Sæson 2022-2023

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #589 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Alvaro Rodriguez ryger med i morgen til kamp... Hell yeah...

Jeg elsker Kroos, men jeg ser ikke at der sker en større nedsmeltning på banen af at han forlader. Med Ceballos og evt Bellingham får vi mere direkte spil... More goals

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #590 af 9eren

DeLaRed post=158594 skrev:

9eren post=158589 skrev: Jeg er lidt i mod de der dommedags profetier som der flyder rigeligt af på forummet i forvejen, og var endnu slemmere tidligere med nogle andre brugere. Synes debatten omkring trup sammensætningen tit endte i noget være rod.

Jeg tror overhovedet ikke på at der ikke er plads til Fran Garcia. David Alaba har vist sig at være placeret bedre centralt end på venstre back. Mister vi Kroos og Luka, men får Bellingham, så står vi med en midtbane der hedder, Tchouameni, Ceballos, Camavinga, Bellingham, Valverde.. Det er da en for vild midtbane. Sådan som Camavinga spiller pt, så har jeg overhovet ingen bekymringer. Madrids spil bliver endnu mere direkte med de spillere. Kan vi få Bellingham, så er det altså kun i angrebet vi står med et giga behov for en erstatning for Benzema. At vi stadig har Mariano er jo til grin.

​Det var ikke et forsoeg paa en dommedags profeti, men de profetier du henviser til er jo et resultat af de sidste 5 aars inaktivitet eller mange fejl der har vaeret fra ledelsen paa transfermarkedet, hvorfor skulle vi tro at det aendre sig denne sommer? (OBS jeg henviser kun til tarnsfers og truppens sammensaetning intet andet)

Jeg forventer naturgligvis ogsaa at Fran bliver indlemmet i truppen, MEN jeg bliver ikke overrasket hvis han bliver solgt videre foer Sept fordi man mener man har det man skal bruge i truppen uden ham, det har vi set maaaange gange foer.

Ifht midtbanen, saa er jeg dybt uenig, hvis Toni og Luka begge forlader os (siger ikke de goer det, men det er pt en mulighed) saa henter man Bellingham som man paa sin vis kan sige er en erstatning for Luka, og saa vil du forlaenge med Ceballos, hvilket vil sige at du sidestiller Ceballos med Toni, det er jo helt hovedloest Ceballos naar ikke Toni til sokkeholderne, saa du mister da i den grad noget kvalitet, ud over det saa mister du ogsaa alt din erfaring paa midtbanen, den mest erfarne spiller er pludselig Fede, og selvom det naturligvis skal ske paa et tidspunkt, saa ville det da vaere klart at fortraekke at man udsaetter den omstilling lidt laengere (isaer med tanke paa at de spillere du naevner kun har spillet sammen 1-2 seasoner). Sidst men ikke mindst saa har vi pludselig kun 5 midtbane spillere (fremfor 6) og her har du ikke taget med i beregningen at der pt ikke er en anden loesning til vores hoejre kant end Fede (som virkelig har gjort det godt som del af angrebet imo), saa skal han deles mellem angreb og midtbane saa staar du reelt set kun med 4 deciderede midtbane spillere til 3 positioner, det er da en kaempe problem rent bredde maessigt, en skade og en karantaene og saa er du ude i at Alaba skal ud af forsvaret og op paa midtbanen, det bliver jo paa ingen maade bedre af en hvad vi er lige nu. Det er imo et skraek scenarie du tegner med den midtbane, om noget en dommedags profeti!

​Vi har Valverde, Ceballos, Cama, Tchouameni og måske Bellingham.. Det er altså okay til 3 positioner og så har vi Nico Paz på vej frem også. 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

3 år 4 måneder siden #591 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Kiwes post=158593 skrev:

DeLaRed post=158592 skrev:

Kiwes post=158591 skrev: ​Jeg tror at det kommende transfervindue er tidspunktet hvor Perez enten får hele fanbasen på nakken...folk har fået nok af vores inaktivitet de sidste mange år, det er jo blevet pisse kedeligt at følge os på transfermarkedet, eller så får han vist at han stadig kan sit kram oven på Mbappe skandalen. Der skal hentes ikke en men to spillere af den absolutte øverste hylde til klubben hvis du spørger mig og en af dem skal kunne spille 9er.

​Jeg tror ikke man skal saette sine forventninger op efter en verdensklasse 9er denne sommer, man har lige brugt +70mio paa Endrick, saa tror ikke der bliver smidt store penge efter den position i aar, medmindre Haaland eller Mbappe lige staar og banker paa doeren (men tror ikke nogen af dem forlader deres respektive klubber i 2023), saa tror vores bedste haab er at der bliver koebt en "billig" back-up til Benzema eller at man giver Mariano's plads til Alvaro fra Castilla (selvom det er yderst usansynligt at Alvaro allerede bliver indlemmet i 1. holds truppen)

​Og hvis det er det der kommer til at ske..så kan du finde mig forrest i rækken af fans der er på nakken af Perez. Man smider ikke 70mil efter en 16 årige lottokupon som først kan hjælpe om 2 år og så samtidig ikke have penge til at forstærke med det samme. Man køber en 9er fra øverste hylde til sommer og så smider man Benzema på porten når Endrick kommer. Altså man forventer da forhelvede vel ikke at en totalt uprøvet 18 årig skal være vores første man i angrebet. Kane har udløb i 2024 ham vil jeg ikke have noget i mod at give chancen ellers så kunne Osimhen også være spændende.

​Benzema er her til 2024, så det giver ikke mening at købe en 9'er til sommer. Desværre.

Vi kommer til at gå efter Haaland i '24, hvis han har den frikøbsklausul der snakkes om. Men næste sæson bliver med Benzema og kun Benzema, det er jeg 100 på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #592 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023
​Der skal selvfølgelig en angriber ind til sommer. Det giver ingen mening at lade være. Vi har ikke bare manglet Benzema når han har været ude med skader men også når han har luntet skadet rundt på banen uden at kunne gøre en forskel. I 2024 skal vi ikke sætte vores lid til en 18-årig som det eneste. Ikke nok med at det er mega usikkert, så er det heller ikke nødvendigvis sundt for Endrick. Vlahovic, Kane, Osimhen, et eller andet. Der skal være en sikker overgang til Endrick og det må gerne tage et par år. Selvfølgelig skal vi have så god en bredde at vi kan undvære Benzema, for det kan vi ikke som det ser ud nu og vi kan ikke leve med at han er på 50%.

3 år 4 måneder siden #593 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Ville ønske man hentede Goncalo Ramos og Chiesa til angrebet. Og i øvrigt gav chancen til Arribas.

For min skyld behøver vi ikke hente Bellingham. Vil hellere satse på Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Valverde, suppleret af Kroos og Modric, til midtbanen. Og i ny og næ gav minutter til Mario Martin.

I forvaret har vi hårdt brug for både en højreback og venstreback. De skal være af øverste hylde. Så også gerne vi begyndte at give chancer til Rafa Marin i midterforsvaret.

Det kunne også være spændende med en ny formation. Eventuelt 4-2-3-1

Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 år 4 måneder siden #594 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=158598 skrev:

Kiwes post=158593 skrev:

DeLaRed post=158592 skrev:

Kiwes post=158591 skrev: ​Jeg tror at det kommende transfervindue er tidspunktet hvor Perez enten får hele fanbasen på nakken...folk har fået nok af vores inaktivitet de sidste mange år, det er jo blevet pisse kedeligt at følge os på transfermarkedet, eller så får han vist at han stadig kan sit kram oven på Mbappe skandalen. Der skal hentes ikke en men to spillere af den absolutte øverste hylde til klubben hvis du spørger mig og en af dem skal kunne spille 9er.

​Jeg tror ikke man skal saette sine forventninger op efter en verdensklasse 9er denne sommer, man har lige brugt +70mio paa Endrick, saa tror ikke der bliver smidt store penge efter den position i aar, medmindre Haaland eller Mbappe lige staar og banker paa doeren (men tror ikke nogen af dem forlader deres respektive klubber i 2023), saa tror vores bedste haab er at der bliver koebt en "billig" back-up til Benzema eller at man giver Mariano's plads til Alvaro fra Castilla (selvom det er yderst usansynligt at Alvaro allerede bliver indlemmet i 1. holds truppen)

​Og hvis det er det der kommer til at ske..så kan du finde mig forrest i rækken af fans der er på nakken af Perez. Man smider ikke 70mil efter en 16 årige lottokupon som først kan hjælpe om 2 år og så samtidig ikke have penge til at forstærke med det samme. Man køber en 9er fra øverste hylde til sommer og så smider man Benzema på porten når Endrick kommer. Altså man forventer da forhelvede vel ikke at en totalt uprøvet 18 årig skal være vores første man i angrebet. Kane har udløb i 2024 ham vil jeg ikke have noget i mod at give chancen ellers så kunne Osimhen også være spændende.

​Benzema er her til 2024, så det giver ikke mening at købe en 9'er til sommer. Desværre.

Vi kommer til at gå efter Haaland i '24, hvis han har den frikøbsklausul der snakkes om. Men næste sæson bliver med Benzema og kun Benzema, det er jeg 100 på.

​Det giver da 100% mening at hente en 9’er. 
Benz er ude (igen) i aften, og vi ved godt hvor miserabelt det normalt går uden en rigtig 9’er! Det her er Real Madrid, vi skal ikke nøjes med gamle spillere bare fordi de sikrede CL sidste forår. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 4 måneder siden #595 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Det eneste jeg siger er: Det kommer ikke til at ske.

Jeg kan heller ikke se hvordan det giver mening. Lad os sige vi henter Osimhen (hvilket aldrig kommer til at ske) til sommer. Så står vi i 2024 og kan ikke hente Haaland, da Osimhen, Haaland og Endrick bliver lige lovlig stacked.

Perez vil have de bedste af de bedste - dvs. Haaland i den her sammenhæng. Hvis vi henter en ny angriber bliver det tidligst i 2024, hvor Benz er væk - hvis Haaland glipper. Hvilket han meget vel kan.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 4 måneder siden #596 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=158604 skrev: Det eneste jeg siger er: Det kommer ikke til at ske.

Jeg kan heller ikke se hvordan det giver mening. Lad os sige vi henter Osimhen (hvilket aldrig kommer til at ske) til sommer. Så står vi i 2024 og kan ikke hente Haaland, da Osimhen, Haaland og Endrick bliver lige lovlig stacked.

Perez vil have de bedste af de bedste - dvs. Haaland i den her sammenhæng. Hvis vi henter en ny angriber bliver det tidligst i 2024, hvor Benz er væk - hvis Haaland glipper. Hvilket han meget vel kan.

​Hvis Perez igen lægger sine nuværende transferplaner efter en mulig fremtidig signing (Haaland), så begår han jo den komplet samme idiotiske fejl som han gjorde med Mbappe. Vi skal ikke udskyde forstærkninger fordi man MÅSKE kan hente Haaland om 2 år. Man henter en verdensklasse 9'er nu og så ser man hvad der sker. Jeg er enig, jeg tror heller ikke det kommer til at ske og min sviner til Perez er allerede skrevet og klar til at blive sendt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Ramos4

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #597 af 9eren
Kan nogle huske filmen find Nemo, hvor den lille skildpadde ryger ud af the east australien current?

Da Nemos far vil svømme efter skildpadden siger skildpaddens far, kill the motor dude, lets see what little squirt does flying solo!

Jeg henviser til Alvaro som jeg tror bliver en af vores kommende 9er. Kill the motor og stop dommedags profetierne om Perez med mere! Hav lidt faith i vores unge spillere.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

3 år 4 måneder siden #598 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
Stiller man ikke det forkerte spørgsmål nu?

Om vi nu leger med tanken at Haaland kommer til klubben i 2024, sammen med Endrick, så har vi en forstærkning og en super ung 18 "backup" der langsomt skal spilles ind på holdet.

I det scenarie skal der stadig hentes en 9'er, det er vi meget enige om, men seriøst, hvad kan vi få som er bedre end Rodrigo? (som ikke er 30+)

Jeg ser derfor et endnu større behov at styrke højre kanten med en klassespiller, hvorfor ikke Bukayo Saka som har kontraktudløb 2024, og lader Rodrigo være backup for Benz, Vini og Saka for da får han stadig masser af spilletid.

En ren 9'er tror jeg helt enkelt ikke på, det kommer ikke at ske.

Så har vi €300m til spillerkøb så er det Bellingham og Saka, har vi €500m er det +Hakimi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #599 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023

9eren post=158606 skrev: Kan nogle huske filmen find Nemo, hvor den lille skildpadde ryger ud af the east australien current?

Da Nemos far vil svømme efter skildpadden siger skildpaddens far, kill the motor dude, lets see what little squirt does flying solo!

Jeg henviser til Alvaro som jeg tror bliver en af vores kommende 9er. Kill the motor og stop dommedags profetierne om Perez med mere! Hav lidt faith i vores unge spillere.

Har vi unge spillere?

3 år 4 måneder siden #600 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=158611 skrev: Stiller man ikke det forkerte spørgsmål nu?

Om vi nu leger med tanken at Haaland kommer til klubben i 2024, sammen med Endrick, så har vi en forstærkning og en super ung 18 "backup" der langsomt skal spilles ind på holdet.

I det scenarie skal der stadig hentes en 9'er, det er vi meget enige om, men seriøst, hvad kan vi få som er bedre end Rodrigo? (som ikke er 30+)

Jeg ser derfor et endnu større behov at styrke højre kanten med en klassespiller, hvorfor ikke Bukayo Saka som har kontraktudløb 2024, og lader Rodrigo være backup for Benz, Vini og Saka for da får han stadig masser af spilletid.

En ren 9'er tror jeg helt enkelt ikke på, det kommer ikke at ske.

Så har vi €300m til spillerkøb så er det Bellingham og Saka, har vi €500m er det +Hakimi.

​Rodrygo kan ikke spille 9er som i SLET IKKE. Hvem er bedre end ham...det er skrevet tidligere i tråden. Hvis man skulle have glemt hvor elendig han er der, så kan hukommelsen blive forfrisket i kampen i dag. Og måske det bare er mig..men jeg syntes altså vi skal til at stoppe med det der...hvis Haaland kommer i 2024.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum