Sæson 23-24

2 år 1 måned siden #1525 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 23-24
​Puha, med de tiltagende rygter om at både Kroos og Modric stopper til sommer, så vil jeg huske at nyde dem lidt ekstra her til det sidste. Det bliver fandme hårdt at potentielt sige farvel til de to, samt Nacho henover en enkelt sommer. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #1526 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24
Det ville være en katastrofe at miste begge på samme tid. Kroos har, imo, været vores bedste spiller den her sæson.

Hvem i alverden skal få ro på vores midtbane hvis de to ikke er der?
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 1 måned siden #1527 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Jeg bliver en smule forvirret over at Courtois får kampene, så er sgu ikke sikker på at Lunin får den finale

2 år 1 måned siden #1528 af Estadio Santiago Bernabéu
​Courtois står den finale. Det gælder om at vinde.

Så må vi belønne Lunin på en anden måde for at have hjulpet holdet så langt. En kontraktforlængelse og en lønforhøjelse f.eks.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 1 måned siden #1529 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 23-24
Fodbold på det her niveau kan være brutalt (Lunin)

2 år 1 måned siden #1530 af Estadio Santiago Bernabéu
​Selvom kommentatoren siger præcis det samme som jeg skrev (at Carlo træffer beslutningen kort før finalen) så tror jeg beslutningen allerede er truffet medmindre noget uforudset skulle ske. At Courtois pludselig viser at han slet ikke er stabil eller at hans knæ får et tilbagefald.

2 år 1 måned siden #1531 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det har været en fryd at se Vinicius spille i lang tid. Han virker også til at være mere fokuseret på at vinde kampe end at vinde det moralske når han bliver behandlet unfair.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 1 måned siden #1532 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Det ville være en super fedt at se Courtois og Militao starte i ChL-finalen, af åbenlyse årsager. 

Har dog min tvivl, specielt på Militao. Det skyldes delvist også, at Nacho virkelig har spillet sig op i foråret. Håber i hvert fald ikke at Tchou starter dernede, ser ham gerne på Def. midt, i hvert fald i kampens start.

Kroos må vi ikke miste til sommer. Han skal selvfølgelig have lov til selv at træffe valget, lige som Modric - Men så dem gerne begge blive, mest af alt Kroos.

BELLINGHAM! Topscorer loading

2 år 1 måned siden #1533 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Militao skal ikke starte finalen. Det vil være et sats. Han har ikke set god ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

2 år 1 måned siden #1534 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24
Slet. Forkert tråd. 
Sidste redigering: 2 år 1 måned siden ved elle44.

2 år 1 måned siden #1535 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Off topic

Arda har ikke spiller et eneste minut i Champions. Får han en medalje, hvis Real vinder uden han kommer på banen?

Forestiller mig det, da det ellers vil være rigtig svært for en reservekeeper fx., men synes jeg husker noget med, at man minimum skal have spillet fem minutter. Nogen der kan gøre mig klogere?

2 år 1 måned siden #1536 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ifølge The Telegraph og Fabrizio Romano og Estadio Santiago Bernabeu kan Chelsea nu sende en faktura til Real Madrid på 5 millioner Euro fordi vi har nået Champions League finalen i (endnu) et af Eden Hazards første fem år af kontrakten.

Leveret af Kunena Forum