Den store transferrygte-tråd

6 måneder 5 dage siden #805 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=150580 skrev: ​Jeg har det stadig skidt. Jeg har det fysisk skidt. Konstant.

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på det. Jeg var SÅ SIKKER på at Mbappé ville komme. Igennem fire år havde jeg det helt inde på kroppen at jeg blot skulle have tålmodighed til kontrakten løb ud. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det føles som et betrayal helt ind i sjælen. At være så sikker. At se klubben arbejde hen mod dette mål i mange år. Og så tabe det hele på gulvet i sidste sekund. Jeg kan ikke tåle det.

- Emil

​Glem ham!

Han er tydeligvis en narcissistisk skarnsunge, der elsker at bringe sig selv i fokus for hele omverden. Han elsker sikkert tanken om at have narret verdens cooleste præsident og klubben over dem alle, til dermed at score en gigantisk kontrakt. Jeg tror han nyder at vi har lagt alle i æg i hans kurv og forspildt bl.a. en kæmpe mulighed for at bringe Haaland pga ham.

Og han nyder sikkert at se hvordan PSG afslog et bud på 200 mio euro, hvorefter han i et år har spildt enormt mange menneskers tid og ressourcer, for derefter - i sidste sekund - at få selvsamme klub til at betale ham 600 mio euro.  

Og den klamme narcissist skal nok gøre alt for at lade som om han "bare SKAL" til Madrid når hans kontrakt udløber. Hvorefter han endnu engang kan få presidenten af Frankrig og og Qatar til danse for ham, og derefter presse en gigakontrakt ud af plastikklubben - for så bagefter at opleve at Khelaifi kan juble, storsmile og stolt klappe ham på skulderen..

Aldrig skal Mbappe til Madrid. Vi har hverken brug for ham, hans mor, hans far, han bror, eller hans advokater til at komme og tro de kan styre klubben.

Sidste redigering: 6 måneder 5 dage siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 5 dage siden #806 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=150584 skrev:

The European Super League post=150580 skrev: ​Jeg har det stadig skidt. Jeg har det fysisk skidt. Konstant.

Jeg kan ikke stoppe med at tænke på det. Jeg var SÅ SIKKER på at Mbappé ville komme. Igennem fire år havde jeg det helt inde på kroppen at jeg blot skulle have tålmodighed til kontrakten løb ud. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det føles som et betrayal helt ind i sjælen. At være så sikker. At se klubben arbejde hen mod dette mål i mange år. Og så tabe det hele på gulvet i sidste sekund. Jeg kan ikke tåle det.

- Emil

​Glem ham!

Han er tydeligvis en narcissistisk skarnsunge, der elsker at bringe sig selv i fokus for hele omverden. Han elsker sikkert tanken om at have narret verdens cooleste præsident og klubben over dem alle, til dermed at score en gigantisk kontrakt.

Og han nyder sikkert at se hvordan PSG afslog et bud på 200 mio euro, hvorefter han i et år har spildt enormt mange menneskers tid og ressourcer, for derefter - i sidste sekund - at få selvsamme klub til at betale ham 600 mio euro.  

Og den klamme narcissist skal nok gøre alt for at lade som om han "bare SKAL" til Madrid når hans kontrakt udløber. Hvorefter han endnu engang kan presse en gigakontrakt ud af plastikklubben, for så bagefter at opleve at Khelaifi kan juble, storsmile og klappe ham på skulderen..

Aldrig skal Mbappe til Madrid. Vi har hverken brug for ham, hans mor, hans far, han bror, eller hans advokater til at komme og tro de kan styre klubben.

​Præcis. Alene arrogancen i hans udtalelser, hvor han mener at han sagtens kan komme til Real Madrid i fremtiden. Jublende arrogant. Kammerat, tilbuddet kommer ikke igen. Du er ikke universets centrum. Om 3 år er du den nye Neymar og vi vil ikke røre dig med en ildtang.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

6 måneder 5 dage siden #807 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg så ikke pressemødet tidligere med skildpadden og ham der Khelaifi, men jeg faldt over et klip, hvor de sidder der og pludselig er der en journalist, jeg ved ikke om han selv var fra AS Marca, eller blot stillede et spørgsmål om den spanske avis..
Men så udbryder ham Khelaifi med et skævt smil,
"Ahhh spanish media... ahhh"
og så udbryder der en latter iblandt journalisterne derinde. 

Altså.. alt er bare barnligt omkring den klub. Det er fulstændig latterligt.
En børnehave.

Jeg håber at holdet kan samle fokus og koncentration nok til kampen, det har slået mig lidt ud af kurs i hvert fald - hele det her cirkus.

Tager vi hjem fra paris uden trofæet og skildpadden? Det vil bare være prikken over i'et. 

​​​​​Er der en som vil kigge i krystal-kuglen og fortælle mig, hvordan det bliver på lørdag?? 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
6 måneder 4 dage siden #808 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Vedr højrekanten. Hvad med at stjæle Dembele fra Barcelona?

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

6 måneder 4 dage siden #809 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150587 skrev: Vedr højrekanten. Hvad med at stjæle Dembele fra Barcelona?

​Han har undladt at forlænge sin kontrakt med barca, fordi han vil spille sammen med skilpadden i psg... så det tænker jeg ikke.

6 måneder 4 dage siden #810 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​I forhold til Mbappé om to eller tre år: Vi er på bølgelængde med følelserne: Aldrig i livet at han skal til Real efter det her stunt.

Men jeg er heller ikke naiv eller dum. Forestil jer denne situation: Om to år har Mbappé brændt ALT af og har cementeret sig som verdens bedste spiller. I de seneste to år har han ad flere omgang undskyldt for sit 2022-move og har endnu engang begæret sin kærlighed til Real Madrid, der på det her tidspunkt mangler den helt store stjerne.

Fortæller I mig, at hverken I eller Perez tilgiver og siger ja tak? Folk glemmer med tiden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det nok skal løsne op, selvom jeg også er rasende lige nu.

Og @Dragam. Det virker sgu som om, at du har spillet lige nok FIFA, hvor du har brilleret med to pace-fløje langs kanterne, men virkeligheden er sgu lidt en anden. Foruden Liverpool er der ikke mange tophold, der de seneste utallige år har gjort sig med to kanter, hvor den primære styrke er hurtigheden.

Vi har Vinicius til at true på det parameter, og vi har samtidig Valverde til at bruge sin hurtighed på kontrastødene. Derfor - hvis du spørger mig - ville det være LANGT mere givende at få en spiller på højrekanten, der er ekstra stærk på bolden, kan spille flere pladser, afslutter formidabelt, bevæger sig rundt på banen og kan kombinere i de små rum.

Vores spil er tit alt for udynamisk, fordi vi har stationære kanter, og eksempelvis Malte har på podcasten været inde på, hvor givende det har været, når Vinicius engang imellem har bevæget sig hen mod højrekanten og skabt overtal der. 

Gnabry og Son er to typer, der naturligt bevæger sig rundt på banen og finder plads. Bernardo Silva er et andet eksempel, omend hans kvaliteter er mere playmaker-baserede. Jeg tror, det vil klæde vores spil helt ekstremt, og jeg vil simpelthen være SÅ trist, hvis vi går efter en af de her udprægede kanter - Antony, Raphinha, Salah, you name it - der står bredt og venter på at få bolden. 

6 måneder 4 dage siden #811 af Real HWL

- Emil

Jeg kan sagtens følge dig, jeg har det lidt på samme måde, jeg er bare ikke så langt ude som dig :D Det er lidt samme følelse som man havde i folkeskolen når den lækre pige i klassen som man var forelsket i blev kærester med ens bedste ven ;)

Vi må bare konstatere at Real Madrid er en alt for stor klub til Mbappe. Det kan lyde lidt arrogant, men han vil have indflydelse på det hele, spillerkøb og valg af træner osv. Det får man bare ikke i en klub som Real. Der skulle han bare koncentrere sig om at spille fodbold. Så er det jo fair nok han vælger at blive i en lille klub med alt for mange penge, hvor han kan få sin drøm om at blive spillende sportsdirktør opfyldt. Mbappe er PSG, der er ingen over og ingen under. Hver gang Al-Khelaifi skal forstærke truppen, skal han lige høre Mbappe om det er en god ide, hvor klamt er det? I Real Madrid er der ingen der er større end klubben.
Sidste redigering: 6 måneder 4 dage siden ved Real HWL.

6 måneder 4 dage siden #812 af Real HWL

9eren post=150587 skrev: Vedr højrekanten. Hvad med at stjæle Dembele fra Barcelona?

Altså jeg ved godt det ikke er populært, men jeg er på. Han er en fantastisk fodboldspiller. Det der taler imod er hans skadehistorik. Men måske Pintus kan få styr på det.

6 måneder 4 dage siden #813 af mohbar

Real HWL post=150593 skrev:

Altså jeg ved godt det ikke er populært, men jeg er på. Han er en fantastisk fodboldspiller. Det der taler imod er hans skadehistorik. Men måske Pintus kan få styr på det.

​Jeg synes at Dembele har for mange primadonna nykker og overhovedet ikke mentaliteten til Real Madrid.

Se hvad han har gjort mod Dortmund da han ville til Barcelona og efterfølgende har han også behandlet Barcelona skidt, især her i hans sidste kontraktperiode. 
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

6 måneder 4 dage siden #814 af mohbar

Sebberg post=150590 skrev: ​I forhold til Mbappé om to eller tre år: Vi er på bølgelængde med følelserne: Aldrig i livet at han skal til Real efter det her stunt.

Men jeg er heller ikke naiv eller dum. Forestil jer denne situation: Om to år har Mbappé brændt ALT af og har cementeret sig som verdens bedste spiller. I de seneste to år har han ad flere omgang undskyldt for sit 2022-move og har endnu engang begæret sin kærlighed til Real Madrid, der på det her tidspunkt mangler den helt store stjerne.

Fortæller I mig, at hverken I eller Perez tilgiver og siger ja tak? Folk glemmer med tiden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det nok skal løsne op, selvom jeg også er rasende lige nu.

Og @Dragam. Det virker sgu som om, at du har spillet lige nok FIFA, hvor du har brilleret med to pace-fløje langs kanterne, men virkeligheden er sgu lidt en anden. Foruden Liverpool er der ikke mange tophold, der de seneste utallige år har gjort sig med to kanter, hvor den primære styrke er hurtigheden.

Vi har Vinicius til at true på det parameter, og vi har samtidig Valverde til at bruge sin hurtighed på kontrastødene. Derfor - hvis du spørger mig - ville det være LANGT mere givende at få en spiller på højrekanten, der er ekstra stærk på bolden, kan spille flere pladser, afslutter formidabelt, bevæger sig rundt på banen og kan kombinere i de små rum.

Vores spil er tit alt for udynamisk, fordi vi har stationære kanter, og eksempelvis Malte har på podcasten været inde på, hvor givende det har været, når Vinicius engang imellem har bevæget sig hen mod højrekanten og skabt overtal der. 

Gnabry og Son er to typer, der naturligt bevæger sig rundt på banen og finder plads. Bernardo Silva er et andet eksempel, omend hans kvaliteter er mere playmaker-baserede. Jeg tror, det vil klæde vores spil helt ekstremt, og jeg vil simpelthen være SÅ trist, hvis vi går efter en af de her udprægede kanter - Antony, Raphinha, Salah, you name it - der står bredt og venter på at få bolden. 

​Hvis han lover at spille gratis :-)
Han får mindst 50 ME netto… jeg tvivler på at han vil komme til Real for det halve. Og hvis han ville, vil PSG tilbyde ham 75 ME netto/år og 500 ME i sign on + 3 skyskrabere i Doha centrum og Versailles slottet (MED løsøre) :-)

Edit: Vi skal lige huske på at vi har at gøre med en mand der har afvist os mindst 3 gange før: Han afviste os ifm at komme på talentholdet, han afviste os da vi var enige med Monaco fordi han fik tilbudt flere penge hos PSG, og han afviste os igen iår, fordi PSG tilbød ham gigantiske penge. 

Sidste redigering: 6 måneder 4 dage siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 måneder 4 dage siden #815 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=150576 skrev: ​@Dragam 

Det afhænger jo af hvad du vil som hold. Der er jo forskel på at være hurtig på de første meter og så have en høj topfart. Du kan bidrage med fart på mange måder. Foden spiller sommetider kant for City og er ikke noget lyn, men det er gået virkelig godt. De Bruyne har også før haft udgangspunkt til højre med succes. Det samme kan siges om Valverde. Du kan spille fodbold på virkelig mange forskellige måder og hvis modstanderen alligevel parkerer bussen, hvor vil du så løbe hen? Så vil jeg da langt hellere nøjes med Vinicus' fart til at true og så have en spiller med et eminent blik for sine holdkammerater, evner i de små rum og som også kan være tilstede i feltet. 

Men lad os da hente Adama eller Lozano. Så vidt jeg ved, løber de pænt hurtigt.

​Bestemt.

Og du har da ret i, at man kan have god acceleration, uden særlig høj topfart, og høj topfart, men langsom acceleration. Men de rigtig hurtige (Bale, Mbappe) er rigtig hurtige på begge parametrer.

Og du har også ret i, at Foden og Mahrez, som begge ikke er hurtige kanter, men mere bare kreative midtbanespillere, fungerer rigtig godt i Peps tiki-taka spillestil, men nu er det ikke just sådan vi spiller.

Selv hvis modstanderen parkerer bussen, så er fart meget gavnligt for kanter - kunne tage hurtige træk inde i feltet, som ofte vil kunne kaste et straffespark, eller mål af sig. Men ja, der handler det mere om acceleration end top fart. Men igen, ideelt hvis spilleren har begge ting. Nu er der tilsyneladende ikke mange af jer der har set Antony spille, heller ikke på det brasilienske landshold, men han kan da netop trylle i de små rum, og har væsentlig bedre spilforståelse end eksempelvis vinicius.

Og igen prøver du at dreje mine ord - fart er super vigtigt for en kant, men det kan naturligvis ikke stå alene. Der skal være flair og spilforståelse.

6 måneder 4 dage siden #816 af Real HWL

mohbar post=150595 skrev:

Real HWL post=150593 skrev:

​Jeg synes at Dembele har for mange primadonna nykker og overhovedet ikke mentaliteten til Real Madrid.

Se hvad han har gjort mod Dortmund da han ville til Barcelona og efterfølgende har han også behandlet Barcelona skidt, især her i hans sidste kontraktperiode. 

Jeg er enig i at han er en primadonna, men det kan jeg leve med hvis han levere varen. Det han gjorde mod Dortmund var ikke iorden. Men altså, jeg syntes barca selv er udenom den situation de er havnet i med ham. Laporta udtalte da han blev valgt som præsident at Dembele var bedre en Mbappe. Så kan jeg da godt forstå at når de så skal til til forhandlingsbordet at han vil aflønnes derefter. Og hvis barca ikke kan det, så er det jo bare ærgerligt.

Sidste redigering: 6 måneder 4 dage siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, The European Super League

Leveret af Kunena Forum
Annonce