Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #277 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Rodrygo og Vini Camavinga for sammenlagt 125 millioner euro.
City køber Jack. Graelish for 117 millioner euro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #278 af El Siete

Real HWL post=149465 skrev: ​Ifølge Fabrizo er Mbappes mor heldigvis ude og afvise de rygter. Men det der bekymre mig om Mbappe, det er at ifølge Fabrizo så tilbyder psg en 2 årig forlængelse med en kæmpe sign on free. Jeg tror han er i tvivl fordi hans familie presser ham lidt til at forlænge med psg. Så mit gæt er at han takker ja til 2 år mere i PSG. 

​Men hvorfor trække den helt til sæsonafslutningen og til hans kontrakt ophører, for bare at blive. PSG har jo tilbudt ham adskillige kontrakter, nærmest bare stukket ham en blankocheck, så det er jo ikke noget nyt at de nu tilbyder en stor sign-on fee, der pludselig er uimodståelig. 

Real har samtidig været interesseret i ham i årevis, og der har selvfølgelig været mange samtaler imellem parterne i løbet af den tid, så igen, hvorfor holde Real hen indtil allersidste minut. På den måde brænder han jo bare alle broer til hans drømmeklub, hvis han vælger pengene og en kort kontrakt. 

Jeg tror fuldt og fast på at han venter til sæsonafslutningen af respekt for PSG, og at en aftale med RM forlængst er i stand (Perez har styr på det :D). Det er simpelthen ikke logisk at han skulle blive i Frankrig, hvis han har højere ambitioner end den franske liga, der jo på forhånd nærmest er afgjort fra sæsonstart. 

Alle troværdige kilder bliver også ved og ved med at bekræfte at hans drøm er Real, at han ikke bliver, osv, osv. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Madrid1998, NadaMás

4 år 2 måneder siden #279 af Fondo_Sur
Mbappé har dog ikke skrevet under endnu, og derfor kan han retteligt sige, at det ikke er afgjort endnu. Han har tilbud fra højre og venstre, men mon ikke at han allerede har besluttet sig for at skifte til sin drømmeklub.

Efter at Real Madrid har spillet sig i finalen med så god stemning og moral… como no te voy a querer.

4 år 2 måneder siden #280 af NadaMás
​Der er selvfølgelig ingen af os dødelige der ved hvad der sker bag lukkede døre, men jeg syntes helt klart at summen af de offentlige oplysninger klart indikerer at han kommer til Real.

1) Han har offentligt været ude at sige at han gerne ville have skiftet i sommers. I Paris ved de godt at Real er hans drømmeklub, men mulighed tilbød de ham ikke, trods han kun havde et år tilbage af kontrakten. 
2) Det har været en offentlig hemmelighed at han skulle til Real, praktisk talt fra da han skiftede til PSG - Han er Real Madrid fan fra barnsben, og jeg tror det er et personligt og sportsligt mål for ham. Når man hedder Mbappé er det jo heller ikke fordi at man er tvunget til at tjene mest muligt på den korte fodboldkarriere - Hans brand er jo en indtægtskilde for resten af livet - Så hvor meget betyder PSG´s pengepose egentlig?
3) Måske mest af alt som El Siete siger: Var hans klare ønske at forlænge, så havde han nok gjort det. Nuvel, det er muligt at han laver en Griezmann og udgiver en storstilet dokumentar for så at afsløre at han forlænger - Men nok ikke. 

Jeg tror ikke Reals sæson har ændret helt vildt meget for hans beslutning, men hvis han var i tvivl, er det jo nok gået op for ham at det ikke er den synkende skude som eksperter og spåkoner har kaldt Real de seneste år. Der er en ny generation med Vini, Rodry, Cama og Fede der så småt er klar til at tage over, anført af Kyllingen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 2 måneder siden #281 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Er Mbappe kyllingen eller hvad har jeg overset?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 måneder siden #282 af NadaMás

Ramos4 post=149490 skrev: Er Mbappe kyllingen eller hvad har jeg overset?

​Haha, det syntes jeg da jeg har hørt ham omtalt som et spil på Kylian, men kan godt være jeg skød helt ved siden af :´D

4 år 2 måneder siden #283 af El Siete

Ramos4 post=149490 skrev: Er Mbappe kyllingen eller hvad har jeg overset?

​Skildpadden, Kyllingen, vælg et dyr :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #284 af 9eren
Rygterne går nu stil modsat med Mbappe. Han er klar med en Madrid kontrakt.

Press war

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #285 af 9eren
Rygterne sender Håland til City.

Hvis skadesproblemerne så fortsætter for ham der.

4 år 2 måneder siden #286 af Vinícius

9eren post=149507 skrev: Rygterne sender Håland til City.

Hvis skadesproblemerne så fortsætter for ham der.

​Haaland bringer præcis den kynisme og målfarlighed, som jeg mener City mangler for at blive det bedste hold i verden. Fraset angriberposten har de nærmest top 3 spillere på samtlige positioner og top 10 spillere på bænken. De har dog for mange tekniske Modric typer, men mangler en Benzema type. Hvis skiftet sker, får vi meget svært ved at slå dem næste år, og de vinder sq nok også Premier League meget overbevisende!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 år 2 måneder siden #287 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Tror også Haaland bliver et stort aktiv for City.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 måneder siden #288 af Fondo_Sur
Er spændt på at se, hvad der kommer til at ske med Ceballos. Han har hele tiden været meget talentfuld, og håber at han snart får fast spilletid, hvor end han kommer til at spille.

Derudover bliver det ikke nemt at ersattte Kroos og Modric. Ceballos har dog noget af det samme høje tekniske niveau, så han kunne godt være en mulighed.

Hvis man skal hente udefra bør man hente Bernardo Silva. Han var vel Citys bedste mand i onsdags.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum