Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har kan ikke huske hvornår jeg sidst er gået ind til en sæson, med så lidt håb om trofæer som jeg har i år. Det på være tilbage i tiden hvor Fc Barcelona havde Pep og deres vanvittige hold.
Real Madrid har det svageste angreb og nærmest ingen backup. Hvis bare én spiller i angrebet bliver skadet eller skal bruge en pause, så er vi komplet ufarlig.
Kane vil passe perfekt ind i holdet. Men jeg kan også godt acceptere at vi venter til 2024 på Mbappe...men så skal den handel fandme os være sikker på at gå igennem.Real HWL post=165617 skrev: Til jer der mener at vi har tabt alt på forhånd. Hvem er det lige vi skal hente som 9er på marked som kan skaffe os 3 store titler?
Kane er også bare en møg dyr og usikker løsning. Han er ved at være over sidste salgsdato. Bayern har lige fået afvist et bud på 750mill. Det er simpelthen ikke den vej vi skal gå. Andre forslag? Jeg spør fordi mine alternativer til Mbappe er lort...Kiwes post=165618 skrev:
Kane vil passe perfekt ind i holdet. Men jeg kan også godt accepterer at vi venter til 2024 på ham...men skal skal den handel fandme os være sikker på at gå igennem.Real HWL post=165617 skrev: Til jer der mener at vi har tabt alt på forhånd. Hvem er det lige vi skal hente som 9er på marked som kan skaffe os 3 store titler?
Real HWL post=165620 skrev:
Kane er også bare en møg dyr og usikker løsning. Han er ved at være over sidste salgsdato. Bayern har lige fået afvist et bud på 750mill. Det er simpelthen ikke den vej vi skal gå. Andre forslag? Jeg spør fordi mine alternativer til Mbappe er lort...Kiwes post=165618 skrev:
Kane vil passe perfekt ind i holdet. Men jeg kan også godt accepterer at vi venter til 2024 på ham...men skal skal den handel fandme os være sikker på at gå igennem.Real HWL post=165617 skrev: Til jer der mener at vi har tabt alt på forhånd. Hvem er det lige vi skal hente som 9er på marked som kan skaffe os 3 store titler?
Hvad med Rodrygo som 9'er med Bernardo Silva eller Saka på højrekanten?
nono post=165621 skrev:
Real HWL post=165620 skrev:
Hvad med Rodrygo som 9'er med Bernardo Silva eller Saka på højrekanten?
Også en løsning jeg selv har forslået med Bernardo Silva og så Rodrygo som 9er. Man Bernardo er ved at forlænge sin kontrakt med City. Saka ser jeg som umulig at købe på nuværende tidspunkt.
Og selvfølgelig kommer Mbappe.
Hvor skulle han ellers tage hen?
Det her hold med Mbappe i spidsen kommer til at vinde tre champions league trofæer
Jeg frygter PL-klubber næste år hvis han ikke kommer i nu. Forhåbentlig ved Perez hvad han har gang i. Den aftale med ham næste år skal være 100% sikker ellers så er det i min bog uansvarligt det vi har gang i.Matamoro post=165624 skrev: Jeg forstår slet ikke al den pessimisme. Vi har da det vildeste hold. Vinicius, Camavinga, Bellingham, Valverde, Rodrygo, Tchouameni. Hvem ville ikke gerne have dem på holdet?
Det her hold med Mbappe i spidsen kommer til at vinde tre champions league trofæer
- 9eren
- Gæst
-
Han kan blive i PSG, det er jo det som hele aftalen handler om.Matamoro post=165624 skrev: Jeg forstår slet ikke al den pessimisme. Vi har da det vildeste hold. Vinicius, Camavinga, Bellingham, Valverde, Rodrygo, Tchouameni. Hvem ville ikke gerne have dem på holdet?
Kiwes post=165625 skrev:
Jeg frygter PL-klubber næste år hvis han ikke kommer i nu. Forhåbentlig ved Perez hvad han har gang i. Den aftale med ham næste år skal være 100% sikker ellers så er det i min bog uansvarligt det vi har gang i.Matamoro post=165624 skrev: Jeg forstår slet ikke al den pessimisme. Vi har da det vildeste hold. Vinicius, Camavinga, Bellingham, Valverde, Rodrygo, Tchouameni. Hvem ville ikke gerne have dem på holdet?
Reelt set må RM vil ikke være i kontakt med Mbappé + bagland før 1. januar? Hvis der er indgået en aftale før, er det vel ikke lovligt?
- 9eren
- Gæst
-