Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Ser vi bort fra Håland og Mbappe som er komplet umulige transfers, så er Kane selvfølgelig en løsning. Men jeg er nok mere på at vi skaffer os en yngre angriber. Og ja jeg har ikke lige en på tungen, og måske er jeg også tilfreds med at Rodrygo ligger som 9er. Jeg kan bare have det en smule svært ved at miste Benzema der har fyldt så meget uden at få en spiller på hans niveau efter.Real HWL post=164930 skrev:
9eren post=164923 skrev:
Jeg vil bestemt ikke sige at du er naiv. I nogle andre tilfælde er jeg det selv og ser andre er naive, men denne sag her er så utilregnelig, at vi ikke kan sige særlig meget efter det eller andet outcome.Real HWL post=164922 skrev:
9eren post=164920 skrev: Hvorfor skulle han ikke lave samme trick som sidste år. Det er kun et år siden at han valgte PSG fremfor os.
Jamen altså det kan da også godt være han gør det. Vi ved jo ham og hans bagland er pengeglade. Det kan da også godt være han vælger et nyt Arabisk projekt.
Jeg vælger at forholde mig naiv. Jeg tror han er vores nye Nr. 9.
Jeg fortstår bare ikke, hvorfor alverden vi ikke sparker nogle penge efter andre top spillere. Ja Mbappe er en fed spiller, men han skulle ha været købt inden PSG gjorde det. Vi får ham ikke, der er for meget politik i det til at vi burde koncentrere os om det.
Det er dælme også nedtur at vi ikke er i en 90er periode, hvor der var flere verdensklasse angribere end nogensinde. Vi bliver simpelthen nødt til at komme videre og glemme Mbappe. Truppen har haft det så godt, vi har opnået så meget uden ham, så lad os fortsætte med det.
Hvem er det vi skal kaste mange penge efter? Udover Haaland, Mbappe og måske Kane, så kan jeg ikke se der skulle være en angriber derude der er bedre en Rodrygo. Hvis ikke Mbappe kommer i år, så ville jeg være fint tilfreds med Rodrygo på toppen. Det eneste der bekymre mig ved ikke at hente en ny angriber er hvis Vini eller rodrygo bliver langtidsskadet. Osimhen, Vlahovic, Martinez og Goncalo Ramos er for dyrt og ikke godt nok.
Haha ja 90erne var sku tider :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Så det nu Mbappe. Luk munden på mange kritiker og tak pænt nej, for at skifte til Real for meget mindre løn.
For mig er der mange ting i det her (mulige) kontrakt udspil fra PSG. To af dem er:
- PSG vil simpelthen tilbyde en spiller som man har lagt/ligger i åben krig med?- Nogle af hans nuværende holdkammerater har åbenbart brokket sig over ham til ledelsen. Det de får tilbage i hovedet af ledelsen af at de tilbyder Mbappe en KÆMPE løn. (Fuck finger lige i hovedet på de andre spiller = fed holdånd den kommende sæson).
- Hvis Mbappe takker ja til dette tilbud, så vil jeg aldrig få råd til at tag på stadion og se en fodbold kamp. Tør slet ikke tænke på billet priserne hvis spillerne skal til at tjene så meget.
Puha
- 9eren
- Gæst
-
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Det her ligger tæt på hvad jeg har forstillet mig der ville ske. Jeg havde nok bare ikke lige luret at de ville give ham 10 år!Dybbøl post=164934 skrev: Så kom muligvis (intet officielt bekræftet endnu) første træk fra PSG. De tilbyder intet mindre 743 mio. om året, de næste 10 år til Mbappe.
Så det nu Mbappe. Luk munden på mange kritiker og tak pænt nej, for at skifte til Real for meget mindre løn.
For mig er der mange ting i det her (mulige) kontrakt udspil fra PSG. To af dem er:
- PSG vil simpelthen tilbyde en spiller som man har lagt/ligger i åben krig med?- Nogle af hans nuværende holdkammerater har åbenbart brokket sig over ham til ledelsen. Det de får tilbage i hovedet af ledelsen af at de tilbyder Mbappe en KÆMPE løn. (Fuck finger lige i hovedet på de andre spiller = fed holdånd den kommende sæson).
- Hvis Mbappe takker ja til dette tilbud, så vil jeg aldrig få råd til at tag på stadion og se en fodbold kamp. Tør slet ikke tænke på billet priserne hvis spillerne skal til at tjene så meget.
Puha
Jeg har været meget efter Mbappes personlighed, og nu får han jo chancen for at bevise hvad der motiverer ham, hvilken personlighed han rent faktisk besidder.
Lige netop de mange penge, 100 millioner € om året må for en pengeglad ung mand være svært at sige nej til. Men takker han nej og viser verden at han rent faktisk har sportslige ambitioner, og gerne vil til en rigtig fodboldklub og vinde trofæer, så æder jeg alle mine ord i mig igen.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det lyder vildt, men endnu vildere med tanke på FFP i 2025, hvor man max må bruge 70% af omsætningen på løn. DKK 3 517 lyder max lønbudget, og så bruger de 21% på 1 spiller.
Kigger man så på lønningerne i dag minus Neymar så har de ca DKK 451 millioner tilbage i lønneposen. For det kan de betale 4 Assensio, ja eller beholde Naymar.
Her har jeg bare kigget på lønningerne som står på transfermarkt,
Hvad de ellers får i bonusser osv. skal jo medregnes, så min konklusion er at PSG ikke kommer have råd til at købe flere spillere de næste par år, eller rettere betale deres løn nærmere.
Mbappe vil gerne vinde CL, men det gør de aldrig med den trup de har i dag, så er det vel bedre at skifte til Saudi og tjene det dobbelte om man ikke har nogen som helst sportslige ambitioner.
- 9eren
- Gæst
-
Defensa Central har jeg mistet alt for i denne her transferperiode inklusiv flere pro Real Madrid journalister, der har haft større interesse i at sælge usandheder fremfor, at holde fokus på hvad der er godt for klubben.Lukita post=164936 skrev: Hvor jeg dog inderligt håber at der er hold i rygtet om det kontrakttilbud, og at han takker ja. Intet ville glæde mig mere. Ved godt at det er Defensa Central så kilden er lort, men PLEASE lad det ske
Der er flere af de journalister med DC, som har skrevet flere gange at Mbappe ville være officiel osv allerede i sidste uge og denne uge og næste uge og to uger frem.
DC19
En anden ting som jeg ogsaa synes folk glemmer lidt her, er at hvis Mbappe siger ja til en forlaengelse paa 10 aar, med hvad vi nok kan regne med en ubetalelig frikoebsklausul, saa bliver han med stor sansynlighed en kaempe folke helt i Frankrig, det vil jo om noget vaere at vaelge hans eget land og liga til, og nok give et kaempe boost ifht fremtiden af Ligue 1. Saa maaske han bliver haengt ud internationalt for at vaere pengegrisk, men Frankirg vil historien vaere en helt anden, og han vil potentielt opnaa en endnu hoejere "gude" status end han allerede har baade paa liga plan men ogsaa paa landsholdet. Saa symbolikken nationalt er kaempe stor, og derfor ville det for hans vedkomne give rigtig god mening ogsaa naar man saetter sig ud over pengene...-#7- post=164942 skrev: Tager vi lige tilhørsforhold og generel kærlighed til fodbolden ud af ligningen, så skulle manden jo være komplet idiot for at sige nej til 700(!!!!) millioner kroner om året. OM ÅRET. Det er generationsændrende rigdom, og en sikring mod fald i niveau og skader. Jeg er klar over at han i forvejen nok ikke mangler penge sidst på måneden ligesom resten af os dødelige, men 700 millioner kroner om året er i en helt anden boldgade jo.
Naar det saa er sagt, saa holden den her historie jo ikke en meter, jeg gaetter paa det er det pureste opspind!
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni