Sæson 23-24

3 år 11 timer siden #505 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 23-24
Forstår ikke hvorfor man sætter Carvajal ind som højre back, og så nærmest ved næste spilstop sætter en højreback mere ind, så Carvajal skal spille i venstre. Håber ikke det er fordi Odriozola skal blive...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 timer siden #506 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 23-24
15 hjørnespark, 0 farlige

3 år 11 timer siden #507 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Nå, det eneste positive fra kampen i dag er desværre at de idioter af os der af en eller anden grund vælger at bruge vores tid kl lort om natten for at se vores hold spille elendigt...nu kan få noget søvn. Vi er klart det bedste hold..men igen taber vi..bekymrende. Jeg melder mig på holdet der siger; med så ringe en defensiv, så skal offensiven simpelthen være bedre. Go'nat. Uden Mbappe..så overlever Ancelotti ikke mere end en halv sæson.

Sidste redigering: 3 år 11 timer siden ved Kiwes.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 timer siden #508 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Nøj vi har brug for en målsluger. Men der kommer ikke flere indkøb denne sommer. Svært at se hvordan vi skal udnytte overtage uden mål

3 år 8 timer siden #509 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæson 23-24
Status på de sidste to kampe: 1-6. Det tegner slet ikke godt. Angrebet fungerer ikke, og vores midtbane er for nem at komme igennem. Kroos og Modric duer ikke længere. De to skal aldrig være på banen på samme tid nogensinde igen. 
Sidste redigering: 3 år 8 timer siden ved Bismo.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 timer siden #510 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24
Status på de sidste to kampe: det er preseason.
Jeg tror ærligt talt ikke, vi skal ligge ret meget i de her resultater. Vi har før vundet alle kampe i preseason, for derefter at få en dårlig start i La Liga.
Preseason i år er blevet brugt til at prøve ny formation af, samt at få nogle minutter i benene.
Det bliver spændende at se hvordan holdet spiller, når La Liga starter!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 timer siden #511 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24
Men selvom det er preseason, så kan vi vidst godt konkludere, at vi mangler en 9er.... Jeg gad virkelig godt vide, hvad argumentet for, ikke at udtage Alvaro til preseason, er? Han må virkelig ikke have imponeret meget til træning og for Castilla.

Jeg savner Pepe :(

3 år 6 timer siden #512 af Kiwes
​Det sjovt hvordan vi taler om at offensiven ikke er produktiv nok, når det særligt er den defensive organisation der har været det største problem de seneste 2 kampe hvor vi har tabt. Vi skaber fint med chancer, men får den bare ikke i nettet, så selvfølgelig er det også et problem. Ancelotti skal i gang med at kigge på hvordan midtbanen skal stå, for i går solgte den forsvaret fuldstændig i de 2 første kontra mål. Hvis Mbappe kommer så er jeg ret sikker på at offensiven nok skal producere..hvis han ikke kommer..ja så vi fucked og så skal der virkelig arbejdes på at defensiven bliver den samme som Zidane tiden.

3 år 5 timer siden #513 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 23-24
Træningskampene er slut og alle er blevet klogere. Både stab og spillere ved at der skal arbejdes med nogle konkrete ting forud for sæsonstart og det er det væsentlige. At vi taber 2/4 kampe er fløjtende ligemeget, det betyder ingenting, omend moralen givetvis havde været et hak bedre hvis vi havde vundet 4/4 og havde spillet sublimt i alle kampe. Men at forvente det ville være naivt.

Nu er der 10 dage i Valdebebas til at arbejde forbedre ting inden sæsonen går igang. Så skal vi også bare huske på, at det er noget sjovere at peake i marts-maj end i sensommeren. 

Og hvis man nu sidder tilbage med reaktionær panik efter kampene mod Barca og Juve, skal man måske lige kigge på historikken de senere år ift. preseason:

Real Madrid’s recent pre-seasons results:
• 2016/17: BAD pre-season - La Liga and UCL.
• 2017/18: BAD pre-season - UCL.
• 2018/19: GOOD pre-season - Terrible season.
• 2019/20: BAD pre-season - La Liga.
• 2021/22: BAD pre-season - LaLiga and UCL

Til de der så kampen: Jude fik fuld tid. Hvordan gjorde han det i nat? 

3 år 5 timer siden #514 af Kiwes

Mathiaska post=165470 skrev: Træningskampene er slut og alle er blevet klogere. Både stab og spillere ved at der skal arbejdes med nogle konkrete ting forud for sæsonstart og det er det væsentlige. At vi taber 2/4 kampe er fløjtende ligemeget, det betyder ingenting, omend moralen givetvis havde været et hak bedre hvis vi havde vundet 4/4 og havde spillet sublimt i alle kampe. Men at forvente det ville være naivt.

Nu er der 10 dage i Valdebebas til at arbejde forbedre ting inden sæsonen går igang. Så skal vi også bare huske på, at det er noget sjovere at peake i marts-maj end i sensommeren. 

Og hvis man nu sidder tilbage med reaktionær panik efter kampene mod Barca og Juve, skal man måske lige kigge på historikken de senere år ift. preseason:

Real Madrid’s recent pre-seasons results:
• 2016/17: BAD pre-season - La Liga and UCL.
• 2017/18: BAD pre-season - UCL.
• 2018/19: GOOD pre-season - Terrible season.
• 2019/20: BAD pre-season - La Liga.
• 2021/22: BAD pre-season - LaLiga and UCL

Til de der så kampen: Jude fik fuld tid. Hvordan gjorde han det i nat? 

​Han spillede som de andre kampe. Han var styrmanden i offensiven og havde et par gode skud på mål. Han kunne nemt have scoret et mål. Overall en fin kamp fra ham igen - dog heller ikke så man blev blæst hel bag over, som i de første 2 kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

2 år 11 måneder siden #515 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 23-24
​Nu så jeg ikke kampen. Men kan se vi havde 26 afslutninger og 70% af spillet. det er jo sindssygt. Vildt vi taber igen. 

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #516 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Real HWL post=165476 skrev: ​Nu så jeg ikke kampen. Men kan se vi havde 26 afslutninger og 70% af spillet. det er jo sindssygt. Vildt vi taber igen. 

​Det kræver Mbappe eller en Gonzalo Ramos for at løse problemet

Leveret af Kunena Forum