Den store transferrygte-tråd

2 år 5 måneder siden #853 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Endrick kommer ikke lige i overmorgen. Hvad er han, 12 et halvt?

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #854 af Real HWL

Elto92 post=150647 skrev: Jeg læser også Fabrizio sige "Still to be negotiated

Så intet er jo på kontrakt endnu.

please drenge, ikke gøre mig glad for sjov. Jeg har ikke nerver til det..

Fabrizio Romano

"Tchoumeni har allerede meldt til sine holdkammerater om hensigten om at slutte sig til Real Madrid. Han drømmer om Real"

Tror godt du kan begynde at glæde dig ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

2 år 5 måneder siden #855 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg sætter min lid til dig HWL ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 5 måneder siden #856 af El Siete

Elto92 post=150650 skrev: Jeg sætter min lid til dig HWL ;)

​Sæt din lid til Fabrizio Romano, når han melder noget ud ved man det holder :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 5 måneder siden #857 af Steen
Besvaret af Steen på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150643 skrev: Så kan jeg ikke lade være med at falde tilbage på dem som kritisere den sportslige ledelse år efter år. Jeg har før i tiden været hård mod dem. Men det var især efter Florentinos 1 periode.

Men det er simpelthen for useriøst at man råber og klager over den sportslige ledelse efter Mbappe handlen gik i vasken. Ikke kun fordi at det var Mbappe der brød løfter, men fordi vi sportsligt set har den bedste fremtid foran os med flere unge spillere. Talenterne gør også god figur og vi har penge til at købe stjerner men vælger klogt i stedet.

Altså Endrick er i vores radar og vi formår også at ramme plet med Valverde og Camavinga.

Vi står med et kæmpe stadion om lidt som Mbappe heldigvis må kigge langt efter. 

Forskellen er, at Mbappe ville sende os op til toppen med City og Liverpool som de bedste klubber i verden. Mbappe havde tilføjet 50 mål+assists i truppen, og det er der bestemt brug for. Det havde samtidig forbedret klubbens image, at man har den kommende bedste spiller i verden i truppen. Det er en tragedie, at man ikke formåede at hente ham - eller Haaland for den sags skyld. 

Jeg er meget tilfreds med købet af Tchouameni. Men vi mangler stadig mål i truppen, og lige nu er der kun Salah som ville passe perfekt ind og som vil være garant for mål, men det ser ud til at være umuligt at hente ham. De øvrige navne der tales om vil ikke rykke truppen op på niveau med City og Liverpool. 
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen

2 år 5 måneder siden #858 af Real HWL

Elto92 post=150650 skrev: Jeg sætter min lid til dig HWL ;)

Når Romano skriver som han gør, så kommer ting til at ske. Han er ekstrem pålidelig :)

2 år 5 måneder siden #859 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Steen post=150652 skrev:

9eren post=150643 skrev: Så kan jeg ikke lade være med at falde tilbage på dem som kritisere den sportslige ledelse år efter år. Jeg har før i tiden været hård mod dem. Men det var især efter Florentinos 1 periode.

Men det er simpelthen for useriøst at man råber og klager over den sportslige ledelse efter Mbappe handlen gik i vasken. Ikke kun fordi at det var Mbappe der brød løfter, men fordi vi sportsligt set har den bedste fremtid foran os med flere unge spillere. Talenterne gør også god figur og vi har penge til at købe stjerner men vælger klogt i stedet.

Altså Endrick er i vores radar og vi formår også at ramme plet med Valverde og Camavinga.

Forskellen er, at Mbappe ville sende os op til toppen med City og Liverpool som de bedste klubber i verden. Mbappe havde tilføjet 50 mål+assists i truppen, og det er der bestemt brug for. Det havde samtidig forbedret klubbens image, at man har den kommende bedste spiller i verden i truppen. Det er en tragedie, at man ikke formåede at hente ham - eller Haaland for den sags skyld. 

Jeg er meget tilfreds med købet af Tchouameni. Men vi mangler stadig mål i truppen, og lige nu er der kun Salah som ville passe perfekt ind og som vil være garant for mål, men det ser ud til at være umuligt at hente ham. De øvrige navne der tales om vil ikke rykke truppen op på niveau med City og Liverpool. 

For at tage Liverpool, hvor god var Mané da han kom til? Salah? Firmino? Luis Diaz?
Det er jo altså muligt at købe spillere og så udvikle dem.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Jbner

2 år 5 måneder siden #860 af Lars1991

Steen post=150652 skrev:

Ja og pointen er også at man ikke bare missede Mbappe i det her vindue - man har sparet og sparet i flere år så man havde råd til ham. Det selvfølgelig et kæmpe nederlag for den sportslige ledelse som har ofret at putte kvalitet i truppen(jeg ved godt vi har fået lidt talenter ind, som Camavinga) fordi Mbappe var i kikkerten.

Med det sagt, life goes on og nu kan de bruge penge endelig bruges andet steds. Hvis vi var klar til at putte 220 millioner euro sidste sommer plus Mbappes kæmpe løn, sign-on fee, bonusser osv, så er der stadig rigtig mange tilbage selv hvis vi skulle give 80 for Tchouameni (som lyder som virkelig meget). Det skal nok blive godt det jeg ikke i tvivl om. Men man kan ikke komme udenom det er et kæmpe nederlag for den sportslige ledelse.

2 år 5 måneder siden #861 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Enig. Det kan i sidste ende vise sig, at det var godt ar Bappen ikke kom. Nu kan vi forstærke flere positioner, hvor vi har været svage i mange år i stedet for at brænde det hele af på én spiller.

Vi havde aldrig købt Camavinga, hvis vi havde fået Mbappe i sidste år. Ledelsen havde forhandlet alt på plads med Rennes og Cama, men ville ikke trykke på aftrækkeren i tilfælde af, at Mbappe handlen gik igennem. I år kommer Mbappe heller ikke, og nu er der pludseligt plads til, at vi kan gå efter kvalitetsspillere, der vil løfte vores spil gevaldigt.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Bismo.

2 år 5 måneder siden #862 af El Siete
​Skriver de spanske medier ikke at vi har 200M at gøre godt med, plus hvad der evt. sælges for?
Tchouameni 80M, Fran Garcia 5M + Rüdiger. Så har vi 110/120M til en offensiv spiller, det ville da være et mere end fornuftigt transfervindue. Så må vi kigge HB næste sommer.

Ud:
Bale, Isco, Marcelo, Vallejo (som minimum)
Ind:
Rüdiger, Tchouameni, Garcia, offensivspiller (Nkunku, Gnabry, Antony, Salah..)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Cristiano7, Ramos4

2 år 5 måneder siden #863 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg ved godt at der vil forekomme rotation, men hvordan har folk tænkt sig at midtbane-kabalen skal gå op hvis vi henter Tchouameni? Vi henter jo ikke et 22-årigt kæmpetalent for 80 mio. euro for at smide ham på bænken, og hans direkte konkurrent i Casemiro er 30 år og stadig i sin bedste fodboldalder. Tchouameni har brug for at spille mere eller mindre fast for at fortsætte sin udvikling, eller bare at starte i hvertfald hver anden kamp, og jeg nægter at tro på at Casemiro vil acceptere at give afkald på SÅ meget spilletid, når han højest sandsynligt har i hvertfald tre sæsoner tilbage på topplan, og måske endda længere, alt afhængig af hvordan det ser ud med skader og fysisk form.

Derudover er der også Camavinga og Valverde, som dog nok mere bejler til de to centrale midtbanepladser, men også de to har jo fortsat brug for masser af spilletid.

Tchouameni ser yderst spændende ud, men jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op, medmindre en af de fem midtbanespillere vi har i truppen, sælges. Hvad tænker I andre?

2 år 5 måneder siden #864 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Tchouameni vil være en fed signing.

Men indtil det bliver officielt kan man ikke lade være med at tænke på at han vistnok også er i kikkerten hos PSG (Mbappe ønsker ham)..

Omvendt forstår man godt Mbappe vil have Tchouameni, da han nok er ret bange for ham. 

Med Cama, Valverde Tchouameni, Rudiger og Militao  kommer vi til at kværne modstanderne. De kommer til at frygte os :DDD

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum