Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Ramos4 post=165709 skrev:
Har man ret til at træne med en bestemt gruppe på holdet? Man hører da tit om spillere der bliver smidt ned og træne med reserveholdet.Real HWL post=165708 skrev: Ja de må bænke ham lige så tosset de vil. Men jeg er ret sikker på de ikke må nægte ham at træne med sine holdkammerater når transfervinduet lukker. Men hvilken træner vil ikke bruge ham hvis han står til rådighed. Han skal nok få massere af spilletid. Til gengæld tror jeg PSGs Ultras bliver hårde ved ham. Han får ikke et sjovt år.
Syntes jeg har læst et sted at spillerne er beskyttet af en lov mod det der. Så længe han opfylder sin kontrakt må de ikke nægte ham at træne med sine holdkammerater. Jeg gad godt være en flue på væggen til det møde hvor Al-Khelaifi siger til Luis Enrique at han ikke må bruge Mbappe hele året. Det har jeg svært ved at forstille mig at man som træner acceptere når man spiller i en klub der gerne vil vinde alt.
9eren post=165713 skrev: vi får ikke mbappe så vi skal gå andre veje og her er en !
Vi skal forhelved ikke bare købe en eller anden middelmådig angriber til 500mill, det er fandme for useriøst. Det er penge ud af vinduet, plus vi ikke vinder en skid alligevel.
- 9eren
- Gæst
-
Stol på klubben9eren post=165722 skrev: Jeg er desperat. Vi bliver simpelthen nødt til at hente en angriber som ham og en målmand nu!
9eren post=165722 skrev: Jeg er desperat. Vi bliver simpelthen nødt til at hente en angriber som ham og en målmand nu!
Så desperat må man ikke være.
Og den med at Mbappe kommer til at sidde ude hele sæsonen tror jeg slet ikke på. Så snart de skal spille en topkamp mod Marseille eller en vigtig og afgørende kamp i CL og forudgående har haft lidt måltørke så vil fans presse på for at han kommer på holdkortet. Og så scorer han et par mål og så bliver presset alt alt for stort til at han skal udelades.
Og viser det sig at holdet han spiller på er bedre sammentømret end det har været tidligere (han kunne hverken lide Messi eller Neymar) og de når langt i CL, så skal PSG ledelsen nok gøre sit til at han forlænger et par år mere. Forventer et massivt pres på ham hvis han ikke kommer til Real nu
Hvad skete der med Alvaro..husker Ancelotti nærmest lovede ham en førsteholdspladsReal HWL post=165725 skrev:
9eren post=165722 skrev: Jeg er desperat. Vi bliver simpelthen nødt til at hente en angriber som ham og en målmand nu!
- 9eren
- Gæst
-
jeg stoler på klubben også hvis de ikke skulle hente flere spillereelle44 post=165723 skrev:
Stol på klubben9eren post=165722 skrev: Jeg er desperat. Vi bliver simpelthen nødt til at hente en angriber som ham og en målmand nu!
mohbar post=165727 skrev:
Hvad skete der med Alvaro..husker Ancelotti nærmest lovede ham en førsteholdspladsReal HWL post=165725 skrev:
Gik han ikke helt i stå efter målet mod Atletico?