Den store transferrygte-tråd

8 måneder 2 dage siden #865 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Lukita post=150658 skrev: Jeg ved godt at der vil forekomme rotation, men hvordan har folk tænkt sig at midtbane-kabalen skal gå op hvis vi henter Tchouameni? Vi henter jo ikke et 22-årigt kæmpetalent for 80 mio. euro for at smide ham på bænken, og hans direkte konkurrent i Casemiro er 30 år og stadig i sin bedste fodboldalder. Tchouameni har brug for at spille mere eller mindre fast for at fortsætte sin udvikling, eller bare at starte i hvertfald hver anden kamp, og jeg nægter at tro på at Casemiro vil acceptere at give afkald på SÅ meget spilletid, når han højest sandsynligt har i hvertfald tre sæsoner tilbage på topplan, og måske endda længere, alt afhængig af hvordan det ser ud med skader og fysisk form.

Derudover er der også Camavinga og Valverde, som dog nok mere bejler til de to centrale midtbanepladser, men også de to har jo fortsat brug for masser af spilletid.

Tchouameni ser yderst spændende ud, men jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op, medmindre en af de fem midtbanespillere vi har i truppen, sælges. Hvad tænker I andre?

Han får samme rolle som Camavinga har haft denne sæson - forhåbentlig med en anelse mere spilletid. Pris ligegyldig for mig. Det sagt, så synes jeg ikke Casemiro har haft nogen god sæson i år, så jeg vil ikke nødvendigvis afvise at han kan sætte ham af holdet i løbet af sæsonen. Ceballos bliver solgt.
Sidste redigering: 8 måneder 2 dage siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 2 dage siden #866 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=150660 skrev:

Lukita post=150658 skrev: Jeg ved godt at der vil forekomme rotation, men hvordan har folk tænkt sig at midtbane-kabalen skal gå op hvis vi henter Tchouameni? Vi henter jo ikke et 22-årigt kæmpetalent for 80 mio. euro for at smide ham på bænken, og hans direkte konkurrent i Casemiro er 30 år og stadig i sin bedste fodboldalder. Tchouameni har brug for at spille mere eller mindre fast for at fortsætte sin udvikling, eller bare at starte i hvertfald hver anden kamp, og jeg nægter at tro på at Casemiro vil acceptere at give afkald på SÅ meget spilletid, når han højest sandsynligt har i hvertfald tre sæsoner tilbage på topplan, og måske endda længere, alt afhængig af hvordan det ser ud med skader og fysisk form.

Derudover er der også Camavinga og Valverde, som dog nok mere bejler til de to centrale midtbanepladser, men også de to har jo fortsat brug for masser af spilletid.

Tchouameni ser yderst spændende ud, men jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op, medmindre en af de fem midtbanespillere vi har i truppen, sælges. Hvad tænker I andre?

Han får samme rolle som Camavinga har haft denne sæson - forhåbentlig med en anelse mere spilletid. Pris ligegyldig for mig. Det sagt, så synes jeg ikke Casemiro har haft nogen god sæson i år, så jeg vil ikke nødvendigvis afvise at han kan sætte ham af holdet i løbet af sæsonen. Ceballos bliver solgt.

​Hvis alle kunne blive enige om det ville det være fint, men jeg ser det ikke som sandsynligt at nogen af parterne vil gå med til det. Tchouameni har en alder hvor han skal spille mest muligt, hvis han skal indfri sit store potentiale. Dermed ikke sagt at han ikke kan nå et højt niveau hvis han ikke spiller fast, men giver man 80 mio. euro er det IKKE for at bruge ham som rotationsspiller, og jeg tror ikke at Case vil gå med til at halvere sin egen spilletid.

Jeg synes heller ikke at Case har spillet nogen god sæson, så for mit vedkommende ville det ikke gøre mig noget hvis Tchouameni blev hentet for at man ville satse på ham fuldt og fast, men så betyder det at Case skulle sælges, og det tror jeg heller ikke sker.

Ceballos er ikke medregnet for mig når jeg snakker om de fem midtbanespillere. Det er Case, Kroos, Modric, Camavinga og Valverde jeg mener. Hvis Tchouameni kommer uden at nogen af dem sælges, så har vi den gamle midtbane-trio som muligvis stadig er de første startere, plus Tchouameni, Camavinga og Valverde, og de tre har brug for meget spilletid hvis de skal udvikle sig som vi håber på, og jeg kan ikke rigtigt se hvordan alle seks skal få den spilletid, medmindre nogen bliver solgt. Ceballos og Isco er fortid den her sommer og er ikke inkluderet i nogens planer.

8 måneder 2 dage siden #867 af Matamoro
Midtbanen næste år hedder Tchouameni, Camavinga, Valverde
Angrebet hedder Vinicius, Benzema, Sterling

8 måneder 2 dage siden #868 af Roden
Besvaret af Roden på emne Den store transferrygte-tråd
Midtbanen lyder godt! Men angrebet med Sterling ved jeg sq ikke lige. Så hellere Rodrygo eller en anden. Hvem det skulle være ved jeg ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 måneder 2 dage siden #869 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Kroos må finde sig i en slags Marcelo rolle, hvor han får masser af bænktid.

Tilbage er der Tchouameni, Valverde, Casemiro, Modric. Modric bliver træt og skal spares før/efter VM. Casemiro kan stadig bruges, da Valverde både kan bruge på central midt og som en slags højre wing.

​​​​​​Fra januar 2023 har vi flg faste startere: Valverde, Tchouameni, Modric og sommer 2023 er det Valverde, Tchouameni, Camavinga. Casemiro får stadig spilletid

Sidste redigering: 8 måneder 2 dage siden ved mohbar.

8 måneder 2 dage siden #870 af Cristiano7
Mon ikke der skal også være en spanier i offensiven?

Vi har Asensio og Brahim (udlån)

Yeremi Pino fra Villarreal? Spiller han ikke på højrekant?

8 måneder 2 dage siden #871 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store transferrygte-tråd
​Hent 3 af de følgende, og så vil jeg umiddelbart være tilfreds. Hvem af dem er ligemeget. Alle 5 er også ok :)
Yeremy Pino, Christoph Nkunku, Aurélien Tchouameni, Darwin Nuñez og Reece James. Jeg vil gerne have en højre back, og har ikke andre bud end James. Hakimi ville være ønskespilleren, men ham fik vi nok ikke om vi så bød 100 milliarder.

8 måneder 2 dage siden #872 af Raul7-2880
Med den forventelige ankomst af Tchouameni (ja, har googlet hans navn og derefter copy paste), må det vel betyde at enten sælges Casemiro (som i min optik stadig har masser år tilbage på absolut topniveau) eller, at Tchouameni er købt som den dyreste bænkevarmer nogensinde….
Har svært ved at se ideen med købet i den prisklasse - udover desperation og et forsøg på at please Real Madrids fan efter Mbappe-misseren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

8 måneder 2 dage siden #873 af NadaMás
Tchouameni åbner op for meget mere bredde, specielt når der spilles 4-1-3-2 (som i Chl-kampene), hvilket man muligvis kommer til at gøre mere brug af hvis ikke der findes en fornuftig højrekant.

Courtois
Carvajal - Militao - Alaba/Rüdiger - Alaba/Mendy
Casemiro/Tchouameni
Modric - Kroos/Cama - Fede
Benz - Vini

Det ligner også et fuldbyrdet hold. Drys det med en Gnabry, har man også fem kompetente folk til fronten; Gnabry/Asensio, Benzema, Vini/Rodry.
Det skal sgu nok blive godt nok igen i år. 

8 måneder 2 dage siden #874 af The European Super League
​Jeg frygter Perez får en hjerneblødning og køber Salah, Sterling eller Kane

Alaba y nada más

8 måneder 2 dage siden #875 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​PSG were insisting to sign Tchouameni with Nasser Al Khelaifi even entering the discussions to convince the player. He hoped that Kylian Mbappe's renewal would convince him but he rejected it and chose Real Madrid.
@RMCsport

God I hope this is true!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Nada mas, Ramos4

8 måneder 2 dage siden #876 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Med Tchouameni, Camavinga og Nkunku (tidligere PSG talent) bliver det rigtig grimt for Paris, når vi dominerer de næste mange år.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum
Annonce