Sæson 23-24
Det står i UEFAs vedtægter at vinderholdet får 40 guldmedaljer, som de så vidt jeg lige ved, faktisk kan uddele som de vil. Altså er der ikke noget egentligt krav om spilletid.NadaMás post=175682 skrev: Off topic
Arda har ikke spiller et eneste minut i Champions. Får han en medalje, hvis Real vinder uden han kommer på banen?
Forestiller mig det, da det ellers vil være rigtig svært for en reservekeeper fx., men synes jeg husker noget med, at man minimum skal have spillet fem minutter. Nogen der kan gøre mig klogere?
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det er godt vi kan hjælpe de mindre klubber rundt omkring. Især dem som går gennem svære tider. Græsrødderne er det vigtigste.Estadio Santiago Bernabéu post=175695 skrev: Ifølge The Telegraph og Fabrizio Romano og Estadio Santiago Bernabeu kan Chelsea nu sende en faktura til Real Madrid på 5 millioner Euro fordi vi har nået Champions League finalen i (endnu) et af Eden Hazards første fem år af kontrakten.
Efter Hazard blev fritstillet, er denne faktura nu sendt videre som en afskrivning hos Fundacion Real Madrid.
det vil være ret naivt når man ser hvad han leverer ift hans løn og spilletid. Desuden ved rent faktisk ikke om Endrick kommer til at levere fra start af.9eren post=175697 skrev: Er der nogen som tror Brahim skal sælges til sommer grundet de spillere vi får ind?
Sælg istedet Rodrygo som måske har flere forventninger. Hans spidskonpetencer er kun i venstre side hvor vi er stacked og de allesammen kommer til at snuble ind i hinanden. Brahim kan spille flere pladser og er en type vi ikke har.
Synes også der bør være flere spillere med spanske rødder på holdet og det må man forvente Brahim har , selvom han gjorde det logiske valg ift landshold
Her synes jeg der er flere grunde til at det skal være Rodrygo. Ham kan man scorer betydeligt mere på end Brahim, han er dyrere i drift, og han kommer nok aldrig til sin fulde ret i Real. Han kan tage en hvilken som helst anden klub og skinne på deres venstrekant. Han er god nok til ethvert hold.
Mbappé, Endrick, Vini Jr., Brahim, Rodrygo og Arda tvinger jo næsten Carlo til at gå tilbage til en 4-3-3. Her vil Rodrygo være starter på højrekanten, men det er jo tydeligt at det ikke er hans position.
Forsætter Carlos med en diamant-ish opstilling, får Rodrygo færre minutter end hans talent berettiger.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Vi bør holde på både Rodrygo og Brahim.
En eller flere af dem ender nok med at være utilfreds omkring sommeren 2025. Så må vi sælge til den tid når VM er overstået.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Carlo må vurdere at Courtois er ved at være i god nok form allerede. Synes bare det er vildt ikke at give ham alle kampe frem mod finalen.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-