Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 2 måneder siden #985 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Elkrimi skrev: Trioen fra den gyldne spanske generation 1992 bliver samlet: Carvajal, Isco og Morata!

Bliver sgu spændende at følge deres udvikling.

Tænk, hvis man kunne tilføje Thiago der, det ville blive vildt.

Jesé, som 1993'er, bliver også en del af den unge spanske gruppe. Det ser virkelig lovende ud for holdet.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #986 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Yes, Jese som 93'er ;)

Og Nacho.

Cristian Benavente, Derik og Jose R. forventer jeg også at se i Copa del Rey i den kommende sæson!

Copa del Rey-11'er:
Pacheco
Carvajal-Albiol-Derik-Nacho
Jose R-Illarra/Kondogbia
Jese-Isco/Cristian-Callejon
Morata
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Elkrimi.

13 år 2 måneder siden #987 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Jeg er så glad for det her køb. Det er virkelig noget der giver guf i kampene. En hårdt arbejdene spiller, der bare er så teknisk dygtig som man kan blive. Uforudsigelig, hurtig, træfsikker, og driblestærk. Bedste indkøb sammen med Carvajal denne sommer indtil nu.

Har valgt at takke af på forum!

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #988 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Real Madrid går en spændene tid i møde!

Mit foretrukne system ser således ud:
Casillas
Carvajal--Ramos--Varane--Marcelo
Isco/Modric--Khedira--Xabi/Verratti
Ozil---Zlatan/Benzema---CR7/Jesé

Bænk: D. Lopez, Arbeloa, Albiol, I. Martinez, Nacho, Modric, Casemiro, Di Maria, Benzema, Morata, Jesé

Ind: Casemiro,Carvajal,Isco, Verratti og Zlatan (Nacho og Jesé rykkes op)
Ud: Adan, Pepe, Coentrao, Kaka, Callejon, Higuain

Hvis rygterne om at City er klar til at smide 30 mio € efter Pepe, skal han bare skydes afsted, og de penge kunne passende bruges på Inigo Martinez. Han er ung, og har været med til at hive Sociedad med i Chl, hvilket ikke siger så lidt om en 22-årig gut. Han skal tilmed have en lavere løn end Pepe.

Det vigtigste nu er at finde en central midtbanespiller, og for mig at se er Verratti definationen af den midtbanespiller vi står at mangler lige nu. Han er en motor der kan styre de intense kampe, han er relativt hurtig af en central midtbanespiller og pasningsstærk. Oveni i købet kender han Ancelotti godt og er kun 20 år gammel.

Zlatan har scoret i alle de klubber han har repræsenteret, og hvis Zizou får gang i Benzema igen, kan de blive en giftig duo næste sæson. Giv Zlatan 2 år, brug Morata så meget så muligt, så han kan tage over for Zlatan efter de 2 år.

Jeg vil også gerne lige komme hurtigt omkring et evt. køb af Bale; Jeg vil ikke begræde det, fordi han er så eksplosiv som han er. Hvis man køber Bale, tror jeg man bliver nødt til at smide Xabi for porten. Bale vil overtage højrekanten fra Ozil, som så ville tage Xabi's plads på den centralemidtbane. Dog mener jeg at pengene udentvivl kan bruges meget bedre lige pt.

13 år 2 måneder siden #989 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Real Madrids hold 2013/2014:
lineupbuilder.com/?sk=py22

Offensiv opstilling.. Tror dog ikke den går mod hold som Barcelona, Dortmund Bayern mf... Men mod hold som getafe, ajax, FCK:) osv...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

13 år 2 måneder siden #990 af raul7=kongen

r-mb-q skrev: lineupbuilder.com/?sk=py22

Offensiv opstilling.. Tror dog ikke den går mod hold som Barcelona, Dortmund Bayern mf... Men mod hold som getafe, ajax, FCK:) osv...

Og det er jo dem vi skal slå for at vinde La Decima, det er oplagt......

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #991 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Fin opstilling, stemmer dog for at vi har en ved siden af Modric... og ser helst Modric ude af start elleveren... evt Gündogan, Veratti eller Asier... Kongdobia ser alt for klodset ud...

13 år 2 måneder siden #992 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Ja, det er saftsuseme en offensiv opstilling :O

Jeg sad selv i går og biksede med diverse opstillinger derinde, og min tanke var:

Med 2 dygtige offensive backs, der skaber den fornødne bredde i spillet. En Modric med en lidt tilbagetrukket position, der kan opbygge spillet og stå til rådighed for evenutelle langskud, i tilfælde af stærkt defensivt orienteret modstandere. Khedira kan tage sine velkendte dybdeløb og skabe plads såvel som forvirring.

