Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #709 af Real Madrid

Mou94 skrev: Tror I det evt. vil være muligt at hente Mario Gomez fra Bayern? Han er vel kommet i overskud, nu når Lewandowski kommer, og at de i og med allerede har Mandzukic?
Synes altså Gomes er rigtig giftig, og hans statistik for Bayern er meget pæn (94 kampe, 64 mål).
Derudover ville han kunne passe ind med sine landsmænd i form af Özil og Khedira?

Jeg har tidligere været fortaler for Mario Gómez. Hans far er spanier og derfor snakker han også selv spansk, han har både tysk og spansk statsborgerskab. Udover det, så var Mario Gomez indens hans skade sidste år, måske den hotteste angriber i hele Europa, men han har ikke helt fundet det niveau igen. Han er som jeg tidligere har sagt, den eneste angriber - sammen med Huntelaar - og udover Messi og Ronaldo, der har formået at score over 40 sæsonmål, hvilket er exceptionelt!

Han markedsværdi er 260 millioner, men jeg kan forestille mig, at han kan købes billigere, især hvis Lewandowski kommer til, og han selv presser lidt på for at komme væk. Det kunne blive rigtig spændende med Mario Gomez, især fordi han er så anderledes end vores egen Karim Benzema, vi ville få flere tangenter at spille på. Derudover, så har han modsat Gonzalo Higuain, slået igennem i Champions League sammenhæng.

Lad os nu se. Umiddelbart tror jeg i hvert fald på han skifter, da jeg ikke kan se ham i Guardiola's spillesystem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #710 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
www.marca.com/2013/06/08/futbol/equipos/...761ee5f&t=1370703953

I forhold til vores angriber situation. Den er værd at tage i betragtning.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #711 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Mario Gomez får kritik for de samme ting som Higuain; stationær og falder ud af kampene. Forskellen som jeg ser det er bare at Higuain rent faktisk løber efter bolden, og relativt ofte (ift. hans rolle) er at finde på kanten.

13 år 3 måneder siden #712 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Gomez vil være kanon, men kun hvis cavani ikke kommer. Ingen sprogbarriere på begge spillere. Gomez er dog billigere men cavani ser jeg stærkere over hele spekteret.

13 år 3 måneder siden #713 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg mener det er vigtigt at have et supplement til Benzema, som har nogle andre kvaliteter at byde ind med; fejler plan A er plan B en nødvendighed.

Gomez og Cavani er spillere, som er markant bedre i luftrummet og stærkere i nærkampsduellerne end Benzema, hvorfor disse ville være fine alternativer til franskmanden. Eneste hale er, at Cavani er ALT for dyr til blot at være et alternativ, her er Gomez billigere, men.....

Morata, som Hugol linker til længere oppe, er også en mulighed, om end han også er meget flakkende i sit spil ala Benzema. Men skal/kan man spare visse steder for at gøre sig bedre andre steder ditto, er angrebet (måske) i virkeligheden det bedste sted at spare?
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• EvzalB
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #714 af EvzalB
Besvaret af EvzalB på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Cavani er alt for dyr.
Hvis Real køber Bale for nærmest den samme pris som Cristiano så skal man ikke smide endnu 60 mio € for Cavani.
Morata er en spiller som minder meget om Higuain, og kunne være en god erstatning.
Rygterne går på at Callejon er på vej ud, til dette kan man igen kigge ned mod Castilla, hvor Jese SKAL rykkes op.

Real har fantastiske spiller på Castila, man burde
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved EvzalB.

13 år 3 måneder siden #715 af nono
Besvaret af nono på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Drop Bale og skaf Isco + Mata.

Vi skal have Isco.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

13 år 3 måneder siden #716 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
asp3200 se den video nono har lagt ud om Isco.! Det var nok de vildeste driblinger han lavede i kampen, men sådan var han igennem hele kampen, og han legede rundt og hyggede sig.

Det var faktisk hvad jeg mente med, at han var for vild.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 3 måneder siden #717 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg vil græde mig selv i søvne hver nat hvis jeg ser Isco spille for $hitty og lave alle disse frække driblinger !

13 år 3 måneder siden #718 af rezamadridista
Støtte lige ind på denne video igen, kunne ikke lade være med at dele den. Specielt nu, hvor der har været lidt snak om Özil.

Isco + Mata + Iniesta skal kombineres før de kan lave sådan en assist. Der er som kommentatoren fint beskriver det: Unbelieveable.
Ingen har Özils overblik, ingen!

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.

• EvzalB
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #719 af EvzalB
Besvaret af EvzalB på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hvorfor smide så mange penge på den slags spiller som Isco og Mata, når vi allerede har en som vi ikke engang bruger
JEG SIGER IKKE AT DE IKKE ER GODE MEN KIG NU NED TIL CASTILLA

13 år 3 måneder siden #720 af Real Madrid
"Ronaldo kan samtidig blive den største handel nogensinde i britisk fodboldhistorie, da Manchester United eftersigende skal betale i omegn af 550 millioner kroner for at købe portugiseren fri af sin kontrakt."

Kilde: footy.dk/2013/06/09/medie-united-klar-me...tig-lon-til-ronaldo/

Tilføj et ekstra nul, og det vil stadig ikke være korrekt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Leveret af Kunena Forum