Real Madrids hold 2013/2014:
- Redondo
- Gæst
-
Det at man hvert år får lavet nyt trøjedesign mener du ikke er hovedårsagen til at folk køber ny trøje?De laver den næsten hvert år, at en eller anden profil får nyt nummer, så fans og så videre skal investere i nye trøjer! Sidste år fx med Carvalho, Varane og Coentrão.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
Mathiaska skrev:
Realex skrev: Vores kommende trup kunne meget vel se sådan her ud. (Desuden går jeg meget op i trøjenumre!)
(1)Casillas
(13)Diego Lopez
(24) Jesus
(5)Carvajal
(17)Arbeloa
(2)Varane
(3)Pepe
(4)Sergio Ramos
(18)Albiol
(12)Marcelo
(15)Nacho
(6)Khedira
(16)Kondogbia
(19)Modric
(14)Alonso/Veratti
(11)Bale
(21)Callejon
(10)Özil
(8)Isco
(7)Ronaldo
(23)Jese
(9)Benzema
(22)Lewandowski/Cavani
(20)Morata
Jeg vil mene, at det er det tætteste vi kan komme på den "perfekte trup".
- 13 spaniere (over halvdelen af truppen)
- 9 Canteranos
- gode supplementer til start-11'eren
- forskellige back - og angribertyper.
- lynhurtige kanter, og pasningsstærk midtbane
- lav gennemsnitsalder (fremtidigt hold)
Er det ikke normalt i Madrid, at man ikke får et "lavt" trøjenummer i første sæson?
Jeg tror, såfremt Kaka daffer, at Di Maria/Modric bliver nummer 8.
Derudover er det en rigtig lækker trup. Jeg finder det dog bemærkelsesværdigt, at flere og flere på dette forum fravælger Alonso i startelleveren. Manden er et geni, omend han - som resten af holdet - spillede en skidt sæson. Træls med hans lange skade nu, forhåbentlig kommer han stærkt igen.
Lige på det punkt er Real Madrid simpelthen nogle pengegriske svin! :)
De laver den næsten hvert år, at en eller anden profil får nyt nummer, så fans og så videre skal investere i nye trøjer! Sidste år fx med Carvalho, Varane og Coentrão.
Kunne man ikke forestille sig, at spillerne (Varane, Coentrao) selv enten har bedt om at få et andet nummer, eller klubben har følt, at de begge steg i hierarkiet?
Tror, at man havde planer om at skippe Carvalho sidste år, og derfor fik Varane nummer 2, og Carvalho fik derfor bare et "random" nummer
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Redondo
- Gæst
-
Jeg ville da hellere have en ældre trøje med et gammelt nummer, end den nyeste. Dog er jeg typen som aldrig køber en trøje med navn på. Den eneste trøje jeg har haft med navn og nummer er Maradona fra Napoli.DarioGomez skrev: Faktisk ikke nødvendigvis ... uden at skulle lave en større markedsanalyse, så er det altså mere kikset at gå rundt med en Cristiano Ronaldo trøje med ni-tallet på ryggen end en fra sidste sæson, hvor der stadig står 7. Det er i hvert fald mit billede af det ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Redondo
- Gæst
-
Som knægt (7-8 årig) valgte jeg ikke rigtig mit eget kluns. Men jeg gad sgu godt have den trøje i dag. Den er ikke til at få fat på længere.DarioGomez skrev: Narkomanen alligevel. Friskt! ;0)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Var lige inde og tjekke lidt statistik, og Modric var faktisk den spiller, udover Cristiano Ronaldo, der spillede flest kampe i forrige sæson. Det blev til 53 kampe. 36 kampe fra start og 17 som indskifter.
Ja, han havde en flot forårssæson, hvor han viste en smule af sit potentiale. Han har uden tvivl mere at byde ind med!
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Petroleum skrev: er der en venlig sjæl som kan oplyse mig vedrørende vores trænerbemanding????
Hvad SKER DER!
PSG vil gerne signalere at de er en stor klub, som ikke bare bukker og nejer når mægtige Real Madrid kommer rendende. De vil jo meget nødigt signalere at de "store" klubber bare kan hente de spillere/trænere i PSG som de har lyst til.
Så det der skal til er at vi skal have Florentino til at klø PSG på maven og vise hvor meget vi respekterer deres fine klub. Allerhelst med at personligt besøg af præsidenten. Den endelige resultat er dog helt sikkert, nemlig at Ancelotti havner i Madrid.
Daniel skrev:
Real Madrid skrev: Var lige inde og tjekke lidt statistik, og Modric var faktisk den spiller, udover Cristiano Ronaldo, der spillede flest kampe i forrige sæson. Det blev til 53 kampe. 36 kampe fra start og 17 som indskifter.
Ja, han havde en flot forårssæson, hvor han viste en smule af sit potentiale. Han har uden tvivl mere at byde ind med!
Dejligt han modbeviste alle kritikerne herinde. Tror han for alvor markere i sæson 2 for hans vedkommende.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Raul 4 ever skrev:
Petroleum skrev: er der en venlig sjæl som kan oplyse mig vedrørende vores trænerbemanding????
Hvad SKER DER!
PSG vil gerne signalere at de er en stor klub, som ikke bare bukker og nejer når mægtige Real Madrid kommer rendende. De vil jo meget nødigt signalere at de "store" klubber bare kan hente de spillere/trænere i PSG som de har lyst til.
Så det der skal til er at vi skal have Florentino til at klø PSG på maven og vise hvor meget vi respekterer deres fine klub. Allerhelst med at personligt besøg af præsidenten. Den endelige resultat er dog helt sikkert, nemlig at Ancelotti havner i Madrid.
Derudover så skal Paris jo også selv ud at have en ny træner.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Video lige postet ind af Rom7ooo igen igen, den her gang er det Modrics driblinger og afleveringer vi kommer til at nyde fra forrige sæson.
Kan ikke tro at nogle aviser havde ham som flop of the year. Flop min bare røv. Han er god og bliver så meget bedre til næste sæson.
- Ingen svæver på banen som Zizou!