Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 2 måneder siden #781 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Nu har vi hentet Casemiro ind til første holdet, jeg er dog meget i tvivl om han er god nok til Real Madrid. Det virker også noget omsonst at netop han bliver hentet ind til første holdet uden at vi har sikret en træner. Han bliver jo en del af de 25 mand, men kunne man forvente at han vil få en Morata rolle i denne her sæson ?

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #782 af rezamadridista
Højst sandsynligt. Khedira og Modric er den konstellation vi starter med næste sæson, og måske køber vi endda en ny ung midtbanespiller. Så jeg tror ikke man skal forvente så meget fra Casemiro af.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 2 måneder siden #783 af Real Madrid

rezamadridista skrev: Højst sandsynligt. Khedira og Modric er den konstellation vi starter med næste sæson, og måske køber vi endda en ny ung midtbanespiller. Så jeg tror ikke man skal forvente så meget fra Casemiro af.

Tror ikke man henter en ny mand, og jeg tror Casemiro er 3. mand på midtbanen, indtil Alonso kommer tilbage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #784 af rezamadridista
Nu hvor vi har haft en trænerskifte, så synes jeg det kunne være interessant at høre, hvor stor forhåbninger folk har til næste sæson.
´
Fra 1-10, hvor meget ligger du så på en La Liga triumf.

1-10, hvor meget på en CL triumf.

1-10, hvor meget på en Cop del Rey triumf?

1-10, fuck it, the treble.

Og når ja, 1 er 10 procent og 10 er 100 procent. Forresten, så er 0 procent ikke et valg da intet er umuligt for Real Madrid. - men det ved vi jo alle sammen :)

Her er mine svar:
7 på at vi står med La Liga trofæet- Jeg tror vi kommer stærkt ind til næste sæson, hvor man forhåbentligt har lært at give alt fra start, så det ikke ender katastrofalt, hvor vi smider La Liga trofæet tidligt i sæsonen.
8 på CL succes - Den skulle højere oppe end 7, da jeg tror at vi altid giver mere når det er i CL.
9 på CdR succes - Ser kun Barca som den største konkurrent, og vi har IMO godt greb om dem.

1 på the treble - Alt for svært. Og nu vil jeg ikke høre end eller anden matematik nørd komme og sige det ikke er muligt at give 1 til the treble, når jeg har givet så højt karakter til de andre. - det er ikke matematik :D

13 år 2 måneder siden #785 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg kan jo snart ikke brokke mig længere :-(

Hvis Jesé bliver rykket op har vi fået 6 Canteranos ind på holdet de sidste 2-3 år, Callejón inklusiv. Det er jo lige hvad jeg har håbet på de seneste år, at man arbejder på denne måde. Lad det endelig fortsætte.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #786 af rezamadridista

Real Madrid skrev:

rezamadridista skrev: Højst sandsynligt. Khedira og Modric er den konstellation vi starter med næste sæson, og måske køber vi endda en ny ung midtbanespiller. Så jeg tror ikke man skal forvente så meget fra Casemiro af.

Tror ikke man henter en ny mand, og jeg tror Casemiro er 3. mand på midtbanen, indtil Alonso kommer tilbage.

Du har nok ret. Tror dog stadig på at Casemiro får en Morata-sæson.

13 år 2 måneder siden #787 af Real Madrid

rezamadridista skrev:

Real Madrid skrev:

Du har nok ret. Tror dog stadig på at Casemiro får en Morata-sæson.

Men hvis han er en af de 25 spillere, mener jeg ikke at han må spille for Castilla, så derfor forventer jeg mere spilletid til ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 2 måneder siden #788 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Har aldrig haft fidus til casemiro. Synes han virker tung, langsom i opfattelsen osv.

13 år 2 måneder siden #789 af JimmyBroe

rezamadridista skrev: Nu hvor vi har haft en trænerskifte, så synes jeg det kunne være interessant at høre, hvor stor forhåbninger folk har til næste sæson.
´
Fra 1-10, hvor meget ligger du så på en La Liga triumf.

1-10, hvor meget på en CL triumf.

1-10, hvor meget på en Cop del Rey triumf?

1-10, fuck it, the treble.

Og når ja, 1 er 10 procent og 10 er 100 procent. Forresten, så er 0 procent ikke et valg da intet er umuligt for Real Madrid. - men det ved vi jo alle sammen :)

La Liga:
Det står lysende klart at Real Madrid ikke har kunnet sætte sig op til de små kampe, hvor imod når vi har mødt stærke modstandere (Barcalona, Lillesøster etc.) har vi gjort det udemærket.
Jeg tror at spillerne er sultne, og jeg tror ikke der vil blive taget lige så let, på de små opgaver (mindre stærke hold) i den kommende sæson, som der tydeligvis er blevet gjort i den netop afsluttede sæson. Jeg tror på at vi med den træner (Carlo) og med det hold vi har/får vil kunne dominere både ligaen og Europa de næste år.
Min forventning til La Liga triumf: 80% chance

Champions League:
Ja alt kan ske i CL og intet er sikkert i CL. De små hold præsterer ofte på et uhørt højt niveau i forhold til hvad man er vant til at se dem spille på. Når først vi kommer videre fra grupperne kan det ofte blive både fugl eller fisk uanset hvem vi møder.
Efter min bedste overbevisning så var det Reals egen skyld, at de ikke gik helt til finalen i sidste sæson, de spillede forfærdeligt mod Prikmund i den første af de to semifinale, men viste også i den anden semifinale hvad spillerne kan udrette når de virkelig kæmper for det. Og netop derfor er jeg optimist for den kommene CL sæson.
Værste konkurrenter til at snuppe titlen:
1)Bayern
2)Barca
3)United/Chelsea
Min forventning til Champions League triumf: 40% chance