Iscos udgangsposition kan være mere centralt i banen, så han kan kombinere med Özil. Der kan han også vælge at trække ud på kanten og lægge et indlæg, eller trække mere centralt og forsøge sig med langskud, et-to'er eller andet. Özil kan her have en mere fri rolle og vælge mellem at bevæge sig ud på venstresiden og deltage i kombinationer med Marcelo og Cristiano, gøre Carvajal og Isco selskab i højreside eller blot gøre sig spilbar inde centralt og lægge de afgørende afleveringer som vanligt.

Cristiano kan forhåbentlig få mere plads således, da indlemmelsen af både Carvajal og Isco vil tvinge modstanderen til at holde et vis fokus på vores højreside, og dermed (forhåbentlig) give Cristiano mere plads at boltre sig på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, JimmyBroe

13 år 2 måneder siden #993 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Jaken skrev:

Ja, det er saftsuseme en offensiv opstilling :O

Jeg sad selv i går og biksede med diverse opstillinger derinde, og min tanke var:

Med 2 dygtige offensive backs, der skaber den fornødne bredde i spillet. En Modric med en lidt tilbagetrukket position, der kan opbygge spillet og stå til rådighed for evenutelle langskud, i tilfælde af stærkt defensivt orienteret modstandere. Khedira kan tage sine velkendte dybdeløb og skabe plads såvel som forvirring.

Iscos udgangsposition kan være mere centralt i banen, så han kan kombinere med Özil. Der kan han også vælge at trække ud på kanten og lægge et indlæg, eller trække mere centralt og forsøge sig med langskud, et-to'er eller andet. Özil kan her have en mere fri rolle og vælge mellem at bevæge sig ud på venstresiden og deltage i kombinationer med Marcelo og Cristiano, gøre Carvajal og Isco selskab i højreside eller blot gøre sig spilbar inde centralt og lægge de afgørende afleveringer som vanligt.

Cristiano kan forhåbentlig få mere plads således, da indlemmelsen af både Carvajal og Isco vil tvinge modstanderen til at holde et vis fokus på vores højreside, og dermed (forhåbentlig) give Cristiano mere plads at boltre sig på.

Jeg har samme opstilling og tanker, det eneste forskel jeg har, det er Khedira's rolle. Jeg så gerne at Khedira blev tilbage og for det meste kun tager sig af det defensive arbejde, så Modric også kan have en fri rolle og bevæge sig mere som han lyster. Dermed skal han ikke skal være ligeså opmærksom på hans position, det tror jeg vil gavne ham meget.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

13 år 2 måneder siden #994 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev: Jeg har samme opstilling og tanker, det eneste forskel jeg har, det er Khedira's rolle. Jeg så gerne at Khedira blev tilbage og for det meste kun tager sig af det defensive arbejde, så Modric også kan have en fri rolle og bevæge sig mere som han lyster. Dermed skal han ikke skal være ligeså opmærksom på hans position, det tror jeg vil gavne ham meget.

Jeg er enig. Det var måske lidt for definitivt sat op. De skulle gerne have et mere dynamisk og uforudsigeligt samarbejde, hvor de skiftevis kan tage de dybe løb og den mere bevægelige rolle.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.

13 år 2 måneder siden #995 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Siempre fiel skrev:

Så hvis man ik mener Illarramendi hæver holdets niveau noget særligt - så tror man naturligvis på at "flere stjernespillere hjælper på problemet"?

Jeg tror ik umiddelbart på at "flere stjernespillere hjælper på problemet", men på den anden side er jeg ik sikker for hvem er det lige der afgører hvem der er stjernespillere og hvem der ik er. Taler vi spillere a la Bale, Cavani, Neymar, Kun osv, eller hvis man er fortaler for en Verratti, Gündogan eller Vidal - er man så oz en af de naive der bare ønsker stjernespillere som du taler om?

Jeg ved jo udmærket godt at "stjernespiller" er et fy-ord på dette forum, men jeg ku bare VIRKELIG godt tænke mig at man krydrede tilføjelsen af gode, unge spillere med en spiller på den centrale midt som er garanti for kvalitet og som ka være et referencepunkt på holdet i flere år frem. Det var Xabi i nogen grad i et par år, men han ka ik løfte os i kampene mod de store hold og derfor føler jeg vi mangler. Men hvis man ønsker en rigtig kvalitetsspiller der som følge af sine afprøvede evner koster dyrt - så er det nu åbenbart noget med at man er naiv fordi nogen måske kalder en sådan spiller for en "stjernespiller". Undskyld mig, men jeg har simpelthen svært ved helt at fatte diskussionen. Jeg må vist bare erkende at jeg er naiv, da jeg brændende ønsker Vidal til holdet - og nogen vil måske kalde ham en "stjernespiller", da kvalitet som bekendt koster og han jo altså derfor er en dyr herre..

Og så lige for at gøre noget helt klart, så mener jeg stadig det er fine tilføjeler vi har gjort indtil videre, men jeg ser bare ik vores hold som væsentligt bedre end sidste år (bortset fra højre back og bedre konkurrence til Di Maria som bare stadig er pivringe). Jeg har efterhånden affundet mig med at vi kommer til at sku stole på Benzemas evner (DÉT ER SCARY!) og jeg ka leve med at Bale ik kommer og vi ska beholde nitten, Di Maria, men det er så kun fordi jeg virkelig tror og håber på Jese. Men jeg ka bare ik acceptere hvis vores centrale midt, som er SÅ vigtig, ska bestå af over-the-hill Alonso, tonstunge Khedira, Casemiro (???) og Modric som man jo indtil videre ik aner hvor man har, men dog ka håbe på stepper op. Dén midtbane er ik i top 10 i verden og den er flere klasser dårligere end hva Barca, Juve og Bayern ka præstere.

Nå, det kom lidt langt off topic, sorry.

Ikke lige specifikt med Asier, for der er klart bedre alternativer IMO, og du nævner da selv Verratti og Gündogan, som jeg også foretrækker foran Asier, men han bliver gjort dårligere end han er herinde, altså Asier.
Spillere der har vist sig på et højt niveau igennem flere sæsoner er stjerner. Vidal er jo også en verdensklassespiller, men det var han ikke før han kom til Juve, og det er præcis den vej jeg mener vi skal gå. En blanding af købte verdensstjerner, breddespillere og egen avl.

"Stjernespillere" er overhovedet ikke et fy ord. Problemet opstår bare, når vores største talenter bliver skubbet til side, fordi der skal være plads til de såkaldte verdensstjerner, som i Real Madrid heller ikke altid slår igennem. Hvad taler for Jesé ikke tager springet, og bliver vores nye verdensstjerne? Den eneste forhindring jeg kan se, er specifikke fans som kræver titler og kvalitet hver sæson, for talentet har han! Det kræver bare tid og tålmodighed.

Mange gange, så tænker jeg, at folk slet ikke fatter hvad taktik går ud på, og hvor vigtigt det egentlig er. Mange gange lyder det bare som et stort Fm spil, for hvis man ser på vores resultater sort på hvidt de seneste par år, så gør du os nok lige 10 gange dårligere end hvad vi er.
Vi spillede fuldstændig lige op med Bayern, og blev slået ud på straffe. En midtbane du kalder 10 gange bedre end vores, og selvom jeg vil give dig ret, så var det endnu engang taktikken der fejlede, og ikke om manden hed Khedira eller Vidal.
Sidste sæson var vi Barca fuldstændig overlegne, og selvom vi igen har en midtbane som nok også er 10 gange dårligere, så slog vi dem, ikke bare 1 gang, men 3 gange.
Og det er stort set en selvfølge, at vi har en dårligere midtbane end Juve, for de stiller jo op i noget der minder om 11 midtbanespillere, men jeg vil igen give dig ret i, at Vidal vil være god erstatning for Khedira, men ikke så meget bedre, at vi skal give plus 300 mil. kr. for ham.

Dortmund har jo ikke et bedre hold med meget mere kvalitet end os, men de har 11 spillere som alle arbejder efter en genial taktik lagt af Klopp.

Det jeg prøver og sige, er faktisk bare, at uden den rette taktik, så kan du købe nok så gode spillere, men de intet vil bevise sammen. Vi har nok kvalitet, men nu handler det bare om og få spillet spillerne sammen i et system, hvor alt går op i en højere enhed, og hvor konceptet ikke bliver ændret, hvis det går galt med Ancelotti.
Inden Januar vil alle tænke, hvem er ham Bale, Isco FTW! :D Placer ham på den højreside, Özil og Modric centralt, på hver sin position selvfølgelig, så skal du se ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken, Siempre fiel

13 år 2 måneder siden #996 af Siempre Madrid
Jeg synes, at det har været OK indtil nu.

Alt andet lige vil de foreløbige indkøb (Morata, Nacho og Jesé inkluderet) være med til at hæve bundniveauet i truppen, men det er klart, at hvis vi lukker og slukker for køb og salg lige nu, så får vi gevaldige problemer i de store kampe.

Der er dog foreløbig knap to måneder til transfervinduet lukker og Real Madrid er som vanligt indstillet på at vente lige til det sidste med at hente de helt store navne. De skal altså ikke død og pine stille i Valdebebas om en god uges tid.

Vi skal nok få Gareth Bale, en stærk midtbanespiller og en stærk angriber.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum