Den store transferrygte-tråd
Det skulle eftersigende være 150M for en PL-klub og 115M for en anden liga. Husk nu på at han kun har eet år tilbage af kontrakten og en prime Hazard er han ikke, så mon ikke der kan forhandles en del på den pris - add-ons osv - også selvom det er Levy :) Kane har måske også noget goodwill efter over et årti i klubben og beder han om at komme videre hjælper de ham måske gerne videre.
En spiller som Osimhen eller Kolo Muani ville koste det samme, eller endnu, og er større lottokuponer.
Smutter Benzema skal vi have erfaring og verdensklasse. Det er ikke Firmino, Ramos osv.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det skulle man jo tro at han kunne, der er bare en væsentlig detajle man er nødt til at tage betragtning ift. hvor hurtigt vi har brug for at en kommende verdensklasse angriber træder i karakter på vores hold - og det er at Kane næppe kan sige meget mere en "hola" på spansk, mens spillere som Vini og Rodrygo ikke kan ét ord engelsk.Ramos4 post=162832 skrev: Jeg gad godt se Kane i Madrid. Hvis han kan sætte Vini lige så godt op som han gør med Son, så tegner det godt.
Benzema virker rimelig færdig.
Jeg siger ikke det er en showstopper, men det er efter min mening helt afgørende ift. forventnings afstemningen af Kane i Madrid. Hans indkøringsperiode ville naturligvis hjælpes betragteligt hvis han kunne gå hånd i hånd med Bellingham.
Spillemæssigt er Kane velsagtens den bedste 1:1 afløser for Benzema på markedet. Han er satme dygtig.
Jeg tror og frygter dog at Kane præsenteres i Man Utd indenfor et par uger.
- Alle Benzemas krav er efersigende accepteret i Saudi (choker)
- Hakimi vil gerne hjem til Madrid, omend det synes umuligt
- Ceballos er tæt på at underskrive en 3 årig forlængelse
- Joselu meldes done deal på en 1-årig lejeaftale
- Soria meldes varm ift. at afløse Lunin
- Asensio i forhandlinger med Aston Villa
- Nachos forlængelse hviler stadig på hans skuldre
- Man vil ikke udnytte købsoptionen på Vinicius Tobias
Harry Kane’s første dag i omklædningsrummet:Mathiaska post=162859 skrev:
Det skulle man jo tro at han kunne, der er bare en væsentlig detajle man er nødt til at tage betragtning ift. hvor hurtigt vi har brug for at en kommende verdensklasse angriber træder i karakter på vores hold - og det er at Kane næppe kan sige meget mere en "hola" på spansk, mens spillere som Vini og Rodrygo ikke kan ét ord engelsk.Ramos4 post=162832 skrev: Jeg gad godt se Kane i Madrid. Hvis han kan sætte Vini lige så godt op som han gør med Son, så tegner det godt.
Benzema virker rimelig færdig.
Jeg siger ikke det er en showstopper, men det er efter min mening helt afgørende ift. forventnings afstemningen af Kane i Madrid. Hans indkøringsperiode ville naturligvis hjælpes betragteligt hvis han kunne gå hånd i hånd med Bellingham.
Spillemæssigt er Kane velsagtens den bedste 1:1 afløser for Benzema på markedet. Han er satme dygtig.
Jeg tror og frygter dog at Kane præsenteres i Man Utd indenfor et par uger.
”Hola, me llamo Kane, dos Cervezas por Favor”
:D
Donde está la biblioteca?
Kane skadeshistorik er ikke så gal, men mon ikke den eksploderer når han kommer til Madrid?
www.transfermarkt.co.uk/harry-kane/verletzungen/spieler/132098
- Harry Kane (Tottenham)
- Dusan Vlahovic (Juventus)
- Victor Osimhen (Napoli)
- Neymar (PSG)
- Goncalo Ramos (Benfica)
- Jonathan David (Lille)
- Rasmus Højlund (Atalanta)
- Anden (kom selv med et bud)
Til højrekanten, som erstatning for Asensio, ser jeg gerne enten Khvicha Kvaratskhelia, Dominik Szoboszlai eller Bernando Silva. Ingen af dem decideret højrekant, men alle tre er kreative offensivspillere, som sagtens kan spille med udgangspunkt i højre side. Brahim må gerne blive i AC Milan for min skyld.
