Den store transferrygte-tråd

4 måneder 1 uge siden #361 af Realex
Besvaret af Realex på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg er også nået frem til den konklusion i mit hoved, at han så kan holde sig væk for altid. Hold kæft et diva-show den seneste tid. Det her er alt hvad fodbold er blevet til. Selviscenesættelse, penge over følelser osv.
Og selv hvis han så kommer, hvorfor så komme på kant med tilhængerne fra start af?

Mbappe ville være en fantastisk signing, men vi må ikke se os blinde på franskmanden. Der findes mange andre fantastiske spillere derude, og kan man hente fremtiden i en ny højreback, en central midt, en højrekant og en angriber, så skal det alt sammen nok gå. Real Madrid vil altid være større end spilleren (modsat i fx. olieklubben og Barcelona)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #362 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Sebberg post=150025 skrev:

El Siete post=150023 skrev: ​Hvad ville jeres holdning til Mbappe være hvis han ender med at vælge (flest) penge, sportslig magt og bliver i PSG? 

Skal han stadig til klubben om 1-2 år? 

​Jeg vil miste ekstremt meget for ham, må jeg bare sige. Det handler ikke så meget om, at han vil vælge Real Madrid fra, men i højere grad detaljerne og motivationen bag.

Først og fremmest hele situationen i sommer, hvor Mbappé helt objektivt må have følt sig dårligt behandlet af PSG. Så har vi en sæson, hvor klubben endnu engang viser franskmanden, at udviklingspotentialet er dårligere og CL-drømmen bare er sværere at få opfyldt i Paris. Modsat bliver han slået ud af sin yndlingsklub på en magisk aften på Bernabeu, der ovenikøbet kaster ALT deres kærlighed på ham.

Hvis han PÅ TRODS af ovenstående kan ende med at lade sig overtale af så - igen objektivt - usympatiske ledere som Khalif/Leonardo for at blive i en klub, der samtidig vil forhindre dig i at skifte til din drømmeklub, så er jeg tom for ord. 

Så for at svare på dit spørgsmål: Nej, så synes jeg, at vi skal glemme ham. Alle de kræfter, vi har lagt i ham - herunder tabet af Haaland - for så, at han vender på en tallerken, vil være så stor en fuckfinger, at han kan glemme det. Så må vi styrke os på andre leder og kanter, selvom han naturligvis er skræddersyet til at spille i vores klub.

​Efter alt det arbejde klubben og fans har gjort for at hans kulle komme, for at så efterfølgende vælger olieklubben...Jeg ville miste respekten for ham og vi bør bestemt ikke satse på at få ham i klubben efter et par år.

For selv om han kan være teknisk og fysisk rigtig god, så vil jeg mener at han med en evt. forlængelse med PSG, vil udvise en mangel på top mentalitet og professionalisme i sporten. Er klar over det enorme pres han er udsat for i Frankrig, Qatar og Paris. ". Men hvad så når han "aftaler" at skifte til os om 2 år?? Skal vi så igen finde os i alt det drama der vil følge med ham og staten Qatar og dens interessenter ?? De vil jo stadig behandle ham som en uundværlig slave -og vær 110% sikker på at de vil gøre alt hvad de kan - og mere for at beholde ham "yderligere 2 år mere". Kommer han ikke til os bør vi absolut gå efter andre, herunder Haaland og Endrick. Og at Haaland ikke kom til vores klub kan vi kun pege på en årsag: Mbappe. Er sikker på at hvis vi havde gået helhjertet efter Haaland, havde han valgt os, men nu tager han så 2 år i City fordi han venter til vi har mere brug for ham (når Benz begynder at gå ned i kadence).

Det ville være det fedeste at få Mbappe til Real denne sommer, men i bund og grund er han jo intet ift de mange stjerner der har spillet og præsteret for vores klub. Og på trods af et VM, har han stadig en del at bevise. Vælger han Real, vil han få mulighed for om han er af rette støbning. Vælger han at fortsætte i PSG vil han derimod følge "Neymar vejen"
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 måneder 1 uge siden #363 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Realex post=150026 skrev: ​Jeg er også nået frem til den konklusion i mit hoved, at han så kan holde sig væk for altid. Hold kæft et diva-show den seneste tid. Det her er alt hvad fodbold er blevet til. Selviscenesættelse, penge over følelser osv.
Og selv hvis han så kommer, hvorfor så komme på kant med tilhængerne fra start af?

Mbappe ville være en fantastisk signing, men vi må ikke se os blinde på franskmanden. Der findes mange andre fantastiske spillere derude, og kan man hente fremtiden i en ny højreback, en central midt, en højrekant og en angriber, så skal det alt sammen nok gå. Real Madrid vil altid være større end spilleren (modsat i fx. olieklubben og Barcelona)

​Jeg er helt enig i, at der er mange andre spillere der vil kunne bidrage i (næsten) ligeså stor grad, som ikke vil skulle kræve ligeså absurde mængder penge heller.

Mbappe er god, men det er altså ikke en ung O Fenomeno eller Messi.

4 måneder 1 uge siden #364 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg kan slet ikke gøre mig klog på det her...

Altså man læser talrige forklaringer fra diverse medier og journalister. Især Elchiringuito kaster om sig med forklaringer og scenarier (Jeg ved de ikke er pålidelige som nogle af de andre)

HVORFOR vente til lørdag/søndag hvis det hele blot er en forlængelse. 

Selvfølgelig forlænger han ikke.

Fordi så kunne et hurtigt opslag på instagram med at han forlænger, gøre jobbet. 

Han vil også takke af på en stor måde. Han takker hele paris og dets fans for deres kærlighed/tro til ham.

Han skal jo trods alt på Parc igen og spille landskampe og helst ikke gøre sig uvenner med hele frankrig...
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

4 måneder 1 uge siden #365 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Elto92 post=150030 skrev: Jeg kan slet ikke gøre mig klog på det her...

Altså man læser talrige forklaringer fra diverse medier og journalister. Især Elchiringuito kaster om sig med forklaringer og scenarier (Jeg ved de ikke er pålidelige som nogle af de andre)

HVORFOR vente til lørdag/søndag hvis det hele blot er en forlængelse. 

Selvfølgelig forlænger han ikke.

Fordi så kunne et hurtigt opslag på instagram med at han forlænger, gøre jobbet. 

Han vil også takke af på en stor måde. Han takker hele paris og dets fans for deres kærlighed/tro til ham.

Han skal jo trods alt på Parc igen og spille landskampe og helst ikke gøre sig uvenner med hele frankrig...

​Jeg giver dig ret i, at det meste peger på han annoncerer et skifte til os. 

Men derfor synes jeg stadig måden det er sket på, er langt ude. Det hele er steget ham lidt meget til hovedet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 måneder 1 uge siden #366 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Fabrizio på Twitter

Han har simpelthen brug for mere tid til at reflektere? At han stadig ikke er overbevist, er skræmmende og forundrende.

Så hver gang Qatar tilbyder ham en højere løn og en højere stilling, så skal han lige tænke over det?

Useriøst, hvis det er sandt. Håber det blot er for at vise respekt over for Paris og fansene. Håber...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 måneder 1 uge siden #367 af Real HWL
​Hvorfor skulle han stille op i et tv program for at annoncere at han forlænger med PSG, det giver absolut ingen mening. Det giver til gengæld rigtig god mening at han stiller op i et tv program for at tage ordenlig afsked med psg, Al-Khelaifi og Leonardo!!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 måneder 1 uge siden #368 af NadaMás
​Mon ikke sportsaviserne bare vil være dem der bringer de hotte nyheder, vi æder det jo rådt. Den ene dag overvejer han, den næste er forlænger han, den tredje er Liverpool pludselig inde i billedet, den fjerde er han Real Madrid spiller, og sådan snorer det rundt i en evig cirkel. 
Jeg afviger ikke fra min overbevisning om at han snart er Real-spiller. Håber dog det bliver offentliggjort efter finalen, hvilket vil være mens han er med landsholdet. Fokus skal ikke være på Mbappé, eller nogen anden potentiel signing, inden den 14. forhåbentligvis er kommet i hus. 

Hvis han accepterer PSG kan jeg godt forstå ham, bevares, det betyder at han har vægtet deres tilbud højere, sportsligt og økonomisk. Som Ramos4 skriver er han ikke en Messias, vi får sportslig og økonomisk succes med eller uden ham. 

Men jeg syntes aldrig vi skal være så selvhøjtidelige at vi smækker døren i for en fremtidig handel, hvis så han skulle forlænge. Det er jo ikke fordi at han skylder os noget, har latterliggjort os eller noget tredje. Stoltheden lider muligvis et hak når man får en så offentlig afvisning, men begge klubber har spillet højt spil siden i sommers. 
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved NadaMás.

4 måneder 1 uge siden #369 af El Siete
​Jeg håber da vi har en Plan B i tilfældet han bliver. Mbappe bliver, Haaland til City og Lewandowski til Barcelona. FML. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 måneder 1 uge siden #370 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
​Gianluca Di Marzio skriver på Twitter at han, ifølge Sky Sports, skulle være tæt på at forlænge. Det er sgu ikke til at finde hoved og hale i det her haha. Super fedt hvis han kommer, men gennem hele forløbet har jeg aldrig rigtigt troet fuldt og fast på at han ville komme, netop fordi PSG kan tilbyde så mange penge, og de sætter ham på en piedestal som nærmest aldrig set før.

Der er selvfølgelig intet afgjort endnu, men jeg har for længst sagt til mig selv at jeg ikke har troet på at han ville komme. Kun for ikke at blive alt for skuffet, og det kunne godt ligne at han bliver.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Lukita.

4 måneder 1 uge siden #371 af Steen
Besvaret af Steen på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=150024 skrev:

Steen post=150014 skrev: Marca er allerede begyndt med undskyldningerne. Angiveligt sagde Mbappe ja til Madrids tilbud, men efterfølgende holdte han et møde med PSG, og derefter kontaktede han Madrid og sagde, at han ''stadig tænker over det''. Det kan kun betyde en ting. Han forlænger.

Endnu engang bliver Perez ydmyget. Spildt 3 år på at forsøge at hente Mbappe, og samtidig går man glip af Haaland da man jo ''først skulle sikre sig Mbappe''.

Perez bliver sku da ikke ydmyget hvis Mbappe ender med at forlænge.

​Det er en kæmpe ydmygelse. Perez har jagtet ham i flere år, og fuldstændig smadret Real Madrids trup, fordi han ville spare sammen til Mbappe. Han har i flere måneder lækket til medierne, at man har en aftale med Mbappe om at man henter ham på en fri transfer og dermed ''ikke giver PSG en krone'', og at de derfor gjorde sig selv til grin ved ikke at sælge ham i sommer. Nu står man tilbage med absolut intet. Man gik glip af den næststørste stjerne, Haaland, fordi man prioriterede Mbappe.

I de næste par dage vil Real Madrid fans beskytte præsidenten, men det skal nok ændre sig efter man taber Champions League finalen. Så går det pludseligt op for folk, hvor langt bagud man er i forhold til de andre tophold. Man blev udspillet af PSG, Chelsea og City, men alligevel tror folk, at denne trup er god nok. Fansene har ingen standarder længere, og det forklarer også, hvorfor man er gået fra at have verdens bedste hold, til ikke engang at være i top 5. Man er gået fra at pifte af Cristiano Ronaldo, til at give stående ovationer til spillere, hvis de kan finde ud af at lave en simpel aflevering. 

4 måneder 1 uge siden #372 af El Siete

Steen post=150037 skrev:

Real HWL post=150024 skrev:

Steen post=150014 skrev: Marca er allerede begyndt med undskyldningerne. Angiveligt sagde Mbappe ja til Madrids tilbud, men efterfølgende holdte han et møde med PSG, og derefter kontaktede han Madrid og sagde, at han ''stadig tænker over det''. Det kan kun betyde en ting. Han forlænger.

Endnu engang bliver Perez ydmyget. Spildt 3 år på at forsøge at hente Mbappe, og samtidig går man glip af Haaland da man jo ''først skulle sikre sig Mbappe''.

Perez bliver sku da ikke ydmyget hvis Mbappe ender med at forlænge.

​Det er en kæmpe ydmygelse. Perez har jagtet ham i flere år, og fuldstændig smadret Real Madrids trup, fordi han ville spare sammen til Mbappe. Han har i flere måneder lækket til medierne, at man har en aftale med Mbappe om at man henter ham på en fri transfer og dermed ''ikke giver PSG en krone'', og at de derfor gjorde sig selv til grin ved ikke at sælge ham i sommer. Nu står man tilbage med absolut intet. Man gik glip af den næststørste stjerne, Haaland, fordi man prioriterede Mbappe.

I de næste par dage vil Real Madrid fans beskytte præsidenten, men det skal nok ændre sig efter man taber Champions League finalen. Så går det pludseligt op for folk, hvor langt bagud man er i forhold til de andre tophold. Man blev udspillet af PSG, Chelsea og City, men alligevel tror folk, at denne trup er god nok. Fansene har ingen standarder længere, og det forklarer også, hvorfor man er gået fra at have verdens bedste hold, til ikke engang at være i top 5. Man er gået fra at pifte af Cristiano Ronaldo, til at give stående ovationer til spillere, hvis de kan finde ud af at lave en simpel aflevering. 

​OMG, ro på. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Chamartin, Kiwes, NadaMás, The European Super League

Leveret af Kunena Forum