Den store transferrygte-tråd

2 år 11 måneder siden #3493 af Real HWL

9eren post=164918 skrev: Medmindre Mbappe bevist er ude på at snyde os igen

Det kommer an på hvilke øjne der ser... Jeg syntes ikke Mbappe har snydt os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3494 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hvorfor skulle han ikke lave samme trick som sidste år. Det er kun et år siden at han valgte PSG fremfor os.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3495 af 9eren
Der kunne vi også få ham gratis

2 år 11 måneder siden #3496 af Real HWL

9eren post=164920 skrev: Hvorfor skulle han ikke lave samme trick som sidste år. Det er kun et år siden at han valgte PSG fremfor os.

Jamen altså det kan da også godt være han gør det. Vi ved jo ham og hans bagland er pengeglade. Det kan da også godt være han vælger et nyt Arabisk projekt.

Jeg vælger at forholde mig naiv. Jeg tror han er vores nye Nr. 9.

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3497 af 9eren

Real HWL post=164922 skrev:

9eren post=164920 skrev: Hvorfor skulle han ikke lave samme trick som sidste år. Det er kun et år siden at han valgte PSG fremfor os.

Jamen altså det kan da også godt være han gør det. Vi ved jo ham og hans bagland er pengeglade. Det kan da også godt være han vælger et nyt Arabisk projekt.

​Jeg vil bestemt ikke sige at du er naiv. I nogle andre tilfælde er jeg det selv og ser andre er naive, men denne sag her er så utilregnelig, at vi ikke kan sige særlig meget efter det eller andet outcome.

Jeg fortstår bare ikke, hvorfor alverden vi ikke sparker nogle penge efter andre top spillere. Ja Mbappe er en fed spiller, men han skulle ha været købt inden PSG gjorde det. Vi får ham ikke, der er for meget politik i det til at vi burde koncentrere os om det. 

Det er dælme også nedtur at vi ikke er i en 90er periode, hvor der var flere verdensklasse angribere end nogensinde. Vi bliver simpelthen nødt til at komme videre og glemme Mbappe. Truppen har haft det så godt, vi har opnået så meget uden ham, så lad os fortsætte med det.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3498 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=164915 skrev: Vi kan få 2 spillere for Mbappes pris som vil forstærke truppen til, at kunne være mere sikker på at komme i en finale i CL.

Der ville være Alphonso Davies eller en højre back. En angriber i høj klasse. Hvad er det man venter på ????

​Det er ikke mange dage siden, at man som en ÆGTE FAN skulle respektere Carvajal og ikke råbe efter en højre back :D
Elsker det seriøst

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3499 af 9eren

Brylle post=164924 skrev:

9eren post=164915 skrev: Vi kan få 2 spillere for Mbappes pris som vil forstærke truppen til, at kunne være mere sikker på at komme i en finale i CL.

Der ville være Alphonso Davies eller en højre back. En angriber i høj klasse. Hvad er det man venter på ????

​Det er ikke mange dage siden, at man som en ÆGTE FAN skulle respektere Carvajal og ikke råbe efter en højre back :D
Elsker det seriøst

​du læser jo heller ikke et indlæg eller kan du læse et indlæg?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3500 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=164925 skrev:

Elsker det seriøst

​Lige indlæg har jeg ikke lært i skolen...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3501 af 9eren

Brylle post=164926 skrev:

9eren post=164925 skrev:

Elsker det seriøst

​Lige indlæg har jeg ikke lært i skolen...

Måske heller ikke det eneste. 

Det kunne dog være fedt at du egentlig bare lod være med at kommentere på tingene for tiden. 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

2 år 11 måneder siden #3502 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Kan vi ikke snart få et ban?

2 år 11 måneder siden #3503 af The European Super League
​Det synes jeg slet ikke er nødvendigt! Bare ignorer brugeren. Det bliver jeg også nødt til selv at minde mig om.
Ligesom nogle andre sikkert også ignorerer mig engang imellem (eller hele tiden haha)

Men det omtalte indlæg så sådan her ud

9eren post=164797 skrev: ​Carvajal og Lucas V har kontrakt og begge har gjort en helveds masse for klubben. Derfor skal man lige varer sine ord, Carvajal er en af vores bedste højre backs igennem historien. Problemet er hans seneste sæsoner har været præget af skader og svære hold præstationer. Lucas V har dælme også gjort sit.

MEN

Jeg kan 100% godt følge folk i at man gerne vil have noget fornyelse på højre backen. Med Rafa Marin forstår jeg ikke at man ikke afprøver ham på backen eller i centerforsvaret. Hvem udefra kunne der ellers være. 

Der bliver jo faktisk også skrevet at det er en god idé at prøve noget nyt af på højre back. Brugeren har også skrevet det her

9eren post=163108 skrev: Carvajal burde få en ung konkurrent ja

Så det ser jo ud til at I er helt enige og kan blive venner igen!

Bellingham Camavinga Tchouameni

2 år 11 måneder siden #3504 af Real HWL

9eren post=164923 skrev:

Real HWL post=164922 skrev:

​Jeg vil bestemt ikke sige at du er naiv. I nogle andre tilfælde er jeg det selv og ser andre er naive, men denne sag her er så utilregnelig, at vi ikke kan sige særlig meget efter det eller andet outcome.

Jeg fortstår bare ikke, hvorfor alverden vi ikke sparker nogle penge efter andre top spillere. Ja Mbappe er en fed spiller, men han skulle ha været købt inden PSG gjorde det. Vi får ham ikke, der er for meget politik i det til at vi burde koncentrere os om det. 

Det er dælme også nedtur at vi ikke er i en 90er periode, hvor der var flere verdensklasse angribere end nogensinde. Vi bliver simpelthen nødt til at komme videre og glemme Mbappe. Truppen har haft det så godt, vi har opnået så meget uden ham, så lad os fortsætte med det.

Hvem er det vi skal kaste mange penge efter? Udover Haaland, Mbappe og måske Kane, så kan jeg ikke se der skulle være en angriber derude der er bedre en Rodrygo. Hvis ikke Mbappe kommer i år, så ville jeg være fint tilfreds med Rodrygo på toppen. Det eneste der bekymre mig ved ikke at hente en ny angriber er hvis Vini eller rodrygo bliver langtidsskadet. Osimhen, Vlahovic, Martinez og Goncalo Ramos er for dyrt og ikke godt nok.

Haha ja 90erne var sku tider :D

Leveret af Kunena Forum