Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2377 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
“Nico Paz is a regular in the first team training sessions, where his talent has not only not gone unnoticed, but has attracted a lot of attention because there are many who see something special in him. "This boy should train with us every day because he's so good," commented Toni Kroos, who has come to endorse the quality of the young player.”

På førsteholdet med ham

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2378 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=162808 skrev: Hvor længe har medierne kørt Mbappe til Madrid stilen efter han afviste os sidste sommer indtil han for nogle dage siden igen afviser at skifte klub igen? Dios mio det der tik tak kan godt pakke sammen nu.

Dem som tror at Håland kommer til Madrid næste sommer, det gør han nicht. Mbappe kommer heller ikke.

Så hvad med at poste penge i en angriber som Gonzalo Ramos, eller Osihmen? Nogle bedre derude, do not know. Og kan det lade sig gøre.

Du misforstår. Det hele handler om “næste sommer”, for der har X-spiller kun et år tilbage af kontrakten eller også har X-spiller kontraktudløb. De sidste mange, mange somre har alt handlet om “næste sommer”. Så er det Mbappé der har kontraktudløb, så har Haaland en klausul, så skal stadion indvies. Bla, bla, bla. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Lukita

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2379 af 9eren

3 år 1 måned siden #2380 af El Siete
​Det er virkelig skidt for ledelsens planlægning hvis Asensio, Nacho og særligt Benzema vælger at smutte. Man har allerede smidt 100M+ for Bellingham og nu skal man finde verdensklasseafløsere på flere positioner, og alle klubber ved vi er desperate og presser prisen op. Tænk at skulle forhandle med Daniel Levy om Harry Kane, når de ved vi står og SKAL have en 9'er. 

Der skulle allerede investeres for at kunne konkurrere med City osv, men nu skal den helt store pengepung da frem.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 måned siden #2381 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=162809 skrev: “Nico Paz is a regular in the first team training sessions, where his talent has not only not gone unnoticed, but has attracted a lot of attention because there are many who see something special in him. "This boy should train with us every day because he's so good," commented Toni Kroos, who has come to endorse the quality of the young player.”

På førsteholdet med ham

​Nu er jeg jo ikke den stoerste fan af at sende teenagere paa foerste holdet, med mindre de er helt exeptionelle, men skal ogsaa vaere aerlig at indroemme at jeg aldrig har set Nico Paz spille.

@9eren, kan du beskrive ham som spiller, er det en Oedegaard, Tchouameni eller Antonio Blanco type vi har med goere her?

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved DeLaRed.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2382 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg kan sgu godt lide Asensio, men jeg har det faktisk meget godt med, at man ikke skal ud og give ham en 4-5 årig kontrakt hvorefter hans niveau sikkert styrtdykker igen. Lad ham endelig komme videre og lad os få lavet nogle gode justeringer i truppen. Asensio er god og kan være kampafgørende, men han er alt andet end stabil i sine præstationer. Der kan sagtens dukke noget bedre op. 

Joselu er en god og sikker tilføjelse. Rutineret, driftsikker, ægte 9'er og kan være god i de sidste minutter af en ligakamp, hvor der skal jagtes en scoring. Jeg håber, at Kane bliver førstevalget og jeg tror egentlig ikke, at Tottenham kræver i nærheden af, hvad en topangriber som Kane faktisk er værd. Vi hjælper dem endda med at få ham ud af ligaen, så han ikke bliver en konkurrent hvis han beslutter at han vil ud og vinde et trofæ. Er vi helt presset, så har Rodrygo heldigvis spillet en formidabel sæson uanset hvilken position han har fået, så jeg kunne sagtens se ham få chancen hvis det betyder at man frigiver midler til at forstærke højre back og højre kant. At det afhænger nok af muligheder. 

Bredden skal virkelig styrkes, men jeg tror, at afgange af Asensio og Benzema kommer til at fremprovokere nogle signings som vi bliver glade for. 

3 år 1 måned siden #2383 af El Siete
​Benzema tilbudt 400M euro for 2 år, og tættere og tættere på at smutte. Ja, det er sgu nok umuligt at sige nej til når man har vundet og prøvet alt med Real Madrid. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

3 år 1 måned siden #2384 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=162815 skrev: Joselu er en god og sikker tilføjelse. Rutineret, driftsikker, ægte 9'er og kan være god i de sidste minutter af en ligakamp, hvor der skal jagtes en scoring. Jeg håber, at Kane bliver førstevalget og jeg tror egentlig ikke, at Tottenham kræver i nærheden af, hvad en topangriber som Kane faktisk er værd. 

​Daniel Levy er en led satan at forhandle med. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2385 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=162814 skrev:

9eren post=162809 skrev: “Nico Paz is a regular in the first team training sessions, where his talent has not only not gone unnoticed, but has attracted a lot of attention because there are many who see something special in him. "This boy should train with us every day because he's so good," commented Toni Kroos, who has come to endorse the quality of the young player.”

På førsteholdet med ham

​Nu er jeg jo ikke den stoerste fan af at sende teenagere paa foerste holdet, med mindre de er helt exeptionelle, men skal ogsaa vaere aerlig at indroemme at jeg aldrig har set Nico Paz spille.

@9eren, kan du beskrive ham som spiller, er det en Oedegaard, Tchouameni eller Antonio Blanco type vi har med goere her?

​Han er sin egen, vil ikke sammenligne ham med Ødegaard. Ødegaard i Real Madrids ungdosmafdeling var jo en ren katastrofe.

Virkelig en teknisk dygtig spiller med et fantastisk blik for spillet. Meget målfarlig og mange assist. Har en ganske fin hurtighed og mentalt er han meget stærk. Han har jo gået fra at spille på Arbeloas hold til at være fast mand på Castilla. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2386 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=162819 skrev:

Brylle post=162815 skrev: Joselu er en god og sikker tilføjelse. Rutineret, driftsikker, ægte 9'er og kan være god i de sidste minutter af en ligakamp, hvor der skal jagtes en scoring. Jeg håber, at Kane bliver førstevalget og jeg tror egentlig ikke, at Tottenham kræver i nærheden af, hvad en topangriber som Kane faktisk er værd. 

​Daniel Levy er en led satan at forhandle med. 

​Ja det er rigtigt... Men for fanden, selv Spurs-fans vil have Kane videre for hans egen skyld :D 

3 år 1 måned siden #2387 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Vildt at det er Saudi Arabien, altså landet, der har snøren ude efter Benzema. Han kan selv vælge klub og staten betaler.

Nye tider indeed.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #2388 af El Siete
​Joselu er åbenbart kun et lån for en sæson. Fint nok tænker jeg. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum