Den store transferrygte-tråd

3 år 4 måneder siden #2101 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=158939 skrev: @DeLaRed

Forstår bekymringen, men det er meget svært at slå igennem på et seniorhold som 16-17 årig. Og de spillere der gør det er ofte mere fysisk udviklet end andre på samme alder.

Vinicius spillede også dårligt, da han spillede for Flamengos seniorhold som 17-18 årig. Det er sjovt nok spillet fra ungdomsfodbold, som vender tilbage i de gode tilfælde.

Er også kritisk med handlen. Er han ikke lidt for lille til at spille 9’er? I sidste ende er Endrick en af de største talenter overhovedet. Han er mere hyped end Vinicius var og når nærmest Neymar på det punkt.

Tiden må vise om han er værd at satse på. Husk dog lige at han er købt for €35 mio + variabler. Ved så ikke lige hvor nemt de variabler er at aktivere. Hvis han ikke slår igennem kan man leje ham ud og sælge ham for en fin pris. Det ville være er fejlkøb, men med så mange gode handler ved køb af unge spillere i de sidste 5-6 år (Valverde, Vinicius, Rodrygo, Militao, Camavinga) så er det ikke en katastrofe. Real Madrid har en god økonomi. Ellers ville man lade Chelsea eller Barca købe ham (som de stod klar til at gøre).

​Er med paa at man nok stadig kan saelge ham videre (det afhaenger naturligvis stadig af hvordan hans naeste 2-3 aar bliver, for hedder statisikken 50 kampen og 1 assist saa er hans markeds vaerdi nok pludselig dumpet til <5mio), og jeg er helt enig i at der hoerer med at for at ramme de rigtige spillere saa ska der vaere et par fusere imellem, synes bare stadig prisen taget i betragtning og den manglende villighed til at bruge penge de seneste par aar, goer at man naermest skal ramme rigtigt paa Endrick. 

Fair pointe ifht de 35mio, ved ikke om det er sandt, men mener dog at den foerste variable udloeses allerede ved hans foerste kamp for 1. holdet og det er vist i omegnen af 10-15mio, saa spiller han nogensinde for Real saa koster han potentielt naermere ~50mio, og spiller han aldrig for Real saa blir han hller ikke solgt videre for 35mio, saa det er stadig noget af et sats at tage. Og saa frygter jeg ogsaa at pga hans pris-skildt saa bliver der gjort plads til ham paa holdet selvom han maaske ikke fortjener det, hvilket er det vaerste scenarie. (Jeg understreger at dette kun er baseret paa loese rygter, saa jeg er slet ikke sikker i at variablerne forholder sig som jeg beskriver ovenfor)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2102 af Fondo_Sur
Det kan jo også betale sig at satse på ham, da han har et stort potentiale. Det må være op til trænerteamet at vurdere om han skal lejes ud eller ej. Det er bare alt for tidligt at dømme ham ude!

Derudover synes jeg, at det er fair nok at der ikke har været hentet så mange nye spillere. Strategien er at hente de bedste af de bedste ift. at bygge et storhold op. Eller selv at udvikle dem, man har i truppen.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #2103 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Garnacho ?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #2104 af 9eren
www.chafarderias.com/deporte/florentino-...otal_100127_102.html

Aaaaalllrighty then, hvis den handel passer!

3 år 4 måneder siden #2105 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=158964 skrev: www.chafarderias.com/deporte/florentino-...otal_100127_102.html

Aaaaalllrighty then, hvis den handel passer!

​Har vel ingen relevans for klubben, er det ikke Perez’ ejet selskab der laver en handel?

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #2106 af 9eren
Sorry, læste ikke artiklen helt ordentligt. Træthed

3 år 4 måneder siden #2107 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd
Kvaratshkelia. Er. Insane. Siger det bare.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved El_Juan.

3 år 4 måneder siden #2108 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=158961 skrev: Garnacho ?

​Forlænger med United. Ikke et emne. De går benhårdt efter at forlænge Rashford, Dalot og Garnacho. Og med de nuværende resultater, den opadgående formkurve under Ten Haag, samt et forestående ejerskifte (som formentlig vil gøre, at de står endnu stærkere økonomisk), så ser jeg ikke en verden lige nu, hvor Garnacho ikke forlænger med United.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 år 4 måneder siden #2109 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Forstår ikke de vil forlænge med Dalot. Han er middelmådig at best, og de bruger ham jo ikke engang?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #2110 af Vinícius

Ramos4 post=158972 skrev: Forstår ikke de vil forlænge med Dalot. Han er middelmådig at best, og de bruger ham jo ikke engang?

De forstår sig at holde bredden, når man skal spille med om flere titler ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #2111 af Matamoro
Det vigtigste er bare at få solgt Hazard, Mariano, Vallejo ,Odriozola og Mendy. Tager gerne en sæson mere uden nævneværdige indkøb hvis vi kan skære det overflødige fedt væk og samtidigt få nogle canteranos ind på holdet.
Rafa Marin
Mario Martin
Sergio Arribas
Nico Paz
Vinicius Tobias

3 år 4 måneder siden #2112 af Thomaskjensen
Bestemt ikke uenig med dig Matamoro, men hvad havde du tænkt at vi skulle på for de forskellige spillere (udover Mendy som er værd lidt mønt) :)

Slipper vi betale 12% af Hazard i løn er det som at stjæle slik fra børn :)

Leveret af Kunena Forum