Real Madrids hold 2013/2014:
Sebberg skrev: Reza.
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor mange han har brændt. Hvis manden scorer 15 mål udenfor feltet på en sæson, så må han hjertens gerne sparke. Man snakker tit om Ronaldo som skytte, men helt ærligt - hvor tit scorer han egentligt udenfor feltet. Han har vel scoret 2-3 stks maks i år? Bale har immervæk scoret 9 eller 10 så vidt jeg kan se. At Ronaldo så har sparket flere gange, gør det vel bare endnu mere tydeligt.
Jeg vil gerne se belæg på din påstand. Jeg mener ikke der er den store forskel på scorede mål udenfor feltet mellem Ronaldo og Bale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ZizouMo skrev:
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor mange han har brændt. Hvis manden scorer 15 mål udenfor feltet på en sæson, så må han hjertens gerne sparke. Man snakker tit om Ronaldo som skytte, men helt ærligt - hvor tit scorer han egentligt udenfor feltet. Han har vel scoret 2-3 stks maks i år? Bale har immervæk scoret 9 eller 10 så vidt jeg kan se. At Ronaldo så har sparket flere gange, gør det vel bare endnu mere tydeligt.
Jeg vil gerne se belæg på din påstand. Jeg mener ikke der er den store forskel på scorede mål udenfor feltet mellem Ronaldo og Bale.
Nu valgte jeg efter dit indlæg at tjekke ALLE mål scoret af hhv. Bale og Ronaldo igennem fra denne sæson.
Bale langskud/udenfor feltet mål: 9
Ronaldo langskud/udenfor feltet mål: 3
Frispark er nogenlunde lige. Tror den står 5-3 til Bale. Ronaldo har udover de 3 mål, 2 mål der er scoret på kanten af feltet (eks. mod dortmund), men det er 1 mod 1 vs. målmanden begge gange, så den har jeg ikke vurderet som et langskud.
Rimelig tydligt at Bale har scoret flere mål udenfor feltet, endda ud af færre mål.
- JanJr
- Gæst
-
Hvis både Ronaldo og Bale ikke arbejder i det defensive kommer vi jo til, at mangle lidt der.. Men som sagt ved ikke hvordan han arbejder i forsvaret, da jeg ikke har set så meget prl i år.
Iker
Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo
Khedira, Modric/ Vidal/
Di Maria/Özil/Isco Isco/Özil Bale/ Ronaldo
Benz
Hvis Di Maria ikke spiller godt igen i år, så syntes jeg måske det er på tide at finde en ny, men hele holdet spillede jo ikke op til deres bedste. Ronaldo har dog været fantastisk....
Sebberg skrev:
ZizouMo skrev:
Nu valgte jeg efter dit indlæg at tjekke ALLE mål scoret af hhv. Bale og Ronaldo igennem fra denne sæson.
Frispark er nogenlunde lige. Tror den står 5-3 til Bale. Ronaldo har udover de 3 mål, 2 mål der er scoret på kanten af feltet (eks. mod dortmund), men det er 1 mod 1 vs. målmanden begge gange, så den har jeg ikke vurderet som et langskud.
Rimelig tydligt at Bale har scoret flere mål udenfor feltet, endda ud af færre mål.
Først siger du 15 mål har Bale scoret uden for feltet og Ronaldo maks har scoret 2-3 mål. Nu siger du at Bale kun har scoret 9 udenfor feltet, hvor du samtidig har fjernet 2 af Ronaldos mål, fordi du ikke mener at de tæller som langskud?
Er det langskud eller mål udenfor feltet du kigger på, for hvis det er det sidste så har Ronaldo scoret minimum 5.
ZizouMo skrev:
Sebberg skrev:
ZizouMo skrev:
Først siger du 15 mål har Bale scoret uden for feltet og Ronaldo maks har scoret 2-3 mål. Nu siger du at Bale kun har scoret 9 udenfor feltet, hvor du samtidig har fjernet 2 af Ronaldos mål, fordi du ikke mener at de tæller som langskud?
Er det langskud eller mål udenfor feltet du kigger på, for hvis det er det sidste så har Ronaldo scoret minimum 5.
Hold nu op. Jeg skrev 15 med henblik på frispark også. Faktum er bare at han måske udover Messi, er den der har scoret klart flest gange ude fra i Europa.
Og lad nu vær med Ronaldos mål. Du kan vel selv huske målet fra Dortmund hvor han "lopper" den over Weidenfeller. Vil du virkelig lade det tælle som et "mål udenfor feltet/langskud"?
Bale har scoret 3 gange så mange mål udenfor feltet (langskud) som Ronaldo og flere frispark. Basta.
Sebberg skrev:
ZizouMo skrev:
Sebberg skrev:
ZizouMo skrev:
Hold nu op. Jeg skrev 15 med henblik på frispark også. Faktum er bare at han måske udover Messi, er den der har scoret klart flest gange ude fra i Europa.
Og lad nu vær med Ronaldos mål. Du kan vel selv huske målet fra Dortmund hvor han "lopper" den over Weidenfeller. Vil du virkelig lade det tælle som et "mål udenfor feltet/langskud"?
Bale har scoret 3 gange så mange mål udenfor feltet (langskud) som Ronaldo og flere frispark. Basta.
Ja målet mod Dortmund hvor han lopper var udenfor feltet, men ikke et langskud. Hvis man udelukkende kigger på mål udefra feltet så står den vel nok nærmere 9-5, men stadigvæk en flot bedrift af Bale.
Tror vi stopper den her, vi er allerede løbet langt ud af sporet og det godt alle de andre allerede sover :)
Hvor gammel er du? Det er jo latterligt at du bliver ved, når det udelukkende handler om at redde dit fejlagtige udsagn en lille smule.
Når vi snakker om et langskud, så ved du jo godt hvad man mener. Nemlig at det er langt ude fra, samt at du udplacerer en målmand i målet. Selvfølgelig medregner jeg da ikke et mål hvor han er 1 mod 1, og lobber den stille og roligt over. Hvis Bale havde trillet den ind på kanten af feltet, på frit mål - så ville du også have den med på listen?
Erkend nu bare at du havde et forkert udsagn, og lad vær med at flueknep så meget. Vi er jo begge to godt klar over hvad et langskud er, om ordene "udenfor feltet" er blevet nævnt eller ej.
Sebberg skrev: Zizou:
Hvor gammel er du? Det er jo latterligt at du bliver ved, når det udelukkende handler om at redde dit fejlagtige udsagn en lille smule.
Når vi snakker om et langskud, så ved du jo godt hvad man mener. Nemlig at det er langt ude fra, samt at du udplacerer en målmand i målet. Selvfølgelig medregner jeg da ikke et mål hvor han er 1 mod 1, og lobber den stille og roligt over. Hvis Bale havde trillet den ind på kanten af feltet, på frit mål - så ville du også have den med på listen?
Erkend nu bare at du havde et forkert udsagn, og lad vær med at flueknep så meget. Vi er jo begge to godt klar over hvad et langskud er, om ordene "udenfor feltet" er blevet nævnt eller ej.
Undskyld hvad taler du om?
Dit første indlæg jeg citere:
"Reza.
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor mange han har brændt. Hvis manden scorer 15 mål udenfor feltet på en sæson, så må han hjertens gerne sparke. Man snakker tit om Ronaldo som skytte, men helt ærligt - hvor tit scorer han egentligt udenfor feltet. Han har vel scoret 2-3 stks maks i år? Bale har immervæk scoret 9 eller 10 så vidt jeg kan se. At Ronaldo så har sparket flere gange, gør det vel bare endnu mere tydeligt."
Så om det er mig der helt galt på den eller dig er tydeligt at se.
Det er dig der kom med et fejlagtigt udsagn og ikke mig. Jeg troede vi snakkede om mål udefra boksen (hvilket du også skrev i starten), men den skiftet til langskud. Jamen som jeg sagde, hvis det langskud, så giver jeg dig 100 % ret.
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Det er da ikke fuldstændigt ligegyldigt? Og lige netop fordi han skal til Madrid, hvor man har Ronaldo, så er det en vital faktor man skal tage i betragtning.
Ud fra min optælling så var mit endelige resultat:
Bale: 14 mål udenfor feltet inklusiv frispark.
Ronaldo: 8 mål udenfor feltet inklusiv frispark. Og jeg talte ikke den mod Dortmund ej hellere frisparksmålet Ronaldo scorede, hvor han befandt sig i feltet.
Links:
Ronaldo:
Bale:
Og læg nu mærke til det jeg prøver at sige... Jeg menes ikke at have sagt at Bale ikke kan score udenfor feltet. Jeg mener bare ikke det er den bedste løsning. Og specielt hvis man tager prisen i betragtning. Når man vil betale 100 mio euro for en spiller, så burde det være en spiller som er absolut den bedste løsning, hvor (næsten) ingen anden køb ville være bedre. Og i Bales tilfælde, så er det ikke det bedste køb, hellere ikke engang én af de bedste. IMO så er de knap og nap 30 mil euro vi gav for Isco et meget bedre køb end det vi kommer til at give for Bale.
Og igen, det med du sagde at det var fuldstændigt ligegyldigt hvor mange han brænder, så vil jeg gerne gentage og sige nej, det er det ikke. Det er ren logik, med Ronaldos antal brændte skud på mål plus Bales antal brændte skud på mål = utallige afbrydelser i spillet. (som Raul7=kongen nævnte det).
Hvis vi ikke havde Ronaldo, så vil jeg have stemt for Bale, men med Ronaldo, så vil jeg gerne have at vores højre side skal bruges til at knække forsvarer ved hjælp af smuk sammenspil i tætte rum, hvor Ronaldo så skal være klar i venstre side til at hamre den inde i målet langt ude fra. :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Der er en masse HVIS'ER forbundet med en Bale-handel og jeg kan sagtens sætte mig ind i majoritetens - i hvert fald herinde - bekyrimger omkring et forestående skifte, men i min bog opvejer plusserne bare minusserne, også selvom det viser sig at være en hæmsko for eksempelvis Morata; Jesé skal nok få spilletid
Envidere må man bare acceptere, at Ancelotti sidder med de taktiske overvejelser, og kan han se Bale i disse, kommer waliseren til Madrid hen over sommeren Og skulle I være i tvivl, så kan Anceotti nok få plads til en spiller af Bales kvaliteter. Kongen har sagt, hvad der skal siges i forhold til et Bale og Real Madrid-samarbejde, min statement er blot en lille tilføjelse. Titler er ganske enkelt vigtigere end at "please" ungdomsafdelingen ved at udklække de kommende/potentielle stjerner; Real Madrids nuværende model er ganske fin.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Hvor mange indkøb gør vi mere ? Jese mangler stadig at komme op på første holdet !
Undrer mig faktisk en del over at han ikke er blevet rykket op. Han fik jo en megakontrakt (taget hans rolle i betragtning). En million-kontrakt til en segunda division spiller. Han skal rykkes op hurtigst muligt. Håber virkelig at Carlo har planer med La Fabrica. Kan han implementere 1.holdets spillestil helt ned til u/12, så er fremtiden sikret i klubben. Så skaber VI de største spillere.
Om nyindkøb: Skal vi ikke lade Carlo sætte sig ind i hele klubben, se alle Castilla spillerne an (bl.a. Jese), så han kan vurdere hvorvidt en spiller som Bale er nødvendig. Ser frem til en ny sæson med en ny træner som ikke har en favorit. Det er kun fair. Holdet kommer uden tvivl til at køre med en ny stamme af 5-6 spillere: Ramos, Varane, Ronaldo, Khedira, Modric og en Özil i god form. Jeg forventer de er nogenlunde fast, hvis de holder et højt bundniveau, samt at de holder sig skadesfri. Det bliver en spændende sæson. :)