Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det var okay, men det blev aldrig helt godt synes jeg. Nu har jeg ikke lige stats på hans tid i klubben, men mindes han smuttede så stille ud af bagdøren uden at efterlade det helt store
Haaland i City minder lidt om den samme historie, Haalands styrker er jo de her omstillinger hvor han kan brage igennem og udnytte sin fysik og fart..
Han bliver jo stiktosset af at se Bernado, Cancelo og foden stå og varme bolden
Jeg tror han bliver et kæmpe aktiv for dem. Omend spillestilen nok skal justeres lidt, og velvidende det ikke er nok der bare lige sker over en preseason, så syntes jeg virkelig det ligner et godt mach - De har en masse spillere der kan skabe chancerne både fra centrum og fra kanterne, og Haaland optager lige så vel meget plads i feltet, som medspillerne kan udnytte.
Syntes det gør deres hold betydeligt mere fuldendt.
Vi må se, men jeg synes han som type virker som et dårligt match med Pep.NadaMás post=149624 skrev: Omvendt kan man sige, at Pep denne gang kan tillade sig at opbygge holdet om Haaland - Noget han ikke kunne med Ibra, da Messi selvfølgelig var centrum.
Jeg tror han bliver et kæmpe aktiv for dem. Omend spillestilen nok skal justeres lidt, og velvidende det ikke er nok der bare lige sker over en preseason, så syntes jeg virkelig det ligner et godt mach - De har en masse spillere der kan skabe chancerne både fra centrum og fra kanterne, og Haaland optager lige så vel meget plads i feltet, som medspillerne kan udnytte.
Syntes det gør deres hold betydeligt mere fuldendt.
Synes bare slet ikke han passer til City som type, og spillestil... han havde tilgengæld passet perfekt hos liverpool.Lars1991 post=149626 skrev: Hvis Haaland kan holde sig fra skader så jeg heller ikke i tvivl om at det bliver en kæmpe success... han er lige det City har manglet, en 9'er der nemt kan score +20 ligamål. Det kommer til at kræve lidt tilvænning for ham og holdet, men jeg tænker den eneste måde der rigtig kan gå galt på er skader.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg håber Newcastle tager chancen med Hazard. Hvis de vil have ham gratis må de meget gerne tage ham. Perez skal ikke lave samme fejl som Bale og Kina.
Jovic og Mariano må også gerne gives væk gratis.
Benzema, Mbappe, Vinicious, Rodrygo og Asensio: Der skal købes to offensive spillere mere. Jeg vil ikke have noget imod en Gabriel Jesus. Han må være til overs i City. En Timo Werner tror jeg også vil være bedre en Jovic. Baren er lavt, men Werner kunne blive en rigtig god spiller.
Til defensiven kommer Fran Garcia som backup. Han kan helt sikkert bidrage med mere end Marcelo, selvom jeg ikke har set noget til ham.
Rüdiger, Fran Garcia, Militao, Alaba, Mendy, Carvajal, Nacho og Lucas Vasquez. Vallejo bliver sandsynligvis skippet afsted. Jeg synes stadigvæk vi har brug for en HB, men Carvajal har faktisk spillet noget gode kampe, selvom han bliv revet rundt mod PSG.
Jeg håber RM køber Touchemeni. Jeg ser ikke Camavinga som DM. Han er mere en afløser for Modric. Hans spil er alt for risikofyldt til at være DM. Touchemeni kan dele spilletiden med Casemiro. Det er helt uhørt, hvor stor forskel der er på vores hold når Casemiro er med kontra når han ikke er med. Det er næsten den vigtigste position på vores hold. Kroos burde ikke være starter i næste sæson. Hold kæft han har spillet en svag sæson.
Jeg håber vi er mere kyniske denne transfervindue. Vi har ikke rigtig investeret i holdet i flere år. Det ender med at gå galt. Der er flere klubber, der allerede har bedre trupper end us. Markant bedre.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
En front trio med
Mbappe-Benzema-Messi
Back up Vinicious og Rodrygo.
2002 Perez havde helt sikkert gjort det.
Aldrig skal Messi til Real. Stod vi i samme situation med ham, mod PSG, Chelsea og City, så havde vi højst sandsynligt endt med en ordentlig snitter. Magen til beskyttet og opgivende spiller og skal man lede længe efter. Se bare hans tid i Argentina og Barcelona - så snart det er gået dem imod har han vist total opgivenhed. På det punkt er fx CR7 ham laaangt overlegen.madrid2000 post=149634 skrev: Vil det være for meget, hvis Perez gik ud og hentede Messi?
En front trio med
Mbappe-Benzema-Messi
Back up Vinicious og Rodrygo.
2002 Perez havde helt sikkert gjort det.
Det ville gøre det nemt at hente ham som afløser for Benzema om to år.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Front i næste sæson er forhåbentlig:
Mbappe Benzema Vinicius
backup kan være:
Rodrigo G. Jesus Asensio
spændende hvis vi måtte leje Jesus fra city hvis de som formentligt henter Haaland.
Det ville være ualmindeligt dumt ikke at have en tilsvarende klausul overfor City. Real Madrid er jo kendt for at slippe deres spillere hvis de gerne vil væk (selvfølgelig for en retfærdig pris).Ramos4 post=149636 skrev: Interessant om Haaland har fået den samme 150m release clause i sin City-kontrakt, som de ville presse igennem hos os.
Det ville gøre det nemt at hente ham som afløser for Benzema om to år.
Derimod er klubber som PSG, City og Barcelona, kendt for at kæmpe med næb og klør for at beholde deres bedste spillere.