Sæson 2022-2023
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Den er afgjort fordi Barca har været bedre og mere stabile igennem hele sæsonen. Drop det der Negreira fis som undskyldning og anerkend nederlaget. De har desuden spillet os ud af banen de fleste kampe vi har mødt dem, pånær da vi vandt det indbyrdes opgør i ligaen.9eren post=160649 skrev: Jeg var inde og se kampen i dag. Fed kamp isoleret set. Ærgerligt at Negreira liga er afgort på betalte tilstande
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Elche har i øvrigt indgivet eller vil indgive en klage i mod Barcelona pga Gavi. Han havde ikke tilladelse til at spille mener de!
De 19 andre hold i ligaen spiller ikke kun mod en ekstra mand i hver kamp men et helt system.
DeLaRed post=160638 skrev: Asensiooooooo, kroner en fantastisk kamp, medvirkende i 3 af Reals mål og hovedpersonen i de fleste af Real angreb! FORLÆNG, FORLÆNG, FORLÆNG!!!
Stop!
9eren post=160656 skrev: Øh nej. Det er præcist samme show som i de sidste 17-22 år med Negreira. Hvis folk tror at det er overstået så er de godt nok naive. Det er jo de samme dommere der er blandt os som har væeet en del af det system igennem år efter år. Man kan ikke tage ligaen seriøst længere. Vi blev snydt for et straffespark i går pga hands. Samme dommer tøvede ikke med at dømme hands på Asensio i Almeria kampen. Et meget tvivlsom straffe. Der mistede vi to points. Barcelona vandt 2 points mod Valencia hvor dommeren også undgik at dømme straffe til Valencia i de døende minutter. Mod Madrid skulle Sergio Roberto og Gavi ha været smidt ud. Der er flere ting i løbet af sæsonen der lugter. Ligaen burde ha været stoppet for længst!
Elche har i øvrigt indgivet eller vil indgive en klage i mod Barcelona pga Gavi. Han havde ikke tilladelse til at spille mener de!
De 19 andre hold i ligaen spiller ikke kun mod en ekstra mand i hver kamp men et helt system.
Du ved godt, at Gud og hvermand kan læse dine indlæg, ikke?
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
holdningen er den samme i Spanien. I Danmark tør folk ikke at sige noget! Med alt det der allerede er kommet ud så er det svært at snakke anderledes omkring tingene
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
ja han skal forlænges, men det kunne man også gøre med Ceballos.Daniel post=160658 skrev:
DeLaRed post=160638 skrev: Asensiooooooo, kroner en fantastisk kamp, medvirkende i 3 af Reals mål og hovedpersonen i de fleste af Real angreb! FORLÆNG, FORLÆNG, FORLÆNG!!!
Stop!
Næ ;-)Daniel post=160658 skrev:
Stop!
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
De fleste der har udtalt sig om kampen onsdag i spansk tv, ved at vi kan vende kampen onsdag men frygter dommerne. Hvorfor skulle de det dog :)
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
“Última hora. 'Caso Negreira' en directo hoy
"Es una de las situaciones más graves que yo haya visto en el fútbol". Así de contundente se ha mostrado el máximo dirigente del fútbol continental, Aleksander Ceferin, durante una entrevista concedida a un medio de su país de orígen, Ekipa, de Eslovenia.“
Hvis Barcelona får straf fra UEFA, så er det jo absurd at man ikke giver dem en straf i Spanien. I princippet bør Barcelona smides ned i anden division med 30 minus points oveni hatten
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ekstremt ynkeligt og patetisk du bliver ved.9eren post=160664 skrev: Men med de beskeder jeg får tilbage, så kan man sige at nogle madridistas herinde er i gang med at “normalisere” la liga Negreira.
De fleste der har udtalt sig om kampen onsdag i spansk tv, ved at vi kan vende kampen onsdag men frygter dommerne. Hvorfor skulle de det dog :)
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Fair nok at du er fan af Negreira League men det er jeg ikke.
straffet på Militao og den bold med hånden i går, det skal jo dømmes. Rodrygos mål bliver annulleret korrekt på VAR men der dømmes ikke straffe for samme. Du er noget naiv hvis du tror det er tilfældigheder!