Sæson 2022-2023
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg synes det er spændende med de her unge brasilianske spillere som vi henter til store summer og til fremtiden, men holdet mangler akut tilføjelser der kan konkurre med start elleveren, så er det det rigtige at bruge store summer på spillere der først træder til om to år?
Jeg savner Pepe :(
Økonomisk står hans market value som 80 millioner euro lige nu, og man købte ham for 40-45, så man kunne sikkert også tjene penge på ham, hvis det var det man ville.
Reiner har været et kæmpe flop indtil videre, men også mærkeligt, for det første, at leje ham ud til Dortmund (virker som et for stort skridt).. og for det andet, i så mange år... og så, for det tredje, er det endnu mere mærkeligt, at man ikke har afbrudt lejeopholdet før tid, da ingen af de tre parter fik noget som helst ud af det. For mig, virker det til der var noget andet indblandet i det bag scenerne. For det gav da slet ingen mening. Jeg tror det har ødelagt meget for ham!
Nå ja, og så må Ceballos heller ikke starte denne gang. Har han mon allerede skrevet under med en anden klub eller hvad sker der?
Vild bagkaede :DLars1991 post=160606 skrev: Hvad sker der for opstillingen i dag? Det føles nærmest som trods fra Ancelotti. "Spiller vi ikke offensivt nok? Ok, så spiller jeg med 2 forsvarsspillere og 4 angribere!". Kan man ikke finde en midtervej imellem det og så kun at angribe med 1½ mand i 60 minutter af en kamp? :D
Nå ja, og så må Ceballos heller ikke starte denne gang. Har han mon allerede skrevet under med en anden klub eller hvad sker der?
Donde está la biblioteca?
Det er bare ud til Vini og pray to the lord.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024