Sæson 23-24

11 måneder 1 uge siden #1297 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Borja M kunne måske være en meget god tilføjelse i stedet for Mbappe hvis han ikke kommer

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
11 måneder 1 uge siden #1298 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

9eren post=172496 skrev: Borja M kunne måske være en meget god tilføjelse i stedet for Mbappe hvis han ikke kommer

​Ja de minder utrolig meget om hinanden, så synes det er en god beslut ing at vælge Borja hvis Mbappe ikke kommer. Nærmest det samme man får faktisk.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

11 måneder 1 uge siden #1299 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

9eren post=172496 skrev: Borja M kunne måske være en meget god tilføjelse i stedet for Mbappe hvis han ikke kommer

Hvis der er udsolgt på LaFerrari, må alternativet være en Kia Picanto. 

Hvis ikke Mbappé kommer, syntes jeg egentlig bare at vi skal tage til takke ved Endrick, og så hente Joselu permanent. 
Har før været fortaler for at der skulle en kvalitets 9´er ind uanset hvad, men man også sande at markedet for dem ikke er stort - Og det der er er dyrt. Lautaro M. eller J. Alaverez er de eneste der måske kunne give mening, men så skal man også hoste op. Osimhen tager vidst til PrL. Dertil er det selvfølgelig værd at nævne, at angrebsspillet egentlig kører super fint for tiden, selvom det har været en smule svingende set over hele sæsonen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 1 uge siden #1300 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24

​Det var da noget så uambitiøst. 

11 måneder 1 uge siden #1301 af 9eren

Brylle post=172508 skrev:

​samme har folk sagt om Joselu og Brahim. Du får også Endrick ind med Borja. Det er sgu helt fint

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 1 uge siden #1302 af Brylle

9eren post=172509 skrev:

Brylle post=172508 skrev:

​samme har folk sagt om Joselu og Brahim. 

​Næ. Der er noget taktisk i Joselu. Brahim kom tilbage på leje

11 måneder 1 uge siden #1303 af 9eren
Det er da ligegyldigt hvilken årsag han kom tilbage på. Folk mente det var uambisiøst med de to spillere. Mayoral har da fint vist han kan være et alternativ.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 1 uge siden #1304 af Brylle

9eren post=172511 skrev: Det er da ligegyldigt hvilken årsag han kom tilbage på. Folk mente det var uambisiøst med de to spillere. Mayoral har da fint vist han kan være et alternativ.

​Nej på ingen måde ligegyldigt. Det er heller ikke et argument for at hente en spiller at enkelte kaldte de to for uambitiøse. I så fald synes jeg vi skal hente Odriozola tilbage. Det er noget af en bænk du vil bygge.

11 måneder 1 uge siden #1305 af 9eren
Jo det er ligegyldigt hvordan spillerne kom til hvis det handler om hvor stor tillid der er til spillerne. Jeg husker at nogle stykker har haft det svært med de to indkøb og man forventer mere.

Det er samme issue i den forstand du har med Mayoral.

Jeg vil da ikke hente Mayoral tilbage på baggrund af hvad andre har sagt. Jeg prøver bare at henvise til at din kommentar om at det skulle være uambitiøst ikke har noget på sig. Mayoral har udviklet sig meget siden sin tid i Madrid og ligger pt 1 mål efter Bellingham. Han scorer i større kampe og er mega farlig.

​edit
mayoral og endrick kan give mere tilsammen end Mbappe

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved 9eren.

11 måneder 1 uge siden #1306 af 9eren
Endrick kom desværre ikke med til OL med Brasilien

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

11 måneder 1 uge siden #1307 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 23-24
Personligt synes jeg hele den tale om mbappe er for åndsvag... han vil nærmest skulle have det samme i løn som resten af spillertruppen sammenlagt, og alene af den grund er det et kæmpe NEJ TAK fra min side. Læg så dertil at han ikke er 9er, hvilket er det RM mangler, så virker det helt væk at tale om at skulle hente ham.

Haaland ville være den bedste 9er vi kunne hente, men det er ikke realistisk... men højlund er derimod, som også har nogle kvaliteter som haaland ikke besidder (mere eksplosiv på de første meter, kan drible, playmake, osv).

Og der begynder at være lidt rygter ift det

Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved Dragam. Begrundelse: Link virker ikke

11 måneder 1 uge siden #1308 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Dragam post=172527 skrev: Personligt synes jeg hele den tale om mbappe er for åndsvag... han vil nærmest skulle have det samme i løn som resten af spillertruppen sammenlagt, og alene af den grund er det et kæmpe NEJ TAK fra min side. Læg så dertil at han ikke er 9er, hvilket er det RM mangler, så virker det helt væk at tale om at skulle hente ham.

Haaland ville være den bedste 9er vi kunne hente, men det er ikke realistisk... men højlund er derimod, som også har nogle kvaliteter som haaland ikke besidder (mere eksplosiv på de første meter, kan drible, playmake, osv).

Og der begynder at være lidt rygter ift det

​The Athletic melder i dag, at Mbappé-lejren (hans forældre vel), har sået tvivl om Reals kontrakttilbud, på ca. en milliard kr. i sign-on, og 200 mio. kr. om året.

Det er vel også betydeligt mindre end han tjener i dag. Hvis der er sandhed i det bud, vil han bestemt heller ikke springe lønhierakiet. Til sammenligning tjener Jude vidst ca. 150 mio. om året. 

Nu må vi se, der bliver skrevet nok så meget. Håber mest af alt på snarlig afklaring.

Leveret af Kunena Forum