Sæson 2022-2023

3 år 2 måneder siden #661 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Sæson 2022-2023
​Det er sørgeligt at se Carvajal. :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #662 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Hvis man spiller med både Mendy og Nacho på backerne..så må man da også kunne spille med både Valverde, Rodrygo/Asensio, Vini og Benz på samme tid og ikke den defensive 4-4-2 som Ancelotti ofte går med. 

3 år 2 måneder siden #663 af Kiwes
​Mendy skadet igen. Skal man grine eller græde. Få ham nu bare skippet videre til højst bydende.

3 år 2 måneder siden #664 af Mas
Besvaret af Mas på emne Sæson 2022-2023
Helt enig.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 måneder siden #665 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023
Reiner direkte rødt kort idag. Indtil videre har det været et kæmpe fejl køb af ham. Vel egentlig kun Vinicius der har vist sig at være en stor succes af de tre spillere vi hentede i Brasilien inden. Reiner og Rodrygo kan nå det endnu - Rodrygo har heller ikke været et flop, men jeg sidder med følelsen af at han har meget mere potentiale, men det bliver ikke forløst ude på højrekanten, så hvad gør klubben? Spændende hvad der sker med Endrick når han kommer til klubben.
Jeg synes det er spændende med de her unge brasilianske spillere som vi henter til store summer og til fremtiden, men holdet mangler akut tilføjelser der kan konkurre med start elleveren, så er det det rigtige at bruge store summer på spillere der først træder til om to år?

Jeg savner Pepe :(

3 år 2 måneder siden #666 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
Rodrygo har, efter min mening, selvfølgelig også været en success. Bare fordi han ikke er en kæmpe stjerne som Vini (endnu), så betyder det ikke at det ikke har været en success at købe ham som ung nede i Brasilien. Han har en betydelig rolle på holdet og bliver stadig kun bedre (hvis man ser fra sæson til sæson).
Økonomisk står hans market value som 80 millioner euro lige nu, og man købte ham for 40-45, så man kunne sikkert også tjene penge på ham, hvis det var det man ville.

Reiner har været et kæmpe flop indtil videre, men også mærkeligt, for det første, at leje ham ud til Dortmund (virker som et for stort skridt).. og for det andet, i så mange år... og så, for det tredje, er det endnu mere mærkeligt, at man ikke har afbrudt lejeopholdet før tid, da ingen af de tre parter fik noget som helst ud af det. For mig, virker det til der var noget andet indblandet i det bag scenerne. For det gav da slet ingen mening. Jeg tror det har ødelagt meget for ham!

3 år 2 måneder siden #667 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Hvad sker der for opstillingen i dag? Det føles nærmest som trods fra Ancelotti. "Spiller vi ikke offensivt nok? Ok, så spiller jeg med 2 forsvarsspillere og 4 angribere!". Kan man ikke finde en midtervej imellem det og så kun at angribe med 1½ mand i 60 minutter af en kamp? :D

Nå ja, og så må Ceballos heller ikke starte denne gang. Har han mon allerede skrevet under med en anden klub eller hvad sker der?

3 år 2 måneder siden #668 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Lars1991 post=160606 skrev: ​Hvad sker der for opstillingen i dag? Det føles nærmest som trods fra Ancelotti. "Spiller vi ikke offensivt nok? Ok, så spiller jeg med 2 forsvarsspillere og 4 angribere!". Kan man ikke finde en midtervej imellem det og så kun at angribe med 1½ mand i 60 minutter af en kamp? :D

Nå ja, og så må Ceballos heller ikke starte denne gang. Har han mon allerede skrevet under med en anden klub eller hvad sker der?

​Vild bagkaede :D

Donde está la biblioteca?

3 år 2 måneder siden #669 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Kæft det er mange år siden vi har spillet seværdig fodbold.

Det er bare ud til Vini og pray to the lord.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 2 måneder siden #670 af Kiwes
​Lucas den dejlige dreng...hvordan er han stadig i klubben (grine/græde smiley)

3 år 2 måneder siden #671 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 2022-2023
Nu husker jeg hvorfor jeg var glad landsholdspausen. Samme kedelig Madrid

3 år 2 måneder siden #672 af Kiwes
​Ja kontraen er helt sikkert bedre i en 4-2-3-1, men vores midtbane er ikke eksisterende. Flot drev at Asensio og køligt lagt ind af Rodrygo.

Leveret af Kunena Forum