Real Madrids hold 2013/2014:
asp3200 skrev:
Steen skrev:
asp3200 skrev:
Steen skrev:
asp3200 skrev:
Steen skrev:
asp3200 skrev:
Steen skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev: asp3200 se den video nono har lagt ud om Isco.! Det var nok de vildeste driblinger han lavede i kampen, men sådan var han igennem hele kampen, og han legede rundt og hyggede sig.
Det var faktisk hvad jeg mente med, at han var for vild.
Flot ja, men igen som jeg sagde, på en billig baggrund mht modstand. Lad os se ham mod tophold om det er for os eller andre.
Men så fortjener Verratti da heller ikke spille for os? Han har også kun vist det mod dårlige modstandere, men ham ser du vist ikke noget problem i :)?
ser ikke problem i nogen af dem. Men verrati beviste på nou camp at han var fantastisk. Han styrede alt, men der var du nok blind. Isco spiller altid skidt mod real ude og Barca ude, hjemme. Hjemme mod os spillede han godt.
Ja, han spillede 1 god kamp mod et amputeret Barca hold, Isco spillede 1 god kamp mod os hvor han udover flot spil også scorede et mål. Går det ikke lige op? Kig også på deres respektive hold. PSG der er fyldt med klasse spillere, og så et Malaga hold med... Ja, med hvad? Men der er du vel blind. Se på tingene objektivt, jeg ved ikke hvad du har imod Isco, for dine argumenter holder ikke.
jeg har absolut intet mod isco, er bare ikke isco liderlig som dig og flere herinde. Han har intet bevist i min optik. Fint hvis du er over bevist. Hvorfor blander du PSG og veratti ind i det overhovedet?
Det har intet med liderlig at gøre, det kaldes at anerkende hans præstationer. Jeg blander Verratti ind i det fordi du plapre løs om ham som om han er en af verdens bedste, selvom han kun har vist det i en kamp mod Barcelona, mens du fuldstændig negligere det Isco har opnået med et Malaga hold som er så langt fra PSG's niveau som man overhoved kunne være.
Ha ha plabrer løs. Jeg har sagt han bliver en kanon defensiv midt og han bør købes nu pga Alonso situationen. Så hold det dog til isco istedet for alt det andet pis. Utroligt så meget bitching over at lille mig siger noget mindre positivt om en isco. Tænk hvis han ikke kom til madrid, gud forbyde det...
Det har ikke noget med at bitche eller at være glad for en spiller at gøre, men som Dios så fint skriver: Du må sige lige akkurat hvad det passer dig om Isco. Du skal bare regne med og pisse i modvind, når du står uden argumenter, eller når dit bedste argument, er noget dobbeltmoralsk ift. andre uprøvet spillere, som du ser komme til klubben.
Behøver ikke noget modargument. Gider ikke diskutere veratti ind over min holdning til isco.
Fordi du har indset at dit argument ikke holder? Jeg blander ikke Verratti ind i det, blot dit argumentation til hvorfor Isco ikke bevist noget, mens du mener at Verratti er helt fantastisk, selvom det samme argument kan bruges mod ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev:
Jaken skrev:
asp3200 skrev: Behøver ikke modargumenter. Kan stå fast på min holdning indtil han modbeviser den.
Hvis jeg har skrevet jese skal rykkes op, så er det som absolut nødløsning. Ser ham som en carvajal løsning med udlån. Er slet ikke enig med dig og hugol desværre.
Jese har intet bevist overhovedet.
Har Jesé virkelig intet bevist overhovedet i dine øjne? Topscorer til u19 EM, 22 mål i sin 1. sæson i la Segunda og slår Butragueños rekord - er det virkelig fuldstændig ligegyldigt? Han er jo vel og mærke kun 20 år gammel...
Desværre, er nok for hård ved ungdommen. Når han er fast mand på top hold så har han nok.
Okay, fair enough. Har Carvajal, i dine øjne, bevist nok på nuværende tidspunkt?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
At du mener man ikke har "bevidst noget overhovedet" bare fordi man ikke spiller for A-holdet er direkte noget sludder. Jesé har bevidst alt hvad der kan bevises på den alder. Han har bevidst sit værd til at spille på A holdet, det er jo altid noget.
I følge dig, så er Jesé og en eller anden spiller fra serie 5 på samme niveau, bare fordi Jesé ikke lige har overrasket dig på aller højeste niveau. Jesé har gjort et fantastisk stykke arbejde, og du burde være klog nok til at ikke tage det fra ham :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Har valgt at takke af på forum!
Jaken skrev:
asp3200 skrev:
Jaken skrev:
asp3200 skrev: Behøver ikke modargumenter. Kan stå fast på min holdning indtil han modbeviser den.
Hvis jeg har skrevet jese skal rykkes op, så er det som absolut nødløsning. Ser ham som en carvajal løsning med udlån. Er slet ikke enig med dig og hugol desværre.
Jese har intet bevist overhovedet.
Har Jesé virkelig intet bevist overhovedet i dine øjne? Topscorer til u19 EM, 22 mål i sin 1. sæson i la Segunda og slår Butragueños rekord - er det virkelig fuldstændig ligegyldigt? Han er jo vel og mærke kun 20 år gammel...
Desværre, er nok for hård ved ungdommen. Når han er fast mand på top hold så har han nok.
Okay, fair enough. Har Carvajal, i dine øjne, bevist nok på nuværende tidspunkt?
Nej desværre, men kommer han måske til i den kommende sæson.
rezamadridista skrev: Haha stop nu asp3200, dine argumenter er sløsede og holder ikke vand. Ik vær så stædig, det gør hele den her debat sørgelig.
At du mener man ikke har "bevidst noget overhovedet" bare fordi man ikke spiller for A-holdet er direkte noget sludder. Jesé har bevidst alt hvad der kan bevises på den alder. Han har bevidst sit værd til at spille på A holdet, det er jo altid noget.
I følge dig, så er Jesé og en eller anden spiller fra serie 5 på samme niveau, bare fordi Jesé ikke lige har overrasket dig på aller højeste niveau. Jesé har gjort et fantastisk stykke arbejde, og du burde være klog nok til at ikke tage det fra ham :)
Har aldrig sagt jese sammen lignes med serie 5 spiller. Jeg er en af de få som ikke bruger min tid på at se segunda hold og spillere derfra. Jeg ser tophold og hvis de talenter kan spille fast dag efter dag så er de i min optik slået igennem. Det ser jeg at jese, isco ikke har gjort. De kommer måske til det, men jeg hopper ikke på jubel bølgen endnu som de fleste herinde.
Vidste godt du var uenig så lad os bare være uenige ligesom de fleste andre ting herinde.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
JEG VIDSTE DET! IGEN IGEN. NÆSTE KAMP SKAL HAN FUCKING HAVE 90 MIN! REDDER SPANIENS RØV HVER GANG
Morata istedet for Pipita hvis han smutter.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-