Endrick

10 måneder 2 uger siden #85 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Endrick
Endrick virker satme dygtig i forhold til sin alder. For vildt at vinde to mesterskaber i træk som
17 årige!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #86 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Endrick
Er helt sikker på at klubben ikke henter Mbappe. Man smider Endrick og Vini på toppen med Bellingham og Rodrygo lige bagved. Og Cama og Fede lige bag ved dem

4-2-2-2

Fede Cama

Rodrygo Jude

Endrick Vini

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
10 måneder 2 uger siden #87 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Endrick

Hamid8210 post=170257 skrev: Endrick virker satme dygtig i forhold til sin alder. For vildt at vinde to mesterskaber i træk som
17 årige!

​Han ser vild ud, men havde han nogen indflydelse på mesterskabet sidste sæson?

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #88 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Endrick
Han lavede 3 mål i 7 kampe. Men umiddelbart nej

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #89 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Endrick

Matamoro post=170258 skrev: Er helt sikker på at klubben ikke henter Mbappe. Man smider Endrick og Vini på toppen med Bellingham og Rodrygo lige bagved. Og Cama og Fede lige bag ved dem

4-2-2-2

Fede Cama

Rodrygo Jude

Endrick Vini

​Tchouameni er nu- og fremtidens 6´er.
Jeg er lige så glad for Cama som resten af forummet, men jeg ser ham som lidt som en alt mulig mand på midtbanen. Han kommer til at få lige så mange kampe som galleopstillingen, men jeg tror ikke nødvendigvis han ville starte en Chl-finale, hvis alle mand er klar.

Vini Jr. - Endrick - Rodrygo
   Bellingham - Valverde
          Tchouameni

I diamanten er det selvfølgelig en anden sag, men så piller man Endrick ud. 
Er blevet varmere på Endrick som starter fra næste sæson. Muligvis hype, men han ser virkelig fed ud. 

Fuck Mbappé, brasiliansk samba for alle pengene. Det kan potentielt blive en trio på højde med BBC/MSN.
Skulle Mbappé komme til, må Endrick stå i skyggen i en årrække. 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #90 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Endrick
​Har svært ved at forestille mig Mbappe i en trup med de spillere vi har og dem som er på vej
men Haaland ville passe fint en. Han er en anden slags angriber der sagtens ville kunne bidrage med en anderledes effeltivitet med typer som Bellingham Vini Rodrygo Endrick og Brahim.

Spørger man Bellingham hvem han helst ønsker af Mbappe eller Haaland tror jeg godt man kan gætte hvem han ville spille bedst med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #91 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick


Helt klart Endricks bedste kamp af dem jeg har set.

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #92 af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick
​Jeg er ved at blive ret hypet på Endrick. Især pga hans afslutning på sæsonen og fordi 9eren opdaterer os løbende.

Men. Vi skal lige huske at slå koldt vand i blodet. Han er ung og kommer formentlig ikke til at gå direkte ind i startopstillingen medmindre Ancelotti kan lave en Carlo og få hans potentiale frem på ingen tid som han gjorde med Vini, Rodrygo og Bellingham.

Luis Suarez (ja den Luis Suarez) er netop blevet tildelt hæderen som ligaens bedste spiller. Vi taler altså om den spiller, der lignede at han var fodboldinvalid i La Liga for to år siden. Barcelona fans sagde at han var ‘over the hill’ og det samme gjorde de i Atlético et års tid senere efter hans, indrømmet, første sæson der var godkendt. Nu er han 36 og den bedste spiller i den Brasilianske Campeonato Brasileiro Série A. Vi får en ung angriber til klubben, som har scoret langt færre mål og lavet langt færre assists. Endricks største force i den her sammenligning er selvfølgelig at han er ung. Og 100 gange mere sympatisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #93 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Endrick
Ikke lyt til Barca fans. De hænger altid enkelte spillere ud som forklaring på deres elendighed. Når det kører for Suarez er han da helt fantastisk. Hans første sæson i Atletico var ikke bare godkendt. Han sikrede dem mesterskabet. Ligesom han før har afgjort mesterskaber. Synes ikke at det skal bruges som forklaring på den brasilianske ligas niveau. Det er svært at sammenligne, men det er sikkert et helt fint niveau. Nægter at tro, at der er så meget niveauforskel. Overvurderer man ikke bare de europæiske ligaer og undervurderer de andre? Julian Alvarez fra River Plate må man fx sige var et meget fint køb af City.

November til sæsonafslutningen har været vild for Endrick. På siden Sofascore kan man se udviklingen. Det bliver spændende at se ham i det nye Bernabeu.
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #94 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick
Messi er kåret som Balon Dor’ vinder for hans elendige sæson i MLS hvor de vandt hat. Ved selvfølgelig godt at VM har en indflydelse på denne kåring, men det var altså way back. Så man kan vælge at gøre et stort nummer ud af subjektive vurderinger eller bare lade bolden gøre arbejdet. Den brasilienske liga er i mine øjne ikke nogen dårlig liga. Det er ej heller en liga som er på niveau med PL eller La Liga, dog er det ikke en svag liga af den grund.

Vitor Roque bliver jo også hypet mere på Catalanernes side og han bliver gjort bedre netop fordi han skal til Barcelona.

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #95 af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick

9eren post=170273 skrev: Messi er kåret som Balon Dor’ vinder for hans elendige sæson i MLS hvor de vandt hat.


Det er nok gået din næse forbi men det er faktisk faktuelt forkert. I 2022 ændrede France Football reglerne og kriterierne for Ballon D’Or.

www.lequipe.fr/France-Football/Actualite...r-l-histoire/1321452

Kort fortalt så tæller man ikke længere kalenderår men fodboldsæsoner fra sommer til sommer. Der var altså 0 MLS kampe med i vurderingen af hæderen. Det er hans fulde sæson for PSG + sommeren (VM) der var med i kriterierne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #96 af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick
​Vi ville ikke kunne finde plads til en 36 årig Suarez på holdet netop nu.

Og 36 årig Suarez er >> Endrick målt på den netop overståede sæson i Brasilien.

Endrick skal have lidt tilvænningstid medmindre Carlo kan udføre et Bellingham/Vini mirakel igen. Det kan man selvfølgelig håbe på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum