdepunkt og fysikken helt perfekt. Han er virkelig god til at bruge sin krop og vinde sine dueller på jorden. Og så er han ved gud ikke langsom. Hold da op et antrit han har!

3 år 7 måneder siden #2056 af Matamoro
Da rygterne gik højest på, at vi var tæt på at signe Hazard, var jeg som en af de få, stærkt imod et sådant køb. Netop fordi Hazard ikke var fysisk gearet til en klub som real Madrid. Langt de fleste af brugerne herinde var meget uenige i den betragtning. Enkelte brugere talte endda om, at jeg skulle have karantæne, fordi det var så dumt det jeg skrev. Nu er vi der igen med en spiller som helt tydeligvis ikke har den rette fitness, til at begå sig på allerøverste hylde i Europa. Juni Calafat har ramt plet en del gange, men her forudser jeg at klubben begår en stor fejl.

3 år 7 måneder siden #2057 af Real HWL

Matamoro post=156651 skrev: Har ikke fidus til ham. Han skal spille 9’er men han er meget lav. Som kant er han for langsom. Desuden er han buttet og vil sikkert altid skulle slås med sin fitness.

Verdens største talent du lige snakker helt ned under gulvbrædderne.

3 år 7 måneder siden #2058 af Matamoro
Hazard var også en af verdens bedste spillere i Chelsea

3 år 7 måneder siden #2059 af NadaMás
Nu ved jeg ikke om Palmeiras (og klubber generelt) giver adgang til fedtprocenter, muskelmasse m.m. når eventuelle købende klubber henvender sig, men jeg tænker da at hans fysik er blevet gransket ganske grundigt af Real. Syntes han ligner en der er svær at komme ind på kroppen af, samtidigt med at han er hurtig på de korte meter. Richarlison sammenlignede ham med Adriano som type, og han var jo muligvis Europas bedste angriber i 2003-2004. 
Jeg har ikke set andet til Endrick end hvad nogle youtube-videoer har at tilbyde, men hans tal i ungdomsårene samt hans spæde seniorkarriere, peger jo på en spiller der kan lave mål på samlebånd. Juni Calefat har jo også en meget god hitrate. 

Nu snakkes der også om Gvardiol og Bellingham, men man kan sgu ikke få det hele. Føj hvor ville holdet blive noget nært fuldendt med de to også. Personligt har jeg også en stor fidus til Porro og Pino - Det er i det hele taget højresiden der mest trænger til ny blod. Tror dog ikke vi skal regne med noget til januar (på nær Endrick).

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #2060 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=156662 skrev: Da rygterne gik højest på, at vi var tæt på at signe Hazard, var jeg som en af de få, stærkt imod et sådant køb. Netop fordi Hazard ikke var fysisk gearet til en klub som real Madrid. Langt de fleste af brugerne herinde var meget uenige i den betragtning. Enkelte brugere talte endda om, at jeg skulle have karantæne, fordi det var så dumt det jeg skrev. Nu er vi der igen med en spiller som helt tydeligvis ikke har den rette fitness, til at begå sig på allerøverste hylde i Europa. Juni Calafat har ramt plet en del gange, men her forudser jeg at klubben begår en stor fejl.

​Hvad bygger du "den rette fitness" på? At han løber fra sin modstander eller at han er så stærk som 16-årig at han kan skubbe folk væk? Er det hans flotte retningsskift der tyder på dårlig fitness? Er det at han kan sætte 3-4 mand i det lave tyngdepunkt der er ringe fitness? SOM 16-ÅRIG! Jeg er oprigtigt nysgerrig på hvordan man kan se på en fysisk stærk spiller der vender og drejer som en sindssyg, kan løbe fra sin modstander og som i en alder af 16 år og ikke mange dage vurderes til at have fysikken til at starte inde for førerholdet i den bedste Brasilianske række?

3 år 7 måneder siden #2061 af Madrid1998
Det er en anelse unuanceret med Hazard og hans fitness. Ja han kom lidt for tyk, men det gjorde han åbenbart også i Chelsea, efter sine sommerferier. Der var han den bedste Pl spiller i næsten samtlige år han var der.

Tror du ikke de masse skader har noget med det at gøre? Han kom aldrig helt i rytmen pga småskader, og da han endelig var ved at være der, så spillede han altså på sit vanlige niveau. Her tænker jeg Psg kampen især. Derfra han ikke været den samme, og det er pga skaderne stortset, herunder det psykologiske i det, og altså ikke fordi han vejede for meget i 2019.

Káká husker jeg værende ret slank, men han levede hellere ikke op til forventningerne, selvom han kom som Ballon dor vinder. Det var også pga slemme skader. Nogle spilere bliver bare ikke den samme igen.

3 år 7 måneder siden #2062 af Lars1991

Madrid1998 post=156669 skrev: Det er en anelse unuanceret med Hazard og hans fitness. Ja han kom lidt for tyk, men det gjorde han åbenbart også i Chelsea, efter sine sommerferier. Der var han den bedste Pl spiller i næsten samtlige år han var der.

Tror du ikke de masse skader har noget med det at gøre? Han kom aldrig helt i rytmen pga småskader, og da han endelig var ved at være der, så spillede han altså på sit vanlige niveau. Her tænker jeg Psg kampen især. Derfra han ikke været den samme, og det er pga skaderne stortset, herunder det psykologiske i det, og altså ikke fordi han vejede for meget i 2019.

Káká husker jeg værende ret slank, men han levede hellere ikke op til forventningerne, selvom han kom som Ballon dor vinder. Det var også pga slemme skader. Nogle spilere bliver bare ikke den samme igen.

Vi har haft den samme diskussion gang på gang. De fleste er, ligesom dig, enig i at skaderne har ødelagt rigtig meget for Hazard. Så er der nogle få der mener, at de vidste det imens han var Premier Leagues bedste spiller i Chelsea. Og de skal nævne det hver gang, at "de fik ret". Sådan er det åbenbart :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

3 år 7 måneder siden #2063 af Matamoro
Ingen kunne forudse at Hazard ville blive så skadet. Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at Endrick bliver den superstjerne som han er spået til. Men det der er med Real Madrid, er at man som den afgørende offensivspiller skal levere mod de allerbedste modstandere. Dvs der hvor de yderste marginaler tæller. Det skyldes at i Real Madrid skal man vinde alle finaler. Og det skal man år efter år. Der er et helt særligt pres på de afgørende offensive spillere, der hver eneste år skal levere noget som kun ganske få spillere i verden kan. Hazard har aldrig lignet en spiller der havde det commitment. Heller ikke da han var bedst i Chelsea. Endrick ligner heller ikke en spiller som dræber sin direkte modstander på farten, uanset hvem det er. Han ligner heller ikke en spiller der er fysisk stærk nok til at dominere i feltet som 9’er når han møder de bedste forsvarsspillere, Jeg har heller ikke set at han skulle have en spilforståelse udover det sædvanlige der gør at han kan kompensere fra de andre mangler. Han har en brasiliansk frækhed i sit spil som minder om Vinicius eller Ronaldinho. Han er ikke bange for at balancere mellem det gale og geniale. Det er fedt at se. Jeg hæfter mig bare ved, at de spillere som lykkes med at blive store i verdens største klub i nyere tid (Ronaldo, Benzema, Vinicius, til dels Bale) har været fysiske pragteksemplarer. Endrick har en masse værktøjer, men 9’er eller kant i Madrid har han ikke de rette værktøjer til.
Jeg håber at jeg tager fejl og han viser sig at blive en ny Sergio Aguero som heller ikke var superhurtig eller en særlig høj spidsangriber.

Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Matamoro.

3 år 7 måneder siden #2064 af Madrid1998

Lars1991 post=156670 skrev:

Madrid1998 post=156669 skrev: Det er en anelse unuanceret med Hazard og hans fitness. Ja han kom lidt for tyk, men det gjorde han åbenbart også i Chelsea, efter sine sommerferier. Der var han den bedste Pl spiller i næsten samtlige år han var der.

Vi har haft den samme diskussion gang på gang. De fleste er, ligesom dig, enig i at skaderne har ødelagt rigtig meget for Hazard. Så er der nogle få der mener, at de vidste det imens han var Premier Leagues bedste spiller i Chelsea. Og de skal nævne det hver gang, at "de fik ret". Sådan er det åbenbart :D

​Ja at være kåret til Chelseas bedste spiller 4 gange, samt at være på årets hold i Pl 4 gange og en masse andet er åbenbart en stor indikator for man flopper. Hans sidste kamp i Chelsea var i øvrigt mod Arsenal i El finalen, hvor han spillede en 10/10 kamp.

Matamoro har åbenbart åbnet for det tredje øje, eller har han helt suveræne analytiske evner.

Leveret af Kunena Forum