Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 2 måneder siden #961 af Real Madrid 7

Jack Daniels skrev:

Siempre fiel skrev:

Real Madrid 7 skrev: når så bliver bale sikkert real madrid spiller messi vs ronaldo vs neymar vs bale det bliver sgu ikke bedre

Ah hva for noget??

Jeg tror, at Real Madrid 7 mener, at der kommer noget, man kan vælge at se som "to kampe i kampen": Neymar over for Bale og Messi over for Ronaldo.

Dog er jeg ikke enig - jeg kan ganske enkelt ikke se, hvordan et hold skal fungere med både Ronaldo og Bale samtidig, eftersom de er så ens i spillestil. Jeg ser langt hellere, at man går målrettet efter en midtbanespiller, som kan noget begge veje.

Bale og ronaldo kan godt spille sammen og jeg tror man henter ham

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #962 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid 7 skrev:

Jack Daniels skrev:
(...)

Dog er jeg ikke enig - jeg kan ganske enkelt ikke se, hvordan et hold skal fungere med både Ronaldo og Bale samtidig, eftersom de er så ens i spillestil. Jeg ser langt hellere, at man går målrettet efter en midtbanespiller, som kan noget begge veje.

Hvem skal i så fald rykkes fra sin primære plads på venstrekanten og ud på højrekanten? Er det Bale, som er venstrebenet og derfor får problemer med at trække ind i banen, eller er det Ronaldo, som de seneste sæsoner har været verdens ubetinget bedste venstrekant, men som så skal til at tilpasse sig en ny plads?

Før der bliver sagt, at Ronaldo bevæger sig rundt på banen i løbet af kampene, så kan vi vist godt blive enige om, at Ronaldo er klart bedst med udgangspunkt på kanten i venstre side, hvor han så både kan gå til baglinjen og trække ind i banen og trykke af med højre - som jo er hans foretrukne, når der skal kraft i bolden, som vi også ser på hans frispark, hvor han netop gør brug af højrefoden.

13 år 2 måneder siden #963 af Real Madrid 7
Det er jeg enig med men bale kan godt spille på højre kanten. Og han har scoret et lang skud på højre kanten

13 år 2 måneder siden #964 af Mathiaska

Jack Daniels skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Jack Daniels skrev:
(...)

Hvem skal i så fald rykkes fra sin primære plads på venstrekanten og ud på højrekanten? Er det Bale, som er venstrebenet og derfor får problemer med at trække ind i banen, eller er det Ronaldo, som de seneste sæsoner har været verdens ubetinget bedste venstrekant, men som så skal til at tilpasse sig en ny plads?

Før der bliver sagt, at Ronaldo bevæger sig rundt på banen i løbet af kampene, så kan vi vist godt blive enige om, at Ronaldo er klart bedst med udgangspunkt på kanten i venstre side, hvor han så både kan gå til baglinjen og trække ind i banen og trykke af med højre - som jo er hans foretrukne, når der skal kraft i bolden, som vi også ser på hans frispark, hvor han netop gør brug af højrefoden.

Altså, Bale har spillet minimum den sidste halvdel af sæsonen centralt, bag angriberen. Men, det vil jo blot genere Özil. Så skal man tage chancen og håbe på, at Bale fungerer 100% på højrekanten, hvilket i mine øjne virker som et sats.

Giv Bale et år mere i Tottenham :)

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #965 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Mathiaska skrev:

Jack Daniels skrev:
(...)

Altså, Bale har spillet minimum den sidste halvdel af sæsonen centralt, bag angriberen. Men, det vil jo blot genere Özil. Så skal man tage chancen og håbe på, at Bale fungerer 100% på højrekanten, hvilket i mine øjne virker som et sats.

Giv Bale et år mere i Tottenham :)

Du har ret i, at Bale også bevæger sig en del centralt, men jeg mener nu stadig, at han har sit udgangspunkt i venstre side - lidt som vi så med Messi i de tidlige år, hvor han bare startede i højre side og trak ind i banen (uden sammenligning iøvrigt). Desuden virker det lidt hovedløst at købe ham til den centrale position, når Isco og Özil i forvejen er i truppen :-)

Jeg synes godt vi kan give ham lidt mere end et enkelt år i Spurs ;-) Lad os genoptage tanken om et køb af Bale, når Ronaldo ikke kan/vil længere ;-)

13 år 2 måneder siden #966 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

According to Punto Pelota, Zlatan Ibrahimovic has told his agent that he wants to go to Real Madrid.

Jeg står stadig fast. Enten får Morata chancen, eller også henter vi en stjerneangriber. Jeg må sige, at når jeg kigger på markedet nu, så er jeg mere end nogensinde før, åben for Zlatan. Hans pris vil være mellem 150-200 millioner.
Jeg tror godt, at ham og Ronaldo vil kunne skabe et giftigt makkerpar. Han har heller ikke skabt så mange problemer i PSG som jeg troede han ville. Jeg vil hellere ham end Jovetic, Cavani eller Suarez.
Jeg fristes ved tanken, men jeg så gerne Morata som anden angriber, så endnu et nej tak herfra. Og dog, hvis vi absolut SKAL hente en angriber, så ja tak!

13 år 2 måneder siden #967 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ufatteligt Arbeloa er på dem alle og Alonso. Ud med de to asap
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

13 år 2 måneder siden #968 af Real Madrid 7
www.marca.com/2013/07/02/en/football/rea...drid/1372747005.html
Jeg tror ancelotti næste køb bliver Illarramendi

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #969 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid 7 skrev: www.marca.com/2013/07/02/en/football/rea...drid/1372747005.html

Forhåbentligt ikke!

Hvis Illaramendi er en ung Xabi Alonso type, som Siempre beskriver i anden tråd, vil vi i fremtiden blot støde ind i samme problem som vi har i øjeblikket. - Nemlig en for langsom midtbanespiller til nutidens fodbold.

13 år 2 måneder siden #970 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid 7 skrev: Det er jeg enig med men bale kan godt spille på højre kanten. Og han har scoret et lang skud på højre kanten

Så må vi da håbe han vil lave et mere, hvis han skifter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jack Daniels

13 år 2 måneder siden #971 af Real Madrid 7

StefanR skrev:

Real Madrid 7 skrev: www.marca.com/2013/07/02/en/football/rea...drid/1372747005.html

Forhåbentligt ikke!

Hvis Illaramendi er en ung Xabi Alonso type, som Siempre beskriver i anden tråd, vil vi i fremtiden blot støde ind i samme problem som vi har i øjeblikket. - Nemlig en for langsom midtbanespiller til nutidens fodbold.

Xabi er jo fantastik han har jo brug for en som kan spille det ligyldige kampe

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #972 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid 7 skrev:

StefanR skrev:

Forhåbentligt ikke!

Xabi er jo fantastik han har jo brug for en som kan spille det ligyldige kampe

Xabi er udemærket mod de hold som ikke tør presse højt på banen, men så snart vi møder et af storholdene med en smule mere kvalitet end segunda division, bliver han lukket ned og dermed stopper holdet med at spille fodbold.
efter min mening, er det på tide at skifte Xabi ud og enten sælge ham eller beholde ham som breddespiller, for at de unge kan lære af ham.

Vi har brug for en tempofyldt Midtbane som kan lidt af det hele.. det vil uden tvivl gøre det sværere for modstanderen at lukke os ned.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved StefanR.

Leveret af Kunena Forum