Den store transferrygte-tråd

2 år 9 måneder siden #3805 af Real HWL

9eren post=165754 skrev: 80 millioner får PSG til at stå som at være til grin for hele omverden hvis de sælger ham for det beløb. De forventer 220 hvis ikke mere. Det er jo MR Bean agtigt det som du skriver lige nu :)

Ja der er så mange guiños for spillere og alt muligt. Men det har der været længe.

Jeg bliver jo nød til at forholde mig til de rygter der køre. Al-Khelaifi skulle angiveligt have fortalt Mbappe at de er nødsaget til at fyre personale hvis han skifter på en fri transfer. Hvis det er tilfældet er 80mill euro da et hæderligt tilbud hvis alternativet er en fri transfer.

De bliver da først til grin for hele omverden hvis det viser sig at alle de trusler mod Mbappe er sande.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3806 af Hamid8210
Endnu et antiklimaks Mbappe transfer vindue :/

Hvor mange er vi oppe på?

2 år 9 måneder siden #3807 af El Siete
​| Carlo Ancelotti press conference recap —
• Happy with Lunin as the starting GK.
• The team will look to sign another GK after Courtois injury.
• Arda Güler will be back in no time.
• There is a chance no one wears number 9 this season.
• Satisfied with the squad, no more moves expected.
• Satisfied with the attack.

Jeg føler ikke rigtigt at klubben er seriøse og ambitiøse nok.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 år 9 måneder siden #3808 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=165765 skrev: ​| Carlo Ancelotti press conference recap —
• Happy with Lunin as the starting GK.    
• The team will look to sign another GK after Courtois injury.
• Arda Güler will be back in no time.
• There is a chance no one wears number 9 this season.
• Satisfied with the squad, no more moves expected.
• Satisfied with the attack.

Jeg føler ikke rigtigt at klubben er seriøse og ambitiøse nok.

​Og her får du hvad han reelt tænker.
• Happy with Lunin as the starting GK. Bullshit
• The team will look to sign another GK after Courtois injury. Sandt
• Arda Güler will be back in no time. Bullshit
• There is a chance no one wears number 9 this season. Han har opgivet kampen med Perez.
• Satisfied with the squad, no more moves expected. Bullshit
• Satisfied with the attack. Bullshit
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 9 måneder siden #3809 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Ancelotti er jo en perfekt manager for Perez. Komplet nikkedukke, der er så glad for at være i klubben at han finder sig i hvad som helst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Kiwes

2 år 9 måneder siden #3810 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Ambitionsniveauet har været lavt i mange år efterhånden. Bare se på vores backs i de sidste 5+ år. Højrekanten har været et problem i endnu længere tid. Det ligner ikke Real at satse på lappeløsninger flere år i træk. Hvilken anden topklub ville bruge LV som HB?? 

Ideen om flot offensiv fodbold er også for længst blevet kasseret til fordel for en mere "pragmatisk" tilgang, men det er så en helt anden diskussion. Der er bare generelt et værdiskred, der har fundet sted, og som der slet ikke bliver talt nok om. 
​​​​

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 9 måneder siden #3811 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Ancelotti nævner også en række spillere som kan score mål for klubben, og her nævner han blandt andet Kroos, hvilket næsten virker som en punchline i et stand-up show. Altså Kroos som på 9 år i klubben i gennemsnit har scoret voldsomme 3 mål pr. sæson. Hvis jeg ikke var så kæmpestor fan af Real Madrid, så havde jeg grint. Forestil jer Guardiola nævne John Stones, eller Arteta nævne Ben White i samme situation. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

2 år 9 måneder siden #3812 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Vi må se, der er stadig tid. Men er generelt enig omkring manglende ambitionsniveau. Jeg er skuffet over at man kun køber én kvalitetsspiller om året, så går der altså mange år før vi får en konkurrencedygtig trup. Jeg føler vi spilder sæsoner hvor Vinicius er på topniveau. 4 offensive spillere i truppen i skrivende stund og kun én af dem er verdensklasse. Det er bare ikke godt nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

2 år 9 måneder siden #3813 af Real HWL
​Jeg venter med at kaste håndklædet i ringen. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af transfervinduet, og det sidste ord er langt fra skrevet om Mbappe. Jeg forholder mig naiv/kølig, han bliver Real Madrid spiller i år. 
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 9 måneder siden #3814 af Kiwes

Real HWL post=165771 skrev: ​Jeg venter med at kaste håndklædet i ringen. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af transfervinduet, og det sidste ord er langt fra skrevet om Mbappe. Jeg forholder mig naiv/kølig, han bliver Real Madrid spiller i år. 

​I Frankrig undrer man sig i hvert fald over at Le Parisien, som breakede at han bliver i PSG, intet skriver om det i deres avis i dag. Det var som om det aldrig skete. 

2 år 9 måneder siden #3815 af Real HWL

Kiwes post=165772 skrev:

Real HWL post=165771 skrev: ​Jeg venter med at kaste håndklædet i ringen. Der er stadigvæk 3 uger tilbage af transfervinduet, og det sidste ord er langt fra skrevet om Mbappe. Jeg forholder mig naiv/kølig, han bliver Real Madrid spiller i år. 

​I Frankrig undrer man sig i hvert fald over at Le Parisien, som breakede at han bliver i PSG, intet skriver om det i deres avis i dag. Det var som om det aldrig skete. 

Det er efterhånden nemmere at forstå kvinder, end det er at forstå Mbappes transfersaga.
Men jeg er kommet frem til at man henter ham nu. Alt andet giver ikke mening.

2 år 9 måneder siden #3816 af Kiwes
​Han skal snart til at komme igang, hvis han vil sætte sit mærk på fodboldhistorien. Haaland er i hvert fald godt i gang med at sende ham hen i ligegyldigheden.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum