Den store transferrygte-tråd
Som jeg har forstået det har PSG utrolig svært ved at straffe ham ved at lade ham sidde på bænken en sæson. Spillerforbundet og UEFA kan komme indover, og I værste fald kan det gå rettens vej og han kan få sin kontrakt ophævet. Så måske prøver han at "kalde deres bluff." Ramos4 post=165691 skrev: At Mbappe bliver ved med at sige han vil blive er formentlig rent spin. Vi kan ikke bruge rygter til særlig meget.
Har svært ved at tro han vil sidde på bænken en hel sæson. SÅ er man hvert fald pengegrisk.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Har set en række eksperter diskutere det, men om der er hold i det skal jeg ikke kunne sige.Ramos4 post=165701 skrev: Hvordan dog det? Det er vel 100% op til klubben hvilken startopstilling de vil sætte. Det er klart det er noget skidt hvis han har en lydoptagelse hvor de direkte har truet ham eller lignende. Men det ville være vildt at gå i retten med.
EDIT: Tror ikke kun det var bænken, men at holde ham helt ude af truppen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
20mil så tænker jeg vi er nede i et leje vi kan leve med og trods alt kan vi sikkert tjene lidt næste sæson, hvis han skal skydes videre. Lav en aftale med ham, vi køber dig for ét år og så får du lov til at blive solgt. Tænker ikke han vil være backup for Courtois.Ramos4 post=165704 skrev: Bonou kan fås for €20m. Men har vi råd til det eller gemmer vi dem til ham-vi-ikke-nævner?
Der er massere af eksempler på klubber der har straffet spillere ved at bænke dem en hel sæson fordi de ikke gad at skrive under på ny kontrakt. Mest kendte nok Fernando Llorente som Bilbao bænkede en hel sæson da det var klart at han ville skifte til Juventus. Så længe PSG giver ham hans penge er der ikke noget at komme efter. De kan bænke ham så tosset de vilEl Siete post=165700 skrev:
Som jeg har forstået det har PSG utrolig svært ved at straffe ham ved at lade ham sidde på bænken en sæson. Spillerforbundet og UEFA kan komme indover, og I værste fald kan det gå rettens vej og han kan få sin kontrakt ophævet. Så måske prøver han at "kalde deres bluff." Ramos4 post=165691 skrev: At Mbappe bliver ved med at sige han vil blive er formentlig rent spin. Vi kan ikke bruge rygter til særlig meget.
Har svært ved at tro han vil sidde på bænken en hel sæson. SÅ er man hvert fald pengegrisk.
Har man ret til at træne med en bestemt gruppe på holdet? Man hører da tit om spillere der bliver smidt ned og træne med reserveholdet.Real HWL post=165708 skrev: Ja de må bænke ham lige så tosset de vil. Men jeg er ret sikker på de ikke må nægte ham at træne med sine holdkammerater når transfervinduet lukker. Men hvilken træner vil ikke bruge ham hvis han står til rådighed. Han skal nok få massere af spilletid. Til gengæld tror jeg PSGs Ultras bliver hårde ved ham. Han får ikke et sjovt år.
- 9eren
- Gæst
-
Køøøøøøøøøøøb
DC19
-#7- post=165711 skrev: Jeg er sgu ikke solgt på Kolo Muani. Man er nok også lidt farvet af sidst vi forsøgte at hente en angriber i Frankfurt. Men han ligner altså ikke en spiller som helt har fuld kontrol over sine ben når han spiller fodbold. Og så husker jeg ham måske bedst som ham der kunne have sparket VM hjem til Frankrig, men desværre brændte kampens største chance i forlænget spilletid mod Argentina, så mit indtryk af manden er ikke det bedste vil jeg sige.
Man er godt nok desperat hvis man ønsker sig Kolo Muani. De der mangel på bedre transfers skal vi holde os langt væk fra.