Real Madrids hold 2013/2014:
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev:
Daniel skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev: Jeg har stadig ikke helt fundet ud af hvilket system vi kommer til at spille under Ancelotti. Så længe vi ikke bibeholder det vi kører med nu ! Özil kommer ik ud på kanten længere, heldigvis.
Ved du hvilket system ancelotti brugte I chealse for så bruger han sikkert den
Der er en del af os, som har linket til nogle interessante artikler, som fortæller lidt om Ancelottis taktiske overvejelser, men nedenstående billede indikerer vel meget fint, hvad italieneren foretrækker:
Det er MARCA, som har leveret artiklen, som I også lige kan få et link - www.marca.com/2013/06/29/en/football/rea...drid/1372535154.html - hvor man har fokus på, at det er mulige opstillinger efter Iscos ankomst og det er skønt at se, at Özil er at finde i dem allesammen :)
Man skal ikke lade sig kimse af Ancelotti. Han er omstillingsparat og er en mester til at tilpasse et system til sit materiale. Jeg frygter absolut intet med ham ved roret. Der bliver plads til alle!
Min konstellation med khedira/modric er måske ikke så populær i Spanien som jeg troede. Troede faktisk det var den oplagte :) ser ingen med Khedira - Modric på midten.
Tænkte præcist det samme. Derudover virker det heller ikke til, at de har de helt høje tanker om Khedira, siden der er fokus på Alonso og ikke Khedira i 4-3-3 og 4-4-2 formation (diamant).
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Hugol skrev: Jeg takker Daniel :-)
De nada ;)
.... og sikke et fint billede, du har uploadet :)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Alonso er tydeligvis omdrejningspunktet på alle 3 hold. Han er langtidsskadet, og det ville undre mig en hel del hvis han generobrer pladsen tilbage efter sin skade..
Umiddelbart en spot on vurdering. Det er også derfor, at MARCA i dag har bragt nyheden om: Carlo calling Carlo.
Der ledes, tror jeg, på højtryk efter en ny central midtbanespiller i kulissen.
Daniel skrev:
Realmadrid94 skrev: Alonso er tydeligvis omdrejningspunktet på alle 3 hold. Han er langtidsskadet, og det ville undre mig en hel del hvis han generobrer pladsen tilbage efter sin skade..
Umiddelbart en spot on vurdering. Det er også derfor, at MARCA i dag har bragt nyheden om: Carlo calling Carlo.
Der ledes, tror jeg, på højtryk efter en ny central midtbanespiller i kulissen.
Defensacentral.com har opstillet 10 spillere der er potentielle indkøb til den centrale midtbane.
www.defensacentral.com/real_madrid/88689...rid-carlo-ancelotti/
Har valgt at takke af på forum!
Synes jeg virker mærkeligt, men det bliver fandeme spændende og se hvordan Ancelotti vil få puslespillet til at gå op. For mig giver det absolut ingen mening og have Khedira, Alonso, Modric, Casemiro, Isco, Özil, Jesé, (Kaká), (Callejon), (Di María) og måske Bale og endnu en ny midtbanespiller. De 3 i parentes ser jeg som fortid i Real Madrid, men Di María kan have en chance, alt efter om vi får Bale eller ej. Jeg går bare ikke udfra Ancelotti vil benytte sig specielt meget af et rotationsprincip til og starte med, så det bliver yderst interessant, og se hvordan han vil holde alle mand glade i den trup.
Jeg håber dog for guds skyld, at Modric, Isco og Özil alle bliver brugt på samme tid, og de ikke skal aflaste hinanden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
I øvrigt meget sjovt, at MARCA går så langt, at sammenligne Matic med Redondo...
Paulinho kan i øvrigt endegyldigt streges af listen over mulige emner til midtbanen. Han har selv bekræftet, at han forlader Corinthians til fordel for Tottenham. Tottenham betaler 17 mio. £ (godt og vel 20 mio. €) for den 24-årige brasilianer.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
neymar vs bale det bliver sgu ikke bedre.
indkast.dk/index.php?nyhed=106027
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: når så bliver bale sikkert real madrid spiller messi vs ronaldo vs neymar vs bale det bliver sgu ikke bedre
Ah hva for noget??
- Jack Daniels
- Gæst
-
Siempre fiel skrev:
Real Madrid 7 skrev: når så bliver bale sikkert real madrid spiller messi vs ronaldo vs neymar vs bale det bliver sgu ikke bedre
Ah hva for noget??
Jeg tror, at Real Madrid 7 mener, at der kommer noget, man kan vælge at se som "to kampe i kampen": Neymar over for Bale og Messi over for Ronaldo.
Dog er jeg ikke enig - jeg kan ganske enkelt ikke se, hvordan et hold skal fungere med både Ronaldo og Bale samtidig, eftersom de er så ens i spillestil. Jeg ser langt hellere, at man går målrettet efter en midtbanespiller, som kan noget begge veje.