Den store transferrygte-tråd

3 år 1 måned siden #2365 af Fondo_Sur
Forstår ikke, hvorfor der rygter om at få endnu en venstre back. Man har lige fået Fran Garcia. Det er sådan noget, der irriterer mig lidt. Stol nu på ham eller lej ham ud igen.

Der er til gengæld helt stille om højre kanten og højre backen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2366 af Real HWL
​Jeg elsker Benzema, også selvom han ikke har haft sin bedste sæson i år. Han er en kæmpe Real Madrid legende. Håber han bliver. Hvis ikke, så skal Bernardo Silva hentes. Kunne sagtens se Vini-Rodrygo-Silva som en stærk og farlig trio. Så kan man gå efter Mbappe i 2024. Kane, Goncalo Ramos, Vlahovic tænder mig slet ikke. 

3 år 1 måned siden #2367 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=162793 skrev: Åh nej.

Hvis Joselu skal være Marianos afløser samt Brahim Diaz skal være Asensios afløser.

Det gør jo ikke truppens bredde bedre end den er nu?
Joselu er 33 og har lige haft en god sæson - er ikke lige med at han igen får en god sæson og kan lige score et mål mod fx City eller Bayern i Chl som back up når vi er bagud?

Det bliver en kedelig sommer udover købet af Bellingham.

Krydser stadigvæk fingre for et par super indkøb.

​Og det er netop derfor at klubben burde goere alt hvad de kan for at forlaenge med spillere som Asensio, Benz, Nacho, Luka og Kroos og saa ligge nye spillere oveni, det nytter ikke noget at vi goer et halvhjertet forsoeg paa at erstatte de spillere, for saa staar vi tilbage med samme bredde som iaar, og faktum er det er bare ikke Vallejo, Ceballos og Hazard der vinder mesterskaber!

Vi har vaeret igennem nok af overgangs seasoner nu, men frygter ligesom dig at vi skal igennem samme moelle endnu engang, hvor nogle af vores baerende spillere forlader truppen og saa forsoeger vi desperat at daekke hullerne.

Donde está la biblioteca?

3 år 1 måned siden #2368 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Real Madrid will sign a top level striker if Benzema leaves. Joselu will be Mariano’s replacement, not Benzema’s.
@relevo

Selvfølgelig bliver der hentet en angriber fra øverste hylde hvis Benz vælger at prøve noget nyt. Benzema har alligevel ikke mere end én sæson i sig - han har jo set helt færdig ud. Joselu er et kæmpe upgrade på Mariano.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Kiwes.

3 år 1 måned siden #2369 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=162796 skrev:

elle44 post=162795 skrev: Virkeligt skræmmende hvis vi ikke går efter en topangriber. Så er vi godt nok på røven næste år. Shit.

Jeg kunne til nøds gå med til Benzema og Joselu næste sæson, men hvis vi lige pludselig står med Joselu som første angriber, hopper jeg i havnen.

​Selv med Kane for Benzema står vi ikke bedre end nu. Stadig uden en god højreback og med en venstreback vi ikke aner om er klar.

​Enig, men jeg er optimistisk og tænker at Vini, Rodrygo og Cama tager endnu et skridt op, jeg forventer mig meget fra dem i ligaen næste sæson. Med Bellingham på holdet tror jeg ikke vi kommer til at se mange kampe med både Modric og Kroos fra start. 

Men vi hører absolut ingen rygter om en højreback hvilket virkelig er bekymrende. 

3 år 1 måned siden #2370 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=162800 skrev: ​Real Madrid will sign a top level striker if Benzema leaves. Joselu will be Mariano’s replacement, not Benzema’s.
@relevo

Selvfølgelig bliver der hentet en angriber fra øverste hylde hvis Benz vælger at prøve noget nyt. Benzema har alligevel ikke mere end én sæson i sig - han har jo set helt færdig ud. Joselu er et kæmpe upgrade på Mariano.

​Den der relevo kilde er allestedsværende for tiden? Jeg synes ikke jeg hat hørt om den før for nyligt og den har alligevel virket nogenlunde troværdig. 

3 år 1 måned siden #2371 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

elle44 post=162802 skrev:

Kiwes post=162800 skrev: ​Real Madrid will sign a top level striker if Benzema leaves. Joselu will be Mariano’s replacement, not Benzema’s.
@relevo

​Den der relevo kilde er allestedsværende for tiden? Jeg synes ikke jeg hat hørt om den før for nyligt og den har alligevel virket nogenlunde troværdig. 

​Joh den har været der længe og er ok troværdig.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 1 måned siden #2372 af Fondo_Sur
Tænk at være Benzema eller Modric. De får nok tilbudt en lille milliard for at spille bold i Mellemøsten i et år eller to. Det er altså helt nye tider, så må folk sige “imod moderne fodbold” så meget de vil. 9 ud af 10 spillere ville sige ja tak i den situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

3 år 1 måned siden #2373 af Mathiaska
Man kan ikke forklejne Benzema noget som helst. Hvis han vil videre så er det sådan det skal være. Loyal og professionel i al hans tid. 

Det tegner til at blive en af de mest spændende somre i Real Madrid i min levetid. Tør ikke bruge ordet “nogensinde”, for den her klub har godt nok prøvet mange ting. 

Som altid forholder jeg meget optimistisk og med maksimal tillid til Florentino Perez og co. Netop som Mbappé troede han kunne mane rygter til jorden sommeren over. 

Hold kæft de får travlt på kontoret i Madrid de kommende måneder :D

3 år 1 måned siden #2374 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Ville være trist at se Benz forlade klubben, men det skulle jo ske på et tidspunkt.

Så skal vi bare gå all in på Kane. Nok det bedste bud på en afløser fra øverste hylde lige nu.

3 år 1 måned siden #2375 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Kan de der Saudi-klubber komme med en transfer-sum? Kane er jo ikke helt billig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2376 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hvor længe har medierne kørt Mbappe til Madrid stilen efter han afviste os sidste sommer indtil han for nogle dage siden igen afviser at skifte klub igen? Dios mio det der tik tak kan godt pakke sammen nu.

Dem som tror at Håland kommer til Madrid næste sommer, det gør han nicht. Mbappe kommer heller ikke.

Så hvad med at poste penge i en angriber som Gonzalo Ramos, eller Osihmen? Nogle bedre derude, do not know. Og kan det lade sig gøre.

Leveret af Kunena Forum