Den store transferrygte-tråd
Tielemans kunne vel være en god gratis bredde spiller, hvis vi ikke forlænger med Dani? Vil hellere have ham som bredde en Veiga.
Rodrigo fra Leeds kunne også være et emne som reserve angriber?
Livramento på højreback?
Alle 3 kunne være gode breddespillere i min optik, hvilket ikke ville springe banken.
Desuden synes jeg Kane er et absolut must, hvis rygterne er sande. Han er præcis hvad vi mangler!
Måske Salah er mulig, nu Liverpool ikke er i CHL?
Bare tanker….
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis man skal hente en "gratis" bredde spiller til midtbanen, saa tog jeg langt hellere Rabiot...med en signing af Bellingham er der hverken brug for Rabiot eller Tielemans (de er alt for sammenlignelige med det materiale vi allerede har) men Rabiot er imo langt bedre all round. (ellers er der ogsaa en spiller som Kamada som er "gratis" men er i tvivl om han har nivuaet)zizou21 post=162779 skrev: Nu hvor PRL er afgjort, nogen der er interesseret i spillere fra nedrykkerne?
Tielemans kunne vel være en god gratis bredde spiller, hvis vi ikke forlænger med Dani? Vil hellere have ham som bredde en Veiga.
Rodrigo fra Leeds kunne også være et emne som reserve angriber?
Livramento på højreback?
Alle 3 kunne være gode breddespillere i min optik, hvilket ikke ville springe banken.
Desuden synes jeg Kane er et absolut must, hvis rygterne er sande. Han er præcis hvad vi mangler!
Måske Salah er mulig, nu Liverpool ikke er i CHL?
Bare tanker….
Jeg tog dog Viega fremfor dem begge to, vi har netop brug for en midtbane spiller der er anderledes end dem vi har i truppen paa sigt.
Til angrebet er Thuram stadig den bedste deal paa markedet. (medmindre Firmino vil tage en 12m kontrakt)
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Gonzalo Ramos burde man måske overveje så
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Han niveau i denne sæson har ikke været højt nok, og forlader han klubben er vi nød til at komme ud og skaffe en god erstatning og ikke blot en backup til Benzema.
Jeg har enorm respekt for Benzema, han har været en Konge, og han skal have lov til at tjene boksen i Saudi-Arabien i sine sidste år af karierren!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
jeg håber dælme ikke at joselu skal være førsteangriber næste sæson. Ville jo være helt til grin
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hvis Joselu skal være Marianos afløser samt Brahim Diaz skal være Asensios afløser.
Det gør jo ikke truppens bredde bedre end den er nu?
Joselu er 33 og har lige haft en god sæson - er ikke lige med at han igen får en god sæson og kan lige score et mål mod fx City eller Bayern i Chl som back up når vi er bagud?
Det bliver en kedelig sommer udover købet af Bellingham.
Krydser stadigvæk fingre for et par super indkøb.
Først i 2024 kan vi gå efter Mbappe, Davies osv.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg kunne til nøds gå med til Benzema og Joselu næste sæson, men hvis vi lige pludselig står med Joselu som første angriber, hopper jeg i havnen.
Selv med Kane for Benzema står vi ikke bedre end nu. Stadig uden en god højreback og med en venstreback vi ikke aner om er klar.elle44 post=162795 skrev: Virkeligt skræmmende hvis vi ikke går efter en topangriber. Så er vi godt nok på røven næste år. Shit.
Jeg kunne til nøds gå med til Benzema og Joselu næste sæson, men hvis vi lige pludselig står med Joselu som første angriber, hopper jeg i havnen.