Real Madrids hold 2013/2014:
M_linding skrev:
Siempre fiel skrev:
JimmyBroe skrev:
M_linding skrev:
Siempre fiel skrev:
M_linding skrev: Når jeg læser rygterne om Thiago Silva, Cavani, Suarez, Hulk, Bale osv. tænker jeg bare: Er det for optimistisk at håbe på, at alle handlerne går i vasken?
Perez forsøger åbenbart, at købe sig til fiasko næste sæson - Jeg er tæt på at lykkeønske Barcelona med mesterskabet, men satser på at Neymar ligeledes er et stort fejlkøb (hvilket jeg tror på:)
Perez har et svært job - allerede efter at han kun har hentet Carvajal hjem og forfremmet Casemiro, så er han ved at købe sig til fiasko :o) Vi er enige om at det er rygter - og at ingen vel regner med at samtlige ovennævnte spillere kommer til - endsige mere end 1 af dem. Altså Thiago Silva er jo allerhøjst en and og formentlig ik engang dét - jeg er overbevist om at der INTET er i dén. Hulk tror jeg heller ik på. Bale og Cavani ser DYRE ud, men måske punges der ud for én af dem. Suarez ku være en mulighed, men har altså stadig mine tvivl om om klubben virkelig går efter ham med det ry han bærer rundt på. Ligegyldigt hva, så er jeg sikker på at han kun er et alternativ til lewandowski eller Cavani.
Måske køber vi en angriber - gør vi formentlig - og her er jeg enig i situationen er lidt dum. 3 er for mange (i hvert fald for Morata som blir 3.-valg), mens 2 er for få hvis det er Morata og Benz. Mit problem i hele angrebsproblematikken er Benzema. Han er for dårlig til at være førstevalg (med mindre han på magisk vis finder den form han ramte i 4-5 måneder for halvandet år tilbage. Derfor kræver spørgsmålstegnet ved ham at der hentes en garanti på pladsen - og i så fald ryger Morata langt bag i køen. Det er lidt et problem - det ka dog løses med at skille sig af med Benzema - Cavani og Morata - der ville jeg være helt tryg!
Jeg er klar over, at han ikke køber dem alle - Men han bør ikke købe en eneste af dem.
Vi skal bare have Isco og evt. en erstatning for Pepe. Jesé og Morata rykkes op, og skal begge være 2. valg til deres positioner. Det vil måske ikke give kæmpe-succes næste sæson, men til gengæld mange efterfølgende sæsoner. De hurtige løsninger dur' ikke længere, da modstanderne er blevet for gode, og gør at solidt arbejde i at bygge hold op fra bunden.
Der er i øvrigt intet magisk ved det, hvis Benzema blomstrer op - Han skal bare være sikkert førstevalg, have ro og tillid og spille mange kampe! Benzema og Morata er mit drømmeangreb, der er kun een angriber som jeg hellere ville ha - og det er Lionel Messi.
Lige mine ord, vores trup er slet ikke så tosset. Selv uden "de store" indkøb, bør vi i løbet af 1-3 sæsoner shine på den europæiske fodbold scene. -det tror jeg ihvertfald på.
Det er helt fair at tro på at vores nuværende trup er så god at vi pludselig om 1-3 sæsoner igen sku være med på toppen - jeg tror det bare ik. Jeg anerkender at Benzema måske nok ka komme tilbage i god form - jeg håber det virkelig, omend jeg ik knytter de store forhåbninger til det. Som en sidenote må jeg efterhånden erkende at Benzema må være én af de mest elskede spillere nogensinde i Madrid. Tror aldrig før nogen angriber har været SÅ skidt i 2½ af sine 3 sæsoner og stadig ha så meget tiltro fra så mange :o)
Nej, jeg må bare erklære mig dybt skeptisk i at vi pludselig sku blomstre med den nuværende trup. Vi har Europas tungeste centrale midt med Alonso og Khedira og den er seriøst 1-2 klasser under flere andre store klubbers motorrum - og det er jo altså VIGTIGT! Så har vi en Di Maria der er helt væk, en Benz der er det samme, en Modric der har spillet 5½ gode kampe og en Cristiano-sag som under alle omstændigheder ska løses for bare at vi ka håbe på at kvalificere os til Toto Cuppen.
Nuvel, måske Modric og Benzema finder niveau - det vil uden tvivl hjælpe os på vej - men mener stadig vi er debile i motorrummet og mangler en 2-vejsspiller af super kvalitet (Vidal !!) og en ny højrekant, hvor Jese bestemt er en mulighed - han ska helt sikkert ha chancen for spilletid og for at vise hva han ka. Men har svært ved at blive sur hvis vi sku få en Bale.
Ligegyldigt hvilke indkøb det så ender med, så må man bare erkende at der er uenighed om den nuværende trups styrke - og de 3 springende punkter er den centrale midts styrke (Khedira, Alonso og Modric), Benzema og så hvor store roller Morata og Jese ska ha fra dag ét.
Don't get me wrong - det skal ske ændringer!
-Træneren er den første.
-Isco i stedet for di Maria, og en forbedring i det etablerede angrebsspil.
-Modric erstatter Alonso i startelveren.
-Carvajal giver spillet en helt ny dimension. Det samme gør Marcelo, når han igen er i form.
-Sidst men ikke mindst, så må du skære pikken af mig, hvis Benzema ikke scorer minimum 30 mål i alle tre turneringer til sammen, hvis han bliver 100 % førstevalg. Min tiltro til Benzema er i øvrigt kun blevet større af, at Zidane bliver assistent, for netop Zidane er den der forstår Benzema bedst.