IMO vil den bedste løsning til at lukke det hul som Benzema vil efterlade helt klart være Cristiano Ronaldo.El_Juan post=162863 skrev: Vi skulle næsten køre en afstemning! Hvem er jeres favorit til at erstatte Benzema, hvis han forlader klubben? (Mbappe og Haaland virker ikke realistiske, så har udeladt dem begge):
Vil ikke have noget imod Kane, men Vlahovic eller Osimhen ville heller ikke være dårligt.
- Harry Kane (Tottenham)
- Dusan Vlahovic (Juventus)
- Victor Osimhen (Napoli)
- Neymar (PSG)
- Goncalo Ramos (Benfica)
- Jonathan David (Lille)
- Rasmus Højlund (Atalanta)
- Anden (kom selv med et bud)
Til højrekanten, som erstatning for Asensio, ser jeg gerne enten Khvicha Kvaratskhelia, Dominik Szoboszlai eller Bernando Silva. Ingen af dem decideret højrekant, men alle tre er kreative offensivspillere, som sagtens kan spille med udgangspunkt i højre side. Brahim må gerne blive i AC Milan for min skyld.
Han vil være garant for mål på trods af sin alder og det vil passe perfekt ift de planer som ledelsen har, herunder Endrick og - tilsyneladende - deres betonfaste tro på at vi enten får Mbapp€ eller Haaland. I 2024. Og ja de få kampe jeg har set ham spille med Nassr så har han stadig x faktor i sig men agerer mere ydmygt og virker bevidst om sin begrænsede fysiske formåen.
Og så vil han være helt gratis og med sikkerhed stille færre lønkrav
Og sikker på han nok skal kunne score mindst 20 mål - legenden har det stadig i sig!
Man kan aldrig vide med Florentino.
'Mens vi venter på Godot' kører sommer efter sommer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
I forhold til Harry Kane, så kan man med et glimt i øjet sige at manden knap nok kan tale engelsk jo, så det spanske bliver vel nok noget af en udfordring, som det så ofte gør med folk fra de britiske øer. Jeg kunne godt frygte en situation alá Bale, hvor han hurtigt kommer til at ligne et fremmedlegeme på holdet. Og så kan jeg slet ikke holde tanken om en forhandling med Daniel Levy ud, som helt sikkert vil trække alting i langdrag og så står vi på sidste dag af transfervinduet, og kigger ind i en sæson hvor Joselu skal erstatte Benzema. Bare tanken kan jo give mavesår i udbrud.
DC19
- Al-Andaluzz
-
- Senior bruger
-
Lautaro har mange kvaliteter på papiret. Men jeg kan ikke blive klog på ham. De fleste sæsoner har han ikke kunne slå Ciro Immobile til topscorerprisen.-#7- post=162868 skrev: Min personlige drømmeangriber er klart Lautaro Martinez. Han har også et fint blik for sine medspillere, og har også scoret 50+ mål for Inter over de sidste to sæsoner. Og han har en rigtig fin alder også, 25-26 år.
I forhold til Harry Kane, så kan man med et glimt i øjet sige at manden knap nok kan tale engelsk jo, så det spanske bliver vel nok noget af en udfordring, som det så ofte gør med folk fra de britiske øer. Jeg kunne godt frygte en situation alá Bale, hvor han hurtigt kommer til at ligne et fremmedlegeme på holdet. Og så kan jeg slet ikke holde tanken om en forhandling med Daniel Levy ud, som helt sikkert vil trække alting i langdrag og så står vi på sidste dag af transfervinduet, og kigger ind i en sæson hvor Joselu skal erstatte Benzema. Bare tanken kan jo give mavesår i udbrud.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19