Den store transferrygte-tråd
Man kan ikke tillade sig at bruge 70 mio (hvis det kan gøre det) på en spiller der måske kun får 1/3 af minutterne de næste to år. Det virker isoleret set som galskab. Med det være sagt står vi nok over for Modric og muligvis også Kroos sidste sæson i klubben - Men Casemiro som Tchouameni skal konkurrere med har i hvert fald tre år i sig endnu. Vi vil tilmed ende med en meget packed midtbane næste år, så Don Carlo skal jo til at rotere som en førsteårs-Zizou. Jeg ved det sgu ikke, vil på ingen måde være skuffet over at hente Tchouameni, men så skal det være som led i en strategi for en fornuftig udfasning af Case, Kroos og Modric.
Ift. backsene, tror i så en Guerreiro fra Dortmund er aktuel? Han har i hvert fald det drive frem af i banen som Mendy mangler.
Ift. højrebacken er jeg lidt blank. Pereira fra Leicester har set god ud det begrænsede antal gange jeg har set ham.
Jeg syntes i det hele taget at den er ret svær, og jeg gør mig ærlig talt ikke de store forhåbninger ift. backsene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så fordi han har spillet ok i 1 måned, så er det helt fint at han har spillet ELENDIGT i 11 måneder? Og jeg siger ok, fordi selv her i den sidste periode, har han som altid INTET kunne ramme med sine indlæg.9eren post=149929 skrev: Det seneste stykke tid Carvajal har spillet, er noget af det bedste bold jeg har set ham spille i Madrid trøjen. Manden tager et kodylt ansvar. Mendy er ikke super offensiv, men ingen grund til at kigge efter en afløser lige nu.
Det hæmmer vores spil kolossalt, at vi har en venstreback der ikke kan spille bold, så jo, der er i den grad grund til at kigge efter en ny venstreback nu...
Mht. højrebacken er der nok en årsag til at vi ingen rygter hører. Som i...ingenting. Der kommer ingen udskiftning der.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
En ting er hvad der kommer til at ske, noget andet er hvad der burde ske.Ramos4 post=149932 skrev: Det eneste der kommer til at ske på venstrebacken er hvis vi henter Fran Garcia.
Mht. højrebacken er der nok en årsag til at vi ingen rygter hører. Som i...ingenting. Der kommer ingen udskiftning der.
Carvajal har været ekstremt skadesplaget de seneste år, og dalet kraftigt i niveau - det er mig ubegribeligt at man ikke kigger efter en erstatning, og siger farvel og tak for alt til Carvajal.
Mht Mendy... jeg synes aldrig han har været et særlig godt match, fordi han intet kan fremad banen. Og efter hans lange skade er hans også væsentligt dårligere defensivt.. ja, stod det til mig, så var han væk. Men det kan være det kommer til at ske i kraft af at Alaba spiller positionen istedet for...
Ved ikke hvorfor du skal vaere saa fokuseret med 'CR7 Fanboy' aspektet, havde nu ikke saa meget med noget at goere. I bund og grund haaber jeg da alle RM fans er fan af Ronaldo, uanset det drama du referer til.Dragam post=149919 skrev:
Lønnen er ikke den primære problemstilling - det er Cristiano der er den primære problemstilling. Han er den mest egocentriske spiller i verden nogensinde, og hans ego vil ikke kunne klare ikke at være omdrejningspunktet - så vil han begynde at skabe sig. Som jeg skrev i forrige besked - drama. Selv da det kørte for ham i hans forrige tid i klubben lavede han en masse drama.zizou21 post=149918 skrev:
er du sikker på det?Dragam post=149914 skrev:
Det kan jeg ikke se hvorfor Real Madrid skulle være interesseret i - det kan kun ende dårligt med drama, med tanke på hvordan Cristiano er som person, og hvis han er henvist til bænken, som han vil være. Derudover vil han skulle have en voldsom løn. Igen, det kan Real Madrid ikke have nogen interesse i... det er vidst kun en cr7 fanboys våde drøm...zizou21 post=149904 skrev: kunne følgende tænkes?
Jovic >> Bayern (Lewa afløser)
CR7 >> Real
Nok ikke sandsynligt , men hvorfor skulle CR7 ikke snuppe en 1 årig med real og tage et par pokaler mere? Især med Kylle i truppen (lige om lidt). Ikke som starter, men som bredde spiller til de tre forreste pladser
Mon ikke det kunne tænkes han vægter prestige/trofæer højere end løn, så sent i karrieren?
medmindre han skal til US/AE/CN, hvilket jeg ikke ser.
tror han er færdig i United uanset.
Og han er dalet så meget i niveau nu (hvilket kun er naturligt, hans alder taget i betragtning) at han ikke vil kunne bidrage med noget sportsligt på det her plan. Igen, jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde er i Real Madrids interesse, at han skulle komme tilbage til klubben. Men som CR7 fan ser du jo nok med lidt lyserøde briller på situationen...
Men ja, jeg gad godt se ham slutte karrieren i RM, istedet for Man Utd eller andetsteds. Og selvfoelgelig kan han da stadig bidrage med noget sportsligt. Noedvendigvis ikke som starter. Hvem ville du helst skifte ind i 65. minut imod Liverpool, hvis Benz bliver skadet. Jovic eller CR7?
Hala
Ja ja, bestemt. Men vi råber for døve ører. Carvajal skal ingen steder, det er jeg ret sikker på.Dragam post=149933 skrev:
En ting er hvad der kommer til at ske, noget andet er hvad der burde ske.Ramos4 post=149932 skrev: Det eneste der kommer til at ske på venstrebacken er hvis vi henter Fran Garcia.
Carvajal har været ekstremt skadesplaget de seneste år, og dalet kraftigt i niveau - det er mig ubegribeligt at man ikke kigger efter en erstatning, og siger farvel og tak for alt til Carvajal.
Mht Mendy... jeg synes aldrig han har været et særlig godt match, fordi han intet kan fremad banen. Og efter hans lange skade er hans også væsentligt dårligere defensivt.. ja, stod det til mig, så var han væk. Men det kan være det kommer til at ske i kraft af at Alaba spiller positionen istedet for...
Det bliver spændende om vi stadig henter Fran. Med Mbappe på venstrekanten behøver man måske heller ikke en back der kommer susende. Nok tværtimod er det fint med Mendy som defensivt anker.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fordi det er obvious at du er det, ellers havde du aldrig lukket det her ud. Jeg er på ingen måde fan af ham - for mig at se var han et nødvendigt onde for at bryde barca's totale dominans i 00'erne.zizou21 post=149934 skrev:
Ved ikke hvorfor du skal vaere saa fokuseret med 'CR7 Fanboy' aspektet, havde nu ikke saa meget med noget at goere. I bund og grund haaber jeg da alle RM fans er fan af Ronaldo, uanset det drama du referer til.Dragam post=149919 skrev:
Lønnen er ikke den primære problemstilling - det er Cristiano der er den primære problemstilling. Han er den mest egocentriske spiller i verden nogensinde, og hans ego vil ikke kunne klare ikke at være omdrejningspunktet - så vil han begynde at skabe sig. Som jeg skrev i forrige besked - drama. Selv da det kørte for ham i hans forrige tid i klubben lavede han en masse drama.zizou21 post=149918 skrev:
er du sikker på det?Dragam post=149914 skrev:
Det kan jeg ikke se hvorfor Real Madrid skulle være interesseret i - det kan kun ende dårligt med drama, med tanke på hvordan Cristiano er som person, og hvis han er henvist til bænken, som han vil være. Derudover vil han skulle have en voldsom løn. Igen, det kan Real Madrid ikke have nogen interesse i... det er vidst kun en cr7 fanboys våde drøm...zizou21 post=149904 skrev: kunne følgende tænkes?
Jovic >> Bayern (Lewa afløser)
CR7 >> Real
Nok ikke sandsynligt , men hvorfor skulle CR7 ikke snuppe en 1 årig med real og tage et par pokaler mere? Især med Kylle i truppen (lige om lidt). Ikke som starter, men som bredde spiller til de tre forreste pladser
Mon ikke det kunne tænkes han vægter prestige/trofæer højere end løn, så sent i karrieren?
medmindre han skal til US/AE/CN, hvilket jeg ikke ser.
tror han er færdig i United uanset.
Og han er dalet så meget i niveau nu (hvilket kun er naturligt, hans alder taget i betragtning) at han ikke vil kunne bidrage med noget sportsligt på det her plan. Igen, jeg kan ikke se hvordan det på nogen måde er i Real Madrids interesse, at han skulle komme tilbage til klubben. Men som CR7 fan ser du jo nok med lidt lyserøde briller på situationen...
Men ja, jeg gad godt se ham slutte karrieren i RM, istedet for Man Utd eller andetsteds. Og selvfoelgelig kan han da stadig bidrage med noget sportsligt. Noedvendigvis ikke som starter. Hvem ville du helst skifte ind i 65. minut imod Liverpool, hvis Benz bliver skadet. Jovic eller CR7?
Nej, han kan ikke bidrage med noget nævneværdigt sportsligt længere - han er en meget stationær poacher nu, ikke en jeg nogensinde ville sætte ind, hvis jeg jagtede et resultat. Og nu eksisterer der (heldigvis) andre der andre spillere end Jovic og Cristiano, så et lidt latterligt præmis du sætter op der.
Både Jovic og Marianno bør skibbes afsted. Marianno har flere af de kvaliteter en backup bør have - løbestærk, aggressiv, stor vilje - desværre er hans teknik bare alt for ringe.
Abidal kunne dog også godt lidt fremad banen - ikke på samme niveau som Alves, som var en helt ekstremt god offensiv back (trods ulækker personlighed), men alligevel en hel del bedre end Mendy. Det er et problem at Mendy ikke kan noget som helst med bolden.Lars1991 post=149937 skrev: Det Mendy lider under er at der tit heller ikke kommer meget fra den anden back af - undtaget for nyligt med Carvajal af. Man kan jo sagtens taktisk løse at have én svag offensiv back. Han kan have mere fokus på det defensive hvilket så åbner op for den anden back til at gå endnu mere frem. Barcelona gjorde det blandt andet med stor succes med Abidal på venstre back og Dani Alves på højre back.
- 9eren
- Gæst
-
det er mere end en måned vi har set Carvajal på højt plan. Vi har endvidere en kontrakt med ham vi skal udfylde. Ingen grund til at køre hetz på ham. Slet ikke ift hvad den mand har gjort for klubben. Carvajals madridismo og indsats for klubben kan ikke måles og vejes ud fra en enkelt sæson.Dragam post=149931 skrev:
Så fordi han har spillet ok i 1 måned, så er det helt fint at han har spillet ELENDIGT i 11 måneder? Og jeg siger ok, fordi selv her i den sidste periode, har han som altid INTET kunne ramme med sine indlæg.9eren post=149929 skrev: Det seneste stykke tid Carvajal har spillet, er noget af det bedste bold jeg har set ham spille i Madrid trøjen. Manden tager et kodylt ansvar. Mendy er ikke super offensiv, men ingen grund til at kigge efter en afløser lige nu.
Det hæmmer vores spil kolossalt, at vi har en venstreback der ikke kan spille bold, så jo, der er i den grad grund til at kigge efter en ny venstreback nu...
Tænker heller ikke at man kan sælge Carvajal ud fra der menes at han er elendig.
det er lidt som dem der siger Carlo ikke er den rigtige træner for Madrid
eller at Mbappe bliver i PSG pga nogle franske medier siger det
til sidst: at Rodrygo ikke er god nok til at komme til Madrid.
Jeg skal snart ha romkugler og det bør resten af forummet også få
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
Han bør få en storstillet afsked, for alt det han har været med til at opnå, inden det når et helt uværdigt dårligt niveau, som det er sket med marcelo. Så kan han få en rolle i klubben efter hans spillerkarriere er slut. Alternativt skal han acceptere en bænkplads og lønnedgang.9eren post=149939 skrev:
det er mere end en måned vi har set Carvajal på højt plan. Vi har endvidere en kontrakt med ham vi skal udfylde. Ingen grund til at køre hetz på ham. Slet ikke ift hvad den mand har gjort for klubben. Carvajals madridismo og indsats for klubben kan ikke måles og vejes ud fra en enkelt sæson.Dragam post=149931 skrev:
Tænker heller ikke at man kan sælge Carvajal ud fra der menes at han er elendig.
det er lidt som dem der siger Carlo ikke er den rigtige træner for Madrid
eller at Mbappe bliver i PSG pga nogle franske medier siger det
til sidst: at Rodrygo ikke er god nok til at komme til Madrid.
Jeg skal snart ha romkugler og det bør resten af forummet også få
Jeg kan ikke se hvordan carlo sammenligningen, eller nogen af dine andre random sammenligninger, på nogen måde er relevante for det her - carvajal har været meget skadet de senere år, og er objektivt dalet betragtligt i niveau. Han er blevet en del langsommere, og begår væsentligt flere fejl.