Den store transferrygte-tråd
Nu er det jo blot for at lægge op til lidt debat, og få nogle holdninger, at jeg nævner disse navne :)DeLaRed post=166237 skrev:
Fair!Dybbøl post=166235 skrev: Rolig rolig DeLaRed.
Ingen er desperate. Men vi er på et forum som omhandler mulige transfers. Derfor bliver der nemlig nævnt en masse forskellige navne, da vi heldigvis er mange Madridistas derude og vi ser fodbolden forskelligt.
Hala Madrid
Blev bare lidt overrasket over at snakket er gået fra Mbappe (ikke at jeg har deltaget i den debat eller troet på den på noget tidspunkt) til at vi nu skrabet bunden med aflagte eller skadede spillere som på igen måde passer ind i vores trup, efter årets eneste kamp som Real vandt komfortabelt. Jeg havde måske kunne forstå panikken hvis vi havde tabt 7-0 i Lørdags.
Er nok bare overrasket over at der hives vilkårlige navne op ad hatten lige nu, men det er nok bare mig.
og selvfølgelig HALA MADRID!
Det ser jo ikke ud til at Mbappe kommer, og sammen med en række ærgerlige skader må man jo tilpasse sig. Tror da heller ikke ligefrem på Felix, men kan ikke se hvorfor Laporte som 4. valg er desperat, og hvis det ovenikøbet var på leje.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad ham og Fran Garcia brænde vores to back positioner af. De kan sagtens være fremtiden for det spanske landshold også.
I år vil han stadig have mulighed for at have en god læremester i Carvajal.
Asensio er da et klasse eksempel på en der mistede en del fart ved sin knæskaden... inden var han rimelig rap på fødderne, og efterfølgende var han i bedste fald middelmådig ift hurtighed.DeLaRed post=166234 skrev: Jesus Christ folk er blevet desperate, Laporte, Felix og fucking Ansu Fati, 3 spiller vi paa ingen maade har brug for men alligevel vil ligge paa knae for. Haaber ikke Perez synker saa dybt.
Det er brand aergeligt med Militao og Thib, det kan potentielt koste os denne season, men vi maa ikke glemme fremtiden, for flere og flere spillere kommer sig fint efter den slags skade (Asensio er et godt eksempel), saa nu har vi Kepa i maalet, han bluver aldrig en Thib, men det er vel den bedste loesning man kunne haabe paa i denne situation og saa har vi (paa dagen) 3 af de bedste midterforsvars spillere i Spanien, saa aboslut ingen grund til at gaa ud og bruge penge paa en der skal tage kampen op med dem. Aergeligt at Marin allerde er vaek, omend det nok stadig er det bedste for ham og hans udvikling, saa nu bliver det et nyt ungt talent der skal ind og klare bredde pladsen.
Vi har stadig brug for en 9er, og nu hvor Nacho er 100% midterforsvarer saa har vi endnu mere end hoejre back, saa lad os ikke stress koebe en masse spillere vi ikke har brug for, men istedet enten ikke koebe nogen (som det lugter af) eller koebe til de pladser der faktisk mangler!
Medmindre du ligger inde med noget data der underbygger det argument, så forholder jeg mig komplet uenig, Asensio har aldrig været en synderlig hurtig fodbold spiller når man sammenligner ham med de spillere han har spillet sammen med (Ronaldo, Bale, Vini osv.) han var dig både før og efter sin skade hurtigere en Benzema, som dog ikke er den bedste målestok ifht fart. Så nej, det tror keg ikke du har ret i, han så dog måske hurtigere ud fordi Real spillede langt flere kontra’er før hans knæskade (altså i hans første år i klubben) end efter skaden, så måske det er det faktum der driller lidt.Dragam post=166244 skrev:
Asensio er da et klasse eksempel på en der mistede en del fart ved sin knæskaden... inden var han rimelig rap på fødderne, og efterfølgende var han i bedste fald middelmådig ift hurtighed.DeLaRed post=166234 skrev: Jesus Christ folk er blevet desperate, Laporte, Felix og fucking Ansu Fati, 3 spiller vi paa ingen maade har brug for men alligevel vil ligge paa knae for. Haaber ikke Perez synker saa dybt.
Det er brand aergeligt med Militao og Thib, det kan potentielt koste os denne season, men vi maa ikke glemme fremtiden, for flere og flere spillere kommer sig fint efter den slags skade (Asensio er et godt eksempel), saa nu har vi Kepa i maalet, han bluver aldrig en Thib, men det er vel den bedste loesning man kunne haabe paa i denne situation og saa har vi (paa dagen) 3 af de bedste midterforsvars spillere i Spanien, saa aboslut ingen grund til at gaa ud og bruge penge paa en der skal tage kampen op med dem. Aergeligt at Marin allerde er vaek, omend det nok stadig er det bedste for ham og hans udvikling, saa nu bliver det et nyt ungt talent der skal ind og klare bredde pladsen.
Vi har stadig brug for en 9er, og nu hvor Nacho er 100% midterforsvarer saa har vi endnu mere end hoejre back, saa lad os ikke stress koebe en masse spillere vi ikke har brug for, men istedet enten ikke koebe nogen (som det lugter af) eller koebe til de pladser der faktisk mangler!
Donde está la biblioteca?
Asensios løb med bolden var ok hurtig, når han en sjælden gang gjorde det. Men nogen hurtig spiller har han nu aldrig været.
En spiller fra Barca, samt en spiller fra Atlético, der for nyligt har erklæret sig Barca-fan i medierne. Felix passer ikke ind rent sportsligt alligevel. Dertil er han vidst også tæt på et skifte til Barca.
Fati er måske en mere oplagt 9’er end Vini eller Rodrygo, men han er altså endnu en kantspiller.
Med de to handler er der hverken interesse fra Real, Barca/Atlético, Fati/Felix. Heldigvis for det.
Fresneda er et rigtig fedt kald, men ham tror jeg heller ikke på. Det vil først kræve at Odriozola skippes. Dertil har han det meste af sommeren været tæt rygtet til Barca.
Jeg tror vi skal vænne os til tanken om at der ikke kommer flere nye ansigter ind.
De åbenlyse 9’er kandidater er også svære. Der er Mbappé - Og ellers er det spillere som Vlahovic, J. David, Gouri, Balogun, Mitrovic etc., der bliver de næste i rækken.
Det er jo klart, at Perez ikke vil gå ud og springe banken for nogle af dem, så det skal eksempelvis være, hvis en lejeaftale kan være mulig.
Ift. Frasneda så synes jeg Barca meldes tættere på Cancelo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er bestemt ikke nogen stor fan af ham, og havde man spurgt mig i starten af sommeren var det også blevet et stort nej tak. Men med ham får man i hvert fald en angriber, der kan score mål, og som man kan være sikker på kommer til at fylde godt i feltet, hvilket vi ofte mangler. Jeg synes i hvert fald han er en del bedre mulighed, end det gabende hul vi har på 9'eren nu.
Givet hans situation i Chelsea vil de nok være til at forhandle med, og måske vil de endda være friske på en lejeaftale ligesom med Kepa. Når det er sagt, så tror jeg ikke vi henter ham, og jeg tror slet ikke han på noget tidspunkt har været et emne for Perez, men jeg synes stadig han er værd at nævne sammen med alle de andre mulige navne til angriberpositionen.
DeLaRed post=166245 skrev:
Medmindre du ligger inde med noget data der underbygger det argument, så forholder jeg mig komplet uenig, Asensio har aldrig været en synderlig hurtig fodbold spiller når man sammenligner ham med de spillere han har spillet sammen med (Ronaldo, Bale, Vini osv.) han var dig både før og efter sin skade hurtigere en Benzema, som dog ikke er den bedste målestok ifht fart. Så nej, det tror keg ikke du har ret i, han så dog måske hurtigere ud fordi Real spillede langt flere kontra’er før hans knæskade (altså i hans første år i klubben) end efter skaden, så måske det er det faktum der driller lidt.Dragam post=166244 skrev:
Jeg har ikke noget data på det nej, men tror folk bare har glemt det, fordi immervæk er en del år siden at han har været ok hurtig.
Se den her video fra 1:00 minut - den hurtighed havde han helt sikkert ikke efterfølgende knæskaden.
Nu skal det naturligvis understreges at det jo afhænger af hvad vi to opfatter som hurtig spiller, er Asensio hurtigere en f. eks. Christian Eriksen, ja det kan vi hurtig blive enige om, men han har aldri hverken før eller efter skade kunne måle sig med de hurtigste spillere på banen.
Og nej, har på ingen måde glemt Asensio, har fulgt ham fra hans første dag i Madrid, tilgengæld husker jeg meget tydeligt forskellen mellem den fodbold (hurtig konstra) der blev spillet da han startede i klubben, og kontrolleret (langsomt) pasnings spil der blev spillet efter hans skadet, meget grundet gennemsnits alderen på hans holdkammerater. Men der er masser af situationer de sidste 2 år hvor Asensio har drevet bolden op igennem midten og er gledet af på midtbane og forsvars spillere.
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-