Endrick
8 måneder 1 uge siden #158
af 9eren
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 måneder 1 uge siden #159
af 9eren
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Den der jubelscene, jeg forstår den ikke men prøv at forestil jer den på Mestalla.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
8 måneder 1 uge siden #160
af Madridista02
KUnne være fedt hvis han gjorde det på Mestella.
Jeg savner Pepe :(
Besvaret af Madridista02 på emne Endrick
Han er stærk som en gorilla. På Instagram kalder hans venner ham også for gorilla.9eren post=175479 skrev: Den der jubelscene, jeg forstår den ikke men prøv at forestil jer den på Mestalla.
KUnne være fedt hvis han gjorde det på Mestella.
Jeg savner Pepe :(
7 måneder 4 uger siden #166
af 9eren
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
0-0 i kampen i nat mod Botafogo. Ved ikke om Endrick har spillet til 6,6 skriver Flashscore. Blev udskiftet efter 60 min.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
7 måneder 4 uger siden #167
af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick
Dejligt at høre at hans skade ikke var så alvorlig!
7 måneder 3 uger siden #168
af 9eren
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Endrick skulle nu ha spillet sin sidste kamp for
Palmeiras. 0-0 og ikke en kamp hvor nogle af holdene gjorde noget væsen af sig. Palmeiras var allerede videre.
Palmeiras. 0-0 og ikke en kamp hvor nogle af holdene gjorde noget væsen af sig. Palmeiras var allerede videre.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín