Den store transferrygte-tråd
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du nævner spillere som Vinicius, Neymar og Mbappe. De er jo netop kendetegnet ved ikke at være 9'ere. Jeg problematiserer Endricks højde i relation til at være spidsangriber. I forhold til at være kant problematiserer jeg hans fart.Thomaskjensen post=156677 skrev: @Matomora, skippede du at læse min kommentar om at han er 173 cm i dag, det er ret OK for en 16 årig, som stadig kan vokse sig større end de fleste topangribere i verden.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men selv om en spiller som Rodrigo ikke endnu har leveret som man håber, skal der ikke ret mange Vini historier til før det bliver rigtig fornuftigt også økonomisk. Vi skal nok få pengene hjem.
Men der er en relativ stor risiko for at han ikke bliver den nye helt store angriber, det er da klart for alle. Men det betyder på ingen måde at det er dårlig "business", eller et dårligt køb.
Det er som med Hazard/Kaka, på papiret var det en idiot sikker investering. Hvad kan gå galt?
ALT tydeligvis. Vi husker vel alle Robinho som var 172, men som jeg husker det var han heller ikke en direkte dårlig invistering, bare en totalt ringe spiller. :)
Nu er det ikke fordi jeg skal tage Matamoro's parti i den her debat, men Reinier ligner et rigtig godt exempel paa en fandens daarlig forretning, og saadanne er det jo i det her game, you win some, you loose some, men netop med Reinier in mente, saa mener jeg ogsaa det er fair at saette spoergsmaalstegn ved den pris man betaler for Endrick, for ja, man skal af med flere penge for spillere som Bellingham og Haaland, men chancerne for at de giver penge retur (ifht resultater paa banen og evt videresalgs pris) er nu engang laaaaangt stoerre da de allerede har bevist deres veard i Europa, over flere seasoner. Med en pris paa +70mio saa er forventningerne ogsaa at han om faa aar skal kunne goere sig i start 11eren i Madrid, for hvis han kun bliver reserve spiller (eller maaske aldrig slaar til) saa kunne man have lavet mange andre bedre handler for de penge. Saa med den pris der bliver talt om, er det nu engang et kaempe bet. Men som tidligere sagt lad os krydse fingre for at man rammer rigtigt denne gang.Thomaskjensen post=156681 skrev: Fair nok, og jeg er enig i at han ikke er en Haaland, ja eller en Zlatan som jeg henviser til.
Men selv om en spiller som Rodrigo ikke endnu har leveret som man håber, skal der ikke ret mange Vini historier til før det bliver rigtig fornuftigt også økonomisk. Vi skal nok få pengene hjem.
Men der er en relativ stor risiko for at han ikke bliver den nye helt store angriber, det er da klart for alle. Men det betyder på ingen måde at det er dårlig "business", eller et dårligt køb.
Det er som med Hazard/Kaka, på papiret var det en idiot sikker investering. Hvad kan gå galt?
ALT tydeligvis. Vi husker vel alle Robinho som var 172, men som jeg husker det var han heller ikke en direkte dårlig invistering, bare en totalt ringe spiller. :)
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
efter sigende er calafat også efter ham her. Han virker godt nok talentfuld!
- 9eren
- Gæst
-
Fran Garcia og Alphonso Davies til venstre back. Fran kan købes for 5 og Alphonso ville kunne komme i 24.
Bellingham forhandlinger åbner op i næste uge
Gammel rygte, Saka følges af RM
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Siiiiiiuuuuuuuuuuuuuuu