Sæson 2022-2023

1 år 1 måned siden #601 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023

Kiwes post=158613 skrev:

Thomaskjensen post=158611 skrev: Stiller man ikke det forkerte spørgsmål nu?

Om vi nu leger med tanken at Haaland kommer til klubben i 2024, sammen med Endrick, så har vi en forstærkning og en super ung 18 "backup" der langsomt skal spilles ind på holdet.

I det scenarie skal der stadig hentes en 9'er, det er vi meget enige om, men seriøst, hvad kan vi få som er bedre end Rodrigo? (som ikke er 30+)

Jeg ser derfor et endnu større behov at styrke højre kanten med en klassespiller, hvorfor ikke Bukayo Saka som har kontraktudløb 2024, og lader Rodrigo være backup for Benz, Vini og Saka for da får han stadig masser af spilletid.

En ren 9'er tror jeg helt enkelt ikke på, det kommer ikke at ske.

Så har vi €300m til spillerkøb så er det Bellingham og Saka, har vi €500m er det +Hakimi.

​Rodrygo kan ikke spille 9er som i SLET IKKE. Hvem er bedre end ham...det er skrevet tidligere i tråden. Hvis man skulle have glemt hvor elendig han er der, så kan hukommelsen blive forfrisket i kampen i dag. Og måske det bare er mig..men jeg syntes altså vi skal til at stoppe med det der...hvis Haaland kommer i 2024.

​Lad os bare sige at vi ikke er helt uenige, men og der er altid et men. For har Rodrigo nogen sinde fået spille 9'er på hans måde, eller er han som en yngre Vini blevet tvunget at spille som Hazard. 
Rodrugo er meget dygtig i de små rum, han kan også drible og så siger alle jo at han har et super slutprodukt. Men skal han arbejde som en hest, og komme op til alle indlæg, slås med modstanderne og dominere med hans fysisk som Benzema, ja så er han elendig. 

Skal holde lidt extra øje med Rodrigo i aften :) 
Ser også frem mod at kigge på LiverPool kampen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #602 af The European Super League
​Jeg tror ikke på Haaland i 2023 eller 2024. Jeg kan simpelthen ikke se det ske efter Endrick udtalte at han valgte Real Madrid netop fordi vi ikke havde Haaland i truppen.

Jeg tror også det vil være kæmpe spild af Endrick penge hvis vi henter Haaland. Det vil fuldstændig smadre det unge talents chancer for udvikling når en superstjerne skal have 110 % af alle spilleminutter på banen. Vi kommer nok ikke til at spille med to klassiske 9'ere så der vil være nærmest 0 spilletid til en ung spiller, der skal bruge spilletid for at udvikle sig.

Så Haaland er udelukket hvis man man har lært noget af historien og fulgt med i hovedpersonernes udtalelser.

Dermed behøver vi en angriber snart. Vi kan ikke satse på at Endrick er færdigudviklet som 18'årig om halvandet år.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #603 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

The European Super League post=158620 skrev: ​Jeg tror ikke på Haaland i 2023 eller 2024. Jeg kan simpelthen ikke se det ske efter Endrick udtalte at han valgte Real Madrid netop fordi vi ikke havde Haaland i truppen.

Jeg tror også det vil være kæmpe spild af Endrick penge hvis vi henter Haaland. Det vil fuldstændig smadre det unge talents chancer for udvikling når en superstjerne skal have 110 % af alle spilleminutter på banen. Vi kommer nok ikke til at spille med to klassiske 9'ere så der vil være nærmest 0 spilletid til en ung spiller, der skal bruge spilletid for at udvikle sig.

Så Haaland er udelukket hvis man man har lært noget af historien og fulgt med i hovedpersonernes udtalelser.

Dermed behøver vi en angriber snart. Vi kan ikke satse på at Endrick er færdigudviklet som 18'årig om halvandet år.

​Så en god 9'er der kan tage over for Benzema, men ikke må være så god, at Endrick ikke får en masse spilletid.

Seems easy enough ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #604 af The European Super League

Ramos4 post=158623 skrev: ​Så en god 9'er der kan tage over for Benzema, men ikke må være så god, at Endrick ikke får en masse spilletid.

Seems easy enough ;)


Jeg ved godt du troller men det er faktisk rigtigt nok. Den store detalje du overså var at jeg skrev vi skal bruge en angriber nu og ikke først i 2024 hvor Haaland er rygtet. Det er en ret vigtig pointe at ignorere. Angriberen skal være færdigudviklet og forvente at være reserve.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #605 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Vi kan tage første pladsen i morgen med Castilla. Alcorcon tabte i dag.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #606 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #607 af Modric91
Besvaret af Modric91 på emne Sæson 2022-2023
​vini er i gang med at vise noget seriøs bold og set fra et øko synspunkt er han nok publikumsspiller nr.1 i ligaen. Trækker en del tilskuere.. han slår dog stadig ikke robinho som i sine dage i Madrid godt nok revolutionerede det at drible på åben fodboldgræs på højeste niveau. Det havde jeg godt nok ikke set før…

vini har robinhos hurtighed og kækhed, men mangler step-over magien. Robi havde vist et bedre spark men var spinklere.. 

flere af disse spillere tak !!!! Og nej man skal ikke gå extreme med Kerlon.. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #608 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Modric91 post=158911 skrev: ​vini er i gang med at vise noget seriøs bold og set fra et øko synspunkt er han nok publikumsspiller nr.1 i ligaen. Trækker en del tilskuere.. han slår dog stadig ikke robinho som i sine dage i Madrid godt nok revolutionerede det at drible på åben fodboldgræs på højeste niveau. Det havde jeg godt nok ikke set før…

vini har robinhos hurtighed og kækhed, men mangler step-over magien. Robi havde vist et bedre spark men var spinklere.. 

flere af disse spillere tak !!!! Og nej man skal ikke gå extreme med Kerlon.. 

​Vini har langt bedre stats end Robinho til gengæld.
Det må selv jeg efterhånden indse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #609 af Modric91
Besvaret af Modric91 på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=158912 skrev:

Modric91 post=158911 skrev: ​vini er i gang med at vise noget seriøs bold og set fra et øko synspunkt er han nok publikumsspiller nr.1 i ligaen. Trækker en del tilskuere.. han slår dog stadig ikke robinho som i sine dage i Madrid godt nok revolutionerede det at drible på åben fodboldgræs på højeste niveau. Det havde jeg godt nok ikke set før…

vini har robinhos hurtighed og kækhed, men mangler step-over magien. Robi havde vist et bedre spark men var spinklere.. 

flere af disse spillere tak !!!! Og nej man skal ikke gå extreme med Kerlon.. 

​Vini har langt bedre stats end Robinho til gengæld.
Det må selv jeg efterhånden indse.

​hmm maybe. De to hold er dog ikke sammenlignelige. Robi var på et svagere hold på papiret. Han var den eneste med fart i skoene. Guti, raul, emerson og sneijder var ikke just hurtige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #610 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
​Køb Rasmus Højlund og lav en Haaland ud af ham. Det ville være klasse. 
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #611 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Kroos mener at Vini slet ikke har nået sit top potentiale endnu. Jeg er enig med ham.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #612 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

9eren post=158980 skrev: Kroos mener at Vini slet ikke har nået sit top potentiale endnu. Jeg er enig med ham.

​Selvfoelgelig har han ikke det paa kontinuerlig basis. Jeg synes kampe mod Liverpool viste en fantastisk hoejt niveau, og rammer han det kontinuerligt over flere seasoner saa er han jo helt deroppe med de aller stoerste imo.

Hans problemer ligger lige pt i at han ofte har svaert ved at omstille sig til modstanderen, han spiller for meget paa samme maade mod alle, vi saa det samme ske med Cristiano som saa meget hurtigt begyndte at omstille sig til den enkelt modstander og senere i karrieren omstille sig til en ny position og spillestil, det kan Vini sagtens laere, men det kraever naturligvis han er opmaerksom paa det. Og saa er han stadig ikke saerlig imponerende paa den spillemaessig IQ skala, han traeffer stadig alt for mange daarlige beslutninger, havde han bare vaeret en broekdel bedre paa den front saa havde han nemt kunne staa med 10 G/A mere paa kontoen, et godt eksempel er hans foerste maal mod Liverpool, >95% af alle de angreb hvor han har staaet i samme position ude paa venstre har han foersoegt selv at afdrible de 2 forsvarspillere han staar overfor, endda imens Benzema ofte er paa vej ud af feltet, men i denne situation bruger han Benzema som spilstation og bliver ogsaa hjulpet en smule af at Modric har positioneret sig i feltet hvilket skaber en smule mere plads, disse slags maal ville han kunne score langt flere af ved faktisk at bruge spillerne omkring sig istedet for, fra staaende position, at forsoege at afdrible et helt forsvar paa egen haand. Men heldigvis kan det ogsaa sagtens laerers.

Vi har imo langt fra set hans bedste season endnu (med forbehold for stor skade naturligvis) men han skal dog vaere klog omkring de ting han arbejder paa, for det ligger jo ikke i hans omgang med bolden, men derimod i hans fodbold intelligens.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce