Sæson 23-24
Det er pissehamrende synd for Lunin, hvis man lige tager de empatiske briller på, men omvendt er det også et vilkår når man spiller i verdens største klub.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvorfor ville du bede din agent finde dig en ny klub?-#7- post=175752 skrev: Det er godt nok en brutal beslutning at lukke sæsonen på for Ancelotti. Hvis jeg var Lunin havde jeg bedt min agent om at finde en ny klub, det sekund jeg fik at vide at jeg ikke skulle spille finalen. Samtidig kan jeg også godt forstå Ancelotti, Courtois har bare et næsten overnaturligt højt niveau, og han har ikke i nogle aktioner overhovedet set rusten ud, efter han kom tilbage. Og jeg er som fan nok i virkeligheden også mest tryg ved at have en mand på mål, som ikke bare har spillet sådan en finale før, men endda næsten egenhændigt vundet den også.
Det er pissehamrende synd for Lunin, hvis man lige tager de empatiske briller på, men omvendt er det også et vilkår når man spiller i verdens største klub.
Lunin er 25, Courtois er 32. Det må immervæk betyde, at der kan ligge en del år som førstekeeper at vente for Lunin i Madrid. Tænker der er en grund til at man har tilbudt ham en forlængelse.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu er førstemålmanden tilbage og så skal han selvfølgelig spille, hvis han er i form. Medmindre reserve keeperen har overhalet ham indenom, men det har han jo trods alt langt fra. Der er jo også et par drops at finde i de store, afgørende kampe, selvom han også er helten i straffesparkskonkurrencen.
Hvis jeg var Lunin havde jeg bedt min agent om at forlænge så hurtigt som muligt, og så håbe man kan slå til igen når chancen byder sig. For kampe på det her niveau kan han ikke finde andre steder, for jeg tvivler på at der er nogle af de bedste klubber i verden, som har ham i kikkerten som førsteholdsmålmand.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Og Lunin har vel kendt vilkårene da han skrev under på kontrakten?
Jeg tror hvis man spurgte Lunin inden finalen, så ville han svare at Courtois var den rette til opgaven. For spillerne er der også en kæmpe præmiebonus for at vinde Champions League.
Carlo træffer nok den endelige beslutning om en uges tid. Som også er blevet meldt ud. Vi må stole på klubben her.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Hvorfor har Courtois så fået spilletid? Han skal jo ikke holdes i gang til noget som helst.9eren post=175756 skrev: Lunin holdes i gang fordi han skal spille finalen. Der er ingen andre grunde til at han spiller i morgen.
Den logik holder ikke stik.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Carlo vælger simpelthen at bænke Lunin i en måneds tid for at booste Courtois EM-chancer? :D Jaaaer.9eren post=175760 skrev: For at få ham tilbage og klar til EM og fordi han skal selvtillid boostes
Courtois står den finale. Tror kun det er dig der ikke har luret den.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Lunin har lige stået den 8/5 mod Bayern og i dag er det den 18. Han står igen i morgen.
10 dage=en måned… jeg bliver sgu lidt træt hvis vi skal ud i sådan en dialog
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Ellers en meget fin opstilling hvor Arda kan fortsætte scoringerne
- Brylle
- Gæst
-
Courtois får den finale og det giver god mening, da vi skal stille med det stærkeste hold.