Copa del Rey:
Hmm Cuppen er den mindste af de tre titler vi har muligheder for at vinde i næste sæson, vi var lige ved og næsten i sidste, men der spillede vi for arrogant.
Alle titler er vigtige for Real Madrid, så derfor skal der selvfølgelig være fuld fokus her også. Dog tror jeg personligt ikke at vi kommer til at se Real løfte pokalen i slutningen af næste sæson, med de nye spillere og den nye træner tror jeg at man vil koncentrere sig mere om ligaen og CL. Selvfølgelig kommer det også an på hvordan det går i Ligaen, ender det hele i vasken og er vi 30 point bagud efter de første 10 kampe, ja så vinder vi pokalen i overlegen stil..... -Men så vil jeg sgu hellere undvære:-)
Min forventning til Copa del Rey triumf: 60% chance

3'eren;):
Her er jeg jeg præcis lige så optimistisk som dig Reza.:-D Det bliver vanvittig svært at vinde alle tre titler. Det kunne være fantastisk men det kommer ikke til at ske.
Min forventning til The Treble triumf: 10% (0%) chance

Hvis det alligevel skulle ske at vi vinder hele lortet så inviterer jeg sgu samtlige Madridistas her på siden på en smuttur ned og besøge Hugol til lidt kaffe og kage:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 2 måneder siden #790 af Vildfaren
JB's handwriting

Hvis det alligevel skulle ske at vi vinder hele lortet så inviterer jeg sgu samtlige Madridistas her på siden på en smuttur ned og besøge Hugol til lidt kaffe og kage:D

Team AK: Challenge accepted!!!

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #791 af Vildfaren
JB skrev:

Challenge accepted!!!

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #792 af Huss
Besvaret af Huss på emne Real Madrids hold 2013/2014:
La Liga:
Det står lysende klart at Real Madrid ikke har kunnet sætte sig op til de små kampe, hvor imod når vi har mødt stærke modstandere (Barcalona, Lillesøster etc.) har vi gjort det udemærket.
Jeg tror at spillerne er sultne, og jeg tror ikke der vil blive taget lige så let, på de små opgaver (mindre stærke hold) i den kommende sæson, som der tydeligvis er blevet gjort i den netop afsluttede sæson. Jeg tror på at vi med den træner (Carlo) og med det hold vi har/får vil kunne dominere både ligaen og Europa de næste år.
Min forventning til La Liga triumf: [u]80% chance[/u]

Laver du sjov med 80 %? Husk på at Real igen skal starte forfra, hvor derimod Barcelona bare kan forsætte hvor de slap mht ligaen. De er smalle favoriter. Jeg vil give Real 40 % chance

Champions League:
Ja alt kan ske i CL og intet er sikkert i CL. De små hold præsterer ofte på et uhørt højt niveau i forhold til hvad man er vant til at se dem spille på. Når først vi kommer videre fra grupperne kan det ofte blive både fugl eller fisk uanset hvem vi møder.
Efter min bedste overbevisning så var det Reals egen skyld, at de ikke gik helt til finalen i sidste sæson, de spillede forfærdeligt mod Prikmund i den første af de to semifinale, men viste også i den anden semifinale hvad spillerne kan udrette når de virkelig kæmper for det. Og netop derfor er jeg optimist for den kommene CL sæson.
Værste konkurrenter til at snuppe titlen:
1)Bayern
2)Barca
3)United/Chelsea
Min forventning til Champions League triumf: 40% chance

Du er godt nok igen optimistisk. Så du vil give 20 % til Barca og Bayern 10 % til United og Chelsea. 3 førstnævnte klubber er foran os, mht til kontinuitet, spillestil.

Copa del Rey:
Hmm Cuppen er den mindste af de tre titler vi har muligheder for at vinde i næste sæson, vi var lige ved og næsten i sidste, men der spillede vi for arrogant.
Alle titler er vigtige for Real Madrid, så derfor skal der selvfølgelig være fuld fokus her også. Dog tror jeg personligt ikke at vi kommer til at se Real løfte pokalen i slutningen af næste sæson, med de nye spillere og den nye træner tror jeg at man vil koncentrere sig mere om ligaen og CL. Selvfølgelig kommer det også an på hvordan det går i Ligaen, ender det hele i vasken og er vi 30 point bagud efter de første 10 kampe, ja så vinder vi pokalen i overlegen stil..... -Men så vil jeg sgu hellere undvære:-)
Min forventning til Copa del Rey triumf: 60% chance

3'eren;):
Her er jeg jeg præcis lige så optimistisk som dig Reza.:-D Det bliver vanvittig svært at vinde alle tre titler. Det kunne være fantastisk men det kommer ikke til at ske.
Min forventning til The Treble triumf: 10% (0%) chance

Hvis det alligevel skulle ske at vi vinder hele lortet så inviterer jeg sgu samtlige Madridistas her på siden på en smuttur ned og besøge Hugol til lidt kaffe og kage:D[/quote]

Stod det til dig, så hedder målscoren 170-0 med 114 point i ligaen

Leveret af Kunena Forum