Den store transferrygte-tråd
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nemt at sidde og pege fingre, men var du selv blevet tilbudt den sum penge, så tvivler jeg på du havde sagt nej.Matamoro post=166193 skrev: Jeg begriber ikke hvorfor spillere gider spille i en komplet ligegyldig og bundkorrupt liga i et bundkorrupt land. Tænk at degradere sig selv på den måde
Desuden, hvis vi skal gå ind i debat om korruption, så tror jeg vi kan samle mange flere lande, end Saudi Arabien. Europa og USA er ikke meget bedre. Hvis overhovedet bedre.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man City, Man United, Chelsea, Newcastle, Al-Hilal, Al Nassr, Al-Ittihad osv. Det er det samme. Hvis man sidder og ser PL, kan man ikke brokke sig over Saudi Arabien. Jeg håber bare snart jeg kan se det i fjernsynet. Det er sku ved at blive en fed liga :)Matamoro post=166193 skrev: Jeg begriber ikke hvorfor spillere gider spille i en komplet ligegyldig og bundkorrupt liga i et bundkorrupt land. Tænk at degradere sig selv på den måde
jeg så en finale kamp mellem hilal og Annasr og må holdt nok anerkende det høje niveau den blev spillet gode detaljer, højt tempo, defensive præstationer og fysisk spil. Ronaldo scorede to men på trods blev der gået ordentlig til vaflerne og enten forsvaret eller målmand fratog ham en del af chancerneReal HWL post=166196 skrev:
Man City, Man United, Chelsea, Newcastle, Al-Hilal, Al Nassr, Al-Ittihad osv. Det er det samme. Hvis man sidder og ser PL, kan man ikke brokke sig over Saudi Arabien. Jeg håber bare snart jeg kan se det i fjernsynet. Det er sku ved at blive en fed liga :)Matamoro post=166193 skrev: Jeg begriber ikke hvorfor spillere gider spille i en komplet ligegyldig og bundkorrupt liga i et bundkorrupt land. Tænk at degradere sig selv på den måde
I modsætning har jeg set lidt kampe med Messi i MLS...virkeligt dårligt forsvarsspil hvor de ofte slet ikke går til ham men nærmest blot kigger..
mohbar post=166197 skrev:
jeg så en finale kamp mellem hilal og Annasr og må holdt nok anerkende det høje niveau den blev spillet gode detaljer, højt tempo, defensive præstationer og fysisk spil. Ronaldo scorede to men på trods blev der gået ordentlig til vaflerne og enten forsvaret eller målmand fratog ham en del af chancerneReal HWL post=166196 skrev:
I modsætning har jeg set lidt kampe med Messi i MLS...virkeligt dårligt forsvarsspil hvor de ofte slet ikke går til ham men nærmest blot kigger..
MLS klubber bruger vist størstedelen af deres budget på offensive spillere og lader deres defensiv sejle. Messi kommer til at score mere end 50 mål 100%
Saudisk liga er langt mere konkurrencedygtig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Den globale antikorruptionsorganisation, Transparency International, laver hvert år opgørelse over niveauet af korruption af landene. Opgørelse af korruption for året 2022 kan man se her:Madridista02 post=166195 skrev: ...Desuden, hvis vi skal gå ind i debat om korruption, så tror jeg vi kan samle mange flere lande, end Saudi Arabien. Europa og USA er ikke meget bedre. Hvis overhovedet bedre.
www.transparency.org/en/cpi/2022?gclid=E...tEAAYASAAEgLjHvD_BwE
Saudi Arabien ligger nummer 54 på ranglisten.
USA derimod ligger nummer 24 på ranglisten.
Af top-10 er hele 8 lande europæiske, og medregner man New Zealand som ”europæisk” bliver tallet 9 ud af 10. – Mena-landene er ikke repræsenteret i top-10, og man skal først nede ved nummer 27 i ranglisten for at finde et Mena-land repræsenteret (Forenede Arabiske Emirater). Selvfølgelig er liberale demokratier umanerlige bedre end en diktaturstat som Saudi Arabien med hensyn til transparant og bekæmpelse af korruption. Og naturligvis er USA og Europa umanerlige meget bedre og mindre korrupte end Saudi Arabien.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Det bliver interessant at se hvordan USA udvikler sig på listen, når der snart kommer flere detaljer om Joe Biden og hans søns korruption, hvor det har vist sig at Biden familien har modtaget bestikkelse på mere en 30 mio $ fra oligarker fra bla Kina Rusland, Kasakhstan, Ukraine og Rumænien.Kasillas post=166200 skrev:
Den globale antikorruptionsorganisation, Transparency International, laver hvert år opgørelse over niveauet af korruption af landene. Opgørelse af korruption for året 2022 kan man se her:Madridista02 post=166195 skrev: ...Desuden, hvis vi skal gå ind i debat om korruption, så tror jeg vi kan samle mange flere lande, end Saudi Arabien. Europa og USA er ikke meget bedre. Hvis overhovedet bedre.
www.transparency.org/en/cpi/2022?gclid=E...tEAAYASAAEgLjHvD_BwE
Saudi Arabien ligger nummer 54 på ranglisten.
USA derimod ligger nummer 24 på ranglisten.
Af top-10 er hele 8 lande europæiske, og medregner man New Zealand som ”europæisk” bliver tallet 9 ud af 10. – Mena-landene er ikke repræsenteret i top-10, og man skal først nede ved nummer 27 i ranglisten for at finde et Mena-land repræsenteret (Forenede Arabiske Emirater). Selvfølgelig er liberale demokratier umanerlige bedre end en diktaturstat som Saudi Arabien med hensyn til transparant og bekæmpelse af korruption. Og naturligvis er USA og Europa umanerlige meget bedre og mindre korrupte end Saudi Arabien.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Helguera?Siempre Madrid post=166202 skrev: Jeg tror, at vi skal bevæge os tilbage og snakke fodbold.
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Mon City vil af med ham? Tvivler.mohbar post=166213 skrev: Man burde overveje leje/køb af Julian Alvarez fra City. Han ligger jo godt gemt bag Haaland og burde kunne anskaffet relativt billigt.
Jeg savner Pepe :(
Det er ikke engang 6 måneder siden han underskrev en ny kontrakt på 5 år. Han bliver næppe billig.mohbar post=166213 skrev: Man burde overveje leje/køb af Julian Alvarez fra City. Han ligger jo godt gemt bag Haaland og burde kunne anskaffet relativt billigt.