Sæson 23-24
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg tror ærligt talt ikke, vi skal ligge ret meget i de her resultater. Vi har før vundet alle kampe i preseason, for derefter at få en dårlig start i La Liga.
Preseason i år er blevet brugt til at prøve ny formation af, samt at få nogle minutter i benene.
Det bliver spændende at se hvordan holdet spiller, når La Liga starter!
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Nu er der 10 dage i Valdebebas til at arbejde forbedre ting inden sæsonen går igang. Så skal vi også bare huske på, at det er noget sjovere at peake i marts-maj end i sensommeren.
Og hvis man nu sidder tilbage med reaktionær panik efter kampene mod Barca og Juve, skal man måske lige kigge på historikken de senere år ift. preseason:
Real Madrid’s recent pre-seasons results:
• 2016/17: BAD pre-season - La Liga and UCL.
• 2017/18: BAD pre-season - UCL.
• 2018/19: GOOD pre-season - Terrible season.
• 2019/20: BAD pre-season - La Liga.
• 2021/22: BAD pre-season - LaLiga and UCL
Til de der så kampen: Jude fik fuld tid. Hvordan gjorde han det i nat?
Han spillede som de andre kampe. Han var styrmanden i offensiven og havde et par gode skud på mål. Han kunne nemt have scoret et mål. Overall en fin kamp fra ham igen - dog heller ikke så man blev blæst hel bag over, som i de første 2 kampe.Mathiaska post=165470 skrev: Træningskampene er slut og alle er blevet klogere. Både stab og spillere ved at der skal arbejdes med nogle konkrete ting forud for sæsonstart og det er det væsentlige. At vi taber 2/4 kampe er fløjtende ligemeget, det betyder ingenting, omend moralen givetvis havde været et hak bedre hvis vi havde vundet 4/4 og havde spillet sublimt i alle kampe. Men at forvente det ville være naivt.
Nu er der 10 dage i Valdebebas til at arbejde forbedre ting inden sæsonen går igang. Så skal vi også bare huske på, at det er noget sjovere at peake i marts-maj end i sensommeren.
Og hvis man nu sidder tilbage med reaktionær panik efter kampene mod Barca og Juve, skal man måske lige kigge på historikken de senere år ift. preseason:
Real Madrid’s recent pre-seasons results:
• 2016/17: BAD pre-season - La Liga and UCL.
• 2017/18: BAD pre-season - UCL.
• 2018/19: GOOD pre-season - Terrible season.
• 2019/20: BAD pre-season - La Liga.
• 2021/22: BAD pre-season - LaLiga and UCL
Til de der så kampen: Jude fik fuld tid. Hvordan gjorde han det i nat?
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det kræver Mbappe eller en Gonzalo Ramos for at løse problemetReal HWL post=165476 skrev: Nu så jeg ikke kampen. Men kan se vi havde 26 afslutninger og 70% af spillet. det er jo sindssygt. Vildt vi taber igen.