Real Madrids hold 2013/2014:
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mou94 skrev: Tror I det evt. vil være muligt at hente Mario Gomez fra Bayern? Han er vel kommet i overskud, nu når Lewandowski kommer, og at de i og med allerede har Mandzukic?
Synes altså Gomes er rigtig giftig, og hans statistik for Bayern er meget pæn (94 kampe, 64 mål).
Derudover ville han kunne passe ind med sine landsmænd i form af Özil og Khedira?
Jeg har tidligere været fortaler for Mario Gómez. Hans far er spanier og derfor snakker han også selv spansk, han har både tysk og spansk statsborgerskab. Udover det, så var Mario Gomez indens hans skade sidste år, måske den hotteste angriber i hele Europa, men han har ikke helt fundet det niveau igen. Han er som jeg tidligere har sagt, den eneste angriber - sammen med Huntelaar - og udover Messi og Ronaldo, der har formået at score over 40 sæsonmål, hvilket er exceptionelt!
Han markedsværdi er 260 millioner, men jeg kan forestille mig, at han kan købes billigere, især hvis Lewandowski kommer til, og han selv presser lidt på for at komme væk. Det kunne blive rigtig spændende med Mario Gomez, især fordi han er så anderledes end vores egen Karim Benzema, vi ville få flere tangenter at spille på. Derudover, så har han modsat Gonzalo Higuain, slået igennem i Champions League sammenhæng.
Lad os nu se. Umiddelbart tror jeg i hvert fald på han skifter, da jeg ikke kan se ham i Guardiola's spillesystem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I forhold til vores angriber situation. Den er værd at tage i betragtning.
Har valgt at takke af på forum!
Gomez og Cavani er spillere, som er markant bedre i luftrummet og stærkere i nærkampsduellerne end Benzema, hvorfor disse ville være fine alternativer til franskmanden. Eneste hale er, at Cavani er ALT for dyr til blot at være et alternativ, her er Gomez billigere, men.....
Morata, som Hugol linker til længere oppe, er også en mulighed, om end han også er meget flakkende i sit spil ala Benzema. Men skal/kan man spare visse steder for at gøre sig bedre andre steder ditto, er angrebet (måske) i virkeligheden det bedste sted at spare?
- EvzalB
- Gæst
-
Hvis Real køber Bale for nærmest den samme pris som Cristiano så skal man ikke smide endnu 60 mio € for Cavani.
Morata er en spiller som minder meget om Higuain, og kunne være en god erstatning.
Rygterne går på at Callejon er på vej ud, til dette kan man igen kigge ned mod Castilla, hvor Jese SKAL rykkes op.
Real har fantastiske spiller på Castila, man burde
Vi skal have Isco.
Det var faktisk hvad jeg mente med, at han var for vild.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Isco + Mata + Iniesta skal kombineres før de kan lave sådan en assist. Der er som kommentatoren fint beskriver det: Unbelieveable.
Ingen har Özils overblik, ingen!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- EvzalB
- Gæst
-
JEG SIGER IKKE AT DE IKKE ER GODE MEN KIG NU NED TIL CASTILLA
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kilde: footy.dk/2013/06/09/medie-united-klar-me...tig-lon-til-ronaldo/
Tilføj et ekstra nul, og det vil stadig ikke være korrekt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista