Sæson 23-24
Han har gjort sig til uvenner med landstræneren efter Lukaku blev valgt som vice-anfører over ham, så det har længe stået klart at han ikke ville komme med til EM. Skaden har ikke noget med det at gøre, han er simpelthen bare valgt fra for ikke at skabe dårlig stemning på holdet.Ramos4 post=176103 skrev: Courtois ikke udtaget til EM.
Lidt underligt, når han nu skal stå verdens største kamp på lørdag, at han så ikke er klar til EM.
Åndsvagt at Courtois skaber sig over sådan en bagatel hvis du spørger mig, så synes det er 100% på sin plads at han ikke kommer med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men en del af at være træner er jo også at kunne styre de her situationer. Courtois følte at han pludselig blev sprunget over i anfører-hiearkiet og der var en aftale der ikke blev overholdt. Det kunne sikkert have været blevet håndteret på flere måder - tror i at der havde været de her problemer hvis Ancelotti var landstræneren (hvis man ser bort fra deres nuværende tilhørsforhold)? Det tror jeg ikke.
Men det uden tvivl er stort ego hos Courtois, som landstræneren ikke har kunne håndtere. Men det jo også en del af jobbet at kunne, der er mange store egoer på det her niveau.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Vi ved jo ikke hvad der foregår i kulisserne.doven post=176115 skrev:
Han har gjort sig til uvenner med landstræneren efter Lukaku blev valgt som vice-anfører over ham, så det har længe stået klart at han ikke ville komme med til EM. Skaden har ikke noget med det at gøre, han er simpelthen bare valgt fra for ikke at skabe dårlig stemning på holdet.Ramos4 post=176103 skrev: Courtois ikke udtaget til EM.
Lidt underligt, når han nu skal stå verdens største kamp på lørdag, at han så ikke er klar til EM.
Åndsvagt at Courtois skaber sig over sådan en bagatel hvis du spørger mig, så synes det er 100% på sin plads at han ikke kommer med.
Galactico downfall version 2
Lige i Courtois’ tilfælde gør det mig dog intet at han får en længere ferie, omend han er klar til at spille. Han må nødigt gå i stykker igen.
I denne sæson har vi bare været heldige med at Lunin har været et pr. niveauer over hvad man kunne håbe på.
Anfører-episoden hjælper selvfølgelig heller ikke, men det skulle undrer mig meget hvis det var på det grundlag han blev fravalgt.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Ja, han er jo ikke kendt for at gå forrest.Ramos4 post=176125 skrev: At gøre Lukaku til vice-anfører er det dummeste jeg nogensinde har hørt.
Det virker dog til at han er en anden skikkelse for Belgien. Hans tal er i hvert fald meget mere stabile for dem end på klubplan, og har trods alt været startende angriber i +10 år.
Galactico downfall version 2
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Husker stadig at Carlo startede sine første to kampe med hhv. Hazard og Bale på kanterne.Madridista02 post=176147 skrev: Vinicius udtaler om Ancelottis betydning for Vinicius som fodboldspiller: "Han har forandret mig som spiller. Og ikke kun på banen. Også i forhold til træning og udvikling..." Flot arbejde af Ancelotti og trænerteamet, den udvikling de har stor indflydelse på, Vinicius har gennemgået.
Vini scorede tre mål som indskifter i de to første kampe, hvilket jo nærmest udlignede hans tidligere sæsontotal i ligaen under Zizou. Siden da har Vini ikke set sig over skuldren.
Pointen er, at Carlo må have lært ham et eller andet den preseason i sommeren ´21. Rodrgyo, Valverde, Camavinga (som kom til samtidligt med Carlo) og Militao er også spillere der er blevet markant bedre under Carlo.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lige præcis, det er virkelig en tydelig udvikling der er sket. Ancelotti har stor indflydelse på , at især Vini og Valverde har taget deres niveau til tæt på "verdensklasse". Hvis ikke de allerede er verdensklasse. Men det udtalte Ancelotti jo også i starten da han blev ansat, at Vini og Valverde skulle være mere afgørende fx. Og det må man sige, han er tro mod de udtalelserNadaMás post=176149 skrev:
Husker stadig at Carlo startede sine første to kampe med hhv. Hazard og Bale på kanterne.Madridista02 post=176147 skrev: Vinicius udtaler om Ancelottis betydning for Vinicius som fodboldspiller: "Han har forandret mig som spiller. Og ikke kun på banen. Også i forhold til træning og udvikling..." Flot arbejde af Ancelotti og trænerteamet, den udvikling de har stor indflydelse på, Vinicius har gennemgået.
Vini scorede tre mål som indskifter i de to første kampe, hvilket jo nærmest udlignede hans tidligere sæsontotal i ligaen under Zizou. Siden da har Vini ikke set sig over skuldren.
Pointen er, at Carlo må have lært ham et eller andet den preseason i sommeren ´21. Rodrgyo, Valverde, Camavinga (som kom til samtidligt med Carlo) og Militao er også spillere der er blevet markant bedre under Carlo.
Jeg savner Pepe :(