Jeg har kniven klar..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gåser skrev: @Hugol
Hvis ikke du vil spille 4-2-3-1, hvilken formation vil du så bruge, som indeholder en OMC? Med Özil og muligvis os Isco i truppen, så er det en nødvendighed at anvende et system, der inkluderer en OMC?
Jeg ved godt, at du har været negativ omkring Özil, men selvom han skulle ryge og Isco skulle komme ind, så vil jeg stadig mene, at formationen skal indeholde en OMC?
Hvordan løses den, hvis ikke den må hedde 4-2-3-1?
Kig istedet på vores trup, vi har få dicideret fløjspillere. Alligevel er det på midten vi står svagest! Jeg har tidl nævnt formationer som inkluderer OMC, endda også uden. Det er dog stadig ik lige til da ingen spillere er købt/solgt, ej heller har vi hentet en træner!
Har valgt at takke af på forum!
Han har så ret, og hvor er jeg træt af Real Madrids elendige strukturelle problemer. Florentino Perez er en kæmpe knold lige pt. Der er sgu da ingen spillere der gider at vente på at vores kaos løser sig på denne måde. Hvor er det fantastisk uduligt at det heller ikke er muligt at stille op til et præsident valg.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Forsvar: Carvajal, Arbeloa, Ramos, Varane, Martínez, Albiol, Nacho, Marcelo.
Midtbane: Khedira, Kondogbia, Illarramendi, Xabi Alonso, Modric, Özil, Di María, Isco, Jesé.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Cavani, Morata.
Ud: Adán, Pepe, Coentrao, Essien, Callejón, Higuaín.
Ind: Mejías, Martínez, Kondogbia, Illarramendi, Isco, Jesé, Cavani.
Det hold her er brutalt! Og vil være det i en lang årrække!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Mou94
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Målmænd: Casillas, López, Mejías.
Midtbane: Khedira, Kondogbia, Illarramendi, Xabi Alonso, Modric, Özil, Di María, Isco, Jesé.
Hvor er Kaká? Ønsker du ham solgt? - jeg gør i hvert fald. Men ellers ser denne trup meget spændende ud. Men jeg tror dog bare ikke at vi gå ud og laver SÅ mange køb. :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Jeg er mest bange for, at Florentino Pérez er mere indstillet på at bruge 25-30 mill. € på udlændinge end at bruge dem på morgendagens spaniere. Martínez, Illarramendi og Isco står til at få en helt afsindig flot karriere og det skal Real Madrid udnytte.
Javí Martinez eller hvem?
Jeg er på den spanske front mest interesseret i Isco Alarcón samt forfremmelsen af Jesé.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Pena1992 skrev:
Javí Martinez eller hvem?
Jeg er på den spanske front mest interesseret i Isco Alarcón samt forfremmelsen af Jesé.
Ham ville jeg også gerne have, men det er desværre umuligt. Nej, jeg tænkte på Iñigo Martínez, forsvareren fra La Real.
Utroligt, ligner meget min. Eneste er dog Kondogbia ud og Verrati ind. God trup.
Jeg på nogle punkter er truppen fin nok, men den har dog flere urealistiske tiltag. For Morata og Jese har allerede nævnt at de ikke vil være reserver og spille 10-15 kampe på en sæson. derudover ser jeg ikke en trup på mere end 22-23 mand godt for truppens sammenhold og for talent udviklingen - idet det medføre at færre for den spilletid de ønsker. Derfor ser jeg hellere denne trup
Målmænd: Casillas, López, (Mejías skal spille på castilla.)
Midtbane: Casemiro, Illarramendi, Xabi Alonso, Modric, Özil, Isco
Kanter: Jese, Cristiano Ronaldo, Di Maria, Rodrigo
Angreb: Benzema, Morata.
Ud: Adán, Pepe, Coentrao, Essien, Callejón, Higuaín, Kaka, Khedira
Ind: Mejías, Martínez, Illarramendi, Isco, Jesé.
Og nej jeg har ikke den store fidus til Khedira. Og hvis Casemiro ikke lever op til forventningerne, så skal vi hente javi martinez.
Og hvis Benzema bliver skadet og Morata ikke slår til, kan både Ronaldo, Jese og Rodrigo spille frontangriber.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Forsvar: Carvajal, Arbeloa, Marcelo, Nacho, Varane, Pepe, Ramos, Albiol
Midtbane: Khedira, Xabi Alonso, Modric, Øzil, Isco, Jese, Ronaldo, Bale
Angreb: Benzema, Suarez, Morata
UD: Adan, Coentrao, Essien, Callejon, Higuain
IND: Carvajal (realitet selvfølgelig), Isco, Bale, Suarez, (Jesé),
Selvom jeg godt kan lide dine spillere én for en, så har jeg svært ved at se det fungere i praksis. På en almindelig kampdag vil spillere som Lopez, Arbeloa, Martinez, Kondogbia, Illarramendi, Xabi Alonso, Di Maria, Jesé, Benzema og Morata sidde uden for. Det er mange store spillere og mange store talenter med en lysende fremtid der skal sidde ude på bænken eller tribunen og kukkelure.
Skær Kondogbia/Illarramendi og Cavani/Benzema af og så ser det mere spiseligt ud. I øvrigt: Hvad med Casemiro?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también