Sæson 2022-2023
Han har bekræftet interessen flere gange over de seneste par dage, i hvert fald på hans Youtube-kanal.elle44 post=163306 skrev: Jep, bekræftet af Romano mht. Bellingham. Den er hjemme.
I forhold til kane har Romano endnu ikke nævnt Kane og Real Madrid i samme sætning. Så længe det er tilfældet er der intet i de Kane rygter i min verden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ceballos bliver. Fedt for midtbanen og harmonien i truppen.
Cons: De la red kommer til at lave overload af kritik på Ceballos
Galactico downfall version 2
- The European Super League
- Platin bruger
Vi har presset ret mange midtbanespillere ind på den midtbane. Hvis altså Kroos og Modric bliver.
Camavinga
Bellingham
Tchouameni
Modric
Kroos
Ceballos
Valverde
To af ovenstående kan benyttes på andre pladser på banen men Camavinga er vidst ikke vild med tanken om en sæson i forsvaret.
Vi er godt polstret til at modstå skader og når spillere er inde i dårlig form. Men det er nok alligevel mindst en spiller for meget til den kommende sæson.
Bellingham Camavinga Tchouameni
okay det var jeg ikke klar over, jeg ser kun hans tweets. Men fint for mig, lad os gå efter KaneEl Siete post=163364 skrev:
Han har bekræftet interessen flere gange over de seneste par dage, i hvert fald på hans Youtube-kanal.elle44 post=163306 skrev: Jep, bekræftet af Romano mht. Bellingham. Den er hjemme.
I forhold til kane har Romano endnu ikke nævnt Kane og Real Madrid i samme sætning. Så længe det er tilfældet er der intet i de Kane rygter i min verden.
- Brylle
- Gæst
Det er en meget bred midtbane men det giver heldigvis også en del muligheder.
The European Super League post=163366 skrev: Du har fået et like for god humor :)
Vi har presset ret mange midtbanespillere ind på den midtbane. Hvis altså Kroos og Modric bliver.
Camavinga
Bellingham
Tchouameni
Modric
Kroos
Ceballos
Valverde
To af ovenstående kan benyttes på andre pladser på banen men Camavinga er vidst ikke vild med tanken om en sæson i forsvaret.
Vi er godt polstret til at modstå skader og når spillere er inde i dårlig form. Men det er nok alligevel mindst en spiller for meget til den kommende sæson.
Vi godt polstret imod skader ja. Ikke imod dårlig form. Ancelotti sætter holdet efter hierarki og ikke form desværre. Det har vi set et utal af gange.
- The European Super League
- Platin bruger
Lars1991 post=163370 skrev:
The European Super League post=163366 skrev: Du har fået et like for god humor :)
Camavinga
Bellingham
Tchouameni
Modric
Kroos
Ceballos
Valverde
Vi godt polstret imod skader ja. Ikke imod dårlig form. Ancelotti sætter holdet efter hierarki og ikke form desværre. Det har vi set et utal af gange.
Ja okay. Vi er selvfølgelig ikke garderet imod self-destruction indefra.
Hvis træneren ikke vil benytte spillerne i truppen, så er truppen selvfølgelig ikke særlig meget værd.
Bellingham Camavinga Tchouameni