Den store transferrygte-tråd
Enig, det siger al logik. Men PSG handler ikke efter almindelige logik. Og spørgsmålet er hvor meget Perez vil være med på legen.Ramos4 post=164968 skrev:
Mbappe vælger trods alt selv om han vil til Saudi eller ej. PSG har brug for penge ift. FFP, så hvis Mbappe siger nej til Saudi, så kan PSG være nødsaget til at takke ja til Madrids bud. Hvis de vil tjene på ham vel at mærke.El Chino post=164967 skrev:
Jamen hvad skal han/vi gøre. Det er PSG som sætter prisen. Hvis ikke Vi er villige til at betale, så er den eneste løsning at holde ud til 2024.Ramos4 post=164966 skrev:
Total til grin hvis han tager 1 år i Saudi Arabien midt i hans karriere. Så er fodbolden for alvor død og Mbappe for useriøs for os at hente.El Chino post=164965 skrev:
Lige set Fabrizio Romano’s seneste video. En af Saudi-løsningerne giver faktisk lidt mening. De køber ham fri fra PSG på en et årig kontrakt og lader ham derefter tage til Madrid. Win-win. På de kanter betyder penge ikke noget. MB slipper for bænk og udskamning. Vi får ham “gratis” i 2024.Bismo post=164961 skrev: Saudierne er godt nok aggressive med deres køb. Vildt at de går efter Mbappe. Hvem havde troet det.
Tager han imod det her tilbud må man konkludere, at manden slet ikke tager sin karriere seriøst. Han kan lige så godt spille i Kina eller Nepal, så længe pengene er der.
Sporten er generelt ved at tage en grim drejning med alle de her oliepenge.
Dog en absurd situation.
Ser man lidt objektivt på det, så vil jeg hellere have en Mbappé med et år i Saudi end et år på bænk.
Ellers enig med dig. Men spørgsmålet er om det ikke allerede er for useriøst.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hold nu op. Det er der vitterligt intet der tyder på. Ren opspind.Matamoro post=164971 skrev: Jeg tror Mbappé ryger til Madrid denne sommer, men jeg tror, at der skal en spiller med i den handel og det kan meget muligt blive Tchouameni
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Matamoro post=164973 skrev: Vi bliver begge alle klogere i løbet af august. Men indtil da: Real Madrid vil gerne have spilleren. Spillereb vil gerne til Madrid. Det eneste problem er penge. Det kan løses ved salg af spillere. Hvem er den mest oplagte kandidat til at indgå i en handel? Jeg vil mene Tchouamenu
Hvornår er penge blevet et problem?
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Florentino Pérez es el PADRE de Laporta. Y siempre lo será.”
Lad os nu sige at Mbappe skifter til Madrid, så må man godt nok sidde som farsa fan og tænke, av min mave!
Den kommende midtbane ser nok sådan her ud: Camavinga, Bellingham og Valverde.
Modric, Kroos, Ceballos som breddespillere.
Jeg tror at Tchouameni bliver solgt
Nu ved jeg ikke hvor meget Tyrkisk bold du har set den forgangne sæson - jeg har set 0 minutter. Men jeg er ved at have set en del videoer om Güler og læst endnu mere om ham og hans én mod én spil er netop en af hans spidskompetencer. Han ligner en hurtigere og bedre teknisk version af Asensio, som typisk optager samme halvrum når han har udgangspunkt fra kanten. Så altså præcist den højrekant man kunne sige vi mangler i truppen, når nu Asensio er dampet af. Deres profiler minder en hel del om hinanden, Gülers teknik ser dog ud til allerede som 18 årig at være på et højere niveau end Asensios nogensinde har været.Matamoro post=164978 skrev: Jeg tror ikke, at vi skal forvente det helt store fra Arda Guler i næste sæson. Han ser slet ikke ud til at være fysisk fit til det her niveau. Konkurrencen er også for stor da han nok skal ned at spille på midtbanen. Han er ikke stærk nok i én mod én til at spille på kanten.
Det er klart, at sammenligningen er lidt vag når det sker med den tyrkiske liga og kampe fra det tyrkiske landshold, men ikke desto mindre ser det sygt godt ud af så ung en knægt. Det var jo trods alt eftersigende også hele Europas fodbold elite der var efter ham.
Özil havde gennem hele sin karriere lignende statur, mens spillere som David Silva, Phil Foden, Ødegaard m.fl. ikke er meget anerledes bygget end Güler. Det er klart at knægten er mindre, eftersom han jo dybest set ikke er "færdigbygget", men statuen bliver aldrig meget anderledes end de nævntes. Og det er slet ikke et problem. Tværtimod er det givetvis en faktor ift. hans lave tyngdepunkt og antrit, som jo bedst eksemplificeret ses i Messi hvis vi skal sætte det lidt på spidsen.
Jeg tror stikmodsat dig at Güler i løbet af sæsonen helt automatisk kommer til at spille mere og mere netop fordi, at han er langt længere fremme i sin udvikling end man skulle tro. Og så tror jeg på ingen måde han er tiltænkt en rolle blandt de 3 centrale midtbanespillere, men primært på højrekanten og inde bag angriberne i et systemskifte. Jeg tror Brahim Diaz om 3-5 år vil se tilbage og ærgre sig over at Güler kom til på samme tid som han vendte "hjem".
Jeg tror din sammenligning med Ødegaard er meget præcis. Ødegaard er netop også kendetegnet ved at være bedst på midtbanen eller som 10'er og ikke som kantspiller. Ødegaard skulle også først forbedre sin fysik før han kunne gøre sig gældende. Jeg håber at vi er tålmodige med Arda, så har vi en ny Ødegaard.Mathiaska post=164979 skrev:
Nu ved jeg ikke hvor meget Tyrkisk bold du har set den forgangne sæson - jeg har set 0 minutter. Men jeg er ved at have set en del videoer om Güler og læst endnu mere om ham og hans én mod én spil er netop en af hans spidskompetencer. Han ligner en hurtigere og bedre teknisk version af Asensio, som typisk optager samme halvrum når han har udgangspunkt fra kanten. Så altså præcist den højrekant man kunne sige vi mangler i truppen, når nu Asensio er dampet af. Deres profiler minder en hel del om hinanden, Gülers teknik ser dog ud til allerede som 18 årig at være på et højere niveau end Asensios nogensinde har været.Matamoro post=164978 skrev: Jeg tror ikke, at vi skal forvente det helt store fra Arda Guler i næste sæson. Han ser slet ikke ud til at være fysisk fit til det her niveau. Konkurrencen er også for stor da han nok skal ned at spille på midtbanen. Han er ikke stærk nok i én mod én til at spille på kanten.
Det er klart, at sammenligningen er lidt vag når det sker med den tyrkiske liga og kampe fra det tyrkiske landshold, men ikke desto mindre ser det sygt godt ud af så ung en knægt. Det var jo trods alt eftersigende også hele Europas fodbold elite der var efter ham.
Özil havde gennem hele sin karriere lignende statur, mens spillere som David Silva, Phil Foden, Ødegaard m.fl. ikke er meget anerledes bygget end Güler. Det er klart at knægten er mindre, eftersom han jo dybest set ikke er "færdigbygget", men statuen bliver aldrig meget anderledes end de nævntes. Og det er slet ikke et problem. Tværtimod er det givetvis en faktor ift. hans lave tyngdepunkt og antrit, som jo bedst eksemplificeret ses i Messi hvis vi skal sætte det lidt på spidsen.
Jeg tror stikmodsat dig at Güler i løbet af sæsonen helt automatisk kommer til at spille mere og mere netop fordi, at han er langt længere fremme i sin udvikling end man skulle tro. Og så tror jeg på ingen måde han er tiltænkt en rolle blandt de 3 centrale midtbanespillere, men primært på højrekanten og inde bag angriberne i et systemskifte. Jeg tror Brahim Diaz om 3-5 år vil se tilbage og ærgre sig over at Güler kom til på samme tid som han vendte "hjem".
- 9eren
- Gæst
-
Arda Güler er med i dag trods problemer. Jeg forventer at han får en del spilletid og kommet til at gøre en væsentlig forskel for os.Matamoro post=164978 skrev: Jeg tror ikke, at vi skal forvente det helt store fra Arda Guler i næste sæson. Han ser slet ikke ud til at være fysisk fit til det her niveau. Konkurrencen er også for stor da han nok skal ned at spille på midtbanen. Han er ikke stærk nok i én mod én til at spille på kanten.
Den kommende midtbane ser nok sådan her ud: Camavinga, Bellingham og Valverde.
Modric, Kroos, Ceballos som breddespillere.
Jeg tror at Tchouameni bliver solgt
- 9eren
- Gæst
-