Endrick

10 måneder 2 uger siden #97 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Endrick

Estadio Santiago Bernabéu post=170275 skrev: ​Vi ville ikke kunne finde plads til en 36 årig Suarez på holdet netop nu.

Og 36 årig Suarez er >> Endrick målt på den netop overståede sæson i Brasilien.

Endrick skal have lidt tilvænningstid medmindre Carlo kan udføre et Bellingham/Vini mirakel igen. Det kan man selvfølgelig håbe på.

​Forstår ikke behovet for at tale Endrick ned. Han har praktisk talt kun startet inde fra november, og har lavet 11 ligamål. Suarez har selvfølgelig været fast mand og har en del erfaring som målscorer. Vi behøver ikke at tælle med, hvad Suarez udrettede i sidste forår, men hvad Endrick kan udrette for Real Madrid startende fra næste sommer og mange år fremover. Hvor var Suarez i den alder?

Scoringsmæssigt har Endrick da også overgået Neymar i den alder. Baseret på alt det her, vil det jo ikke være et mirakel, hvis han bliver en stor spiller i Real Madrid, når talentet funkler så tydeligt som det gør. Der sker rigtig mange gode ting for Real Madrids unge spillere. Det er selvfølgelig takket være Ancelotti og ledelsens tillid til dem, men Real Madrid henter altså bare de aller største talenter for tiden, mens alle andre klubber opererer i et niveau lidt under og håber på, at de kan udvikle sig til storspillere.
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 måneder 2 uger siden #98 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Endrick
​Jeg har heller ikke et behov for at medtage hvad der er sket gennem hele sæsonen for Endrick på blot 17 år eller om nogle har scoret flere mål end ham og andre sammenligninger derfra. Vi snakker om en meget ung spiller som allerede er solgt og derfor ikke har et større udviklingspotentiale for sin klub. Så skal man i den grad være god og have potentiale for at afgøre kampe hvis man skal have så meget tillid. Ved blot at tage et kig på hans aktioner, betydning på banen og den måde han udtaler sig på, får jeg i hvert fald en stor tro på, at han kan gå direkte ind og gøre en forskel hvis han får chancen. Jeg glæder mig helt vildt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #99 af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick

Fondo_Sur post=170276 skrev: Forstår ikke behovet for at tale Endrick ned.


Jeg tror måske bare du skal læse hvad jeg skrev igen.

Jeg skriver jo netop at han er ung og har fremtiden foran sig. Min pointe var at han ikke går direkte ind i startopstillingen som “Once de gala.” Men det er spændende hvad det kan blive til når han først har vænnet sig til tempoet, taktikken og fysikken i Europa.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #100 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Endrick
Vil da ikke “slå koldt vand i blodet” bare fordi han, lige nu, måske ikke tiltænkes at blive fast starter fra august 2024, hvor han vil være 18 år og to måneder.

Men du har nok ret i, at han har brug for tilvænning ligesom Vincius. Men aner det ikke. Han ser bare virkelig spektakulær ud, så man kan ikke udelukke at han banker mål ind fra start. Han har en halvsæson mere i Brasilien til at øve sig.
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #101 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick

Fondo_Sur post=170279 skrev: Vil da ikke “slå koldt vand i blodet” bare fordi han, lige nu, måske ikke tiltænkes at blive fast starter fra august 2024, hvor han vil være 18 år og to måneder.

Men du har nok ret i, at han har brug for tilvænning ligesom Vincius. Men aner det ikke. Han ser bare virkelig spektakulær ud, så man kan ikke udelukke at han banker mål ind fra start. Han har en halvsæson mere i Brasilien til at øve sig.

​Fondo Sur. Jeg synes vi har en trup der ikke lider under samme problematiker som tidligere. Lige nu har vi en trup, hvor allle passer på alle. Det handler ikke om at passe på sin egen plads. Når du ankommer til klubben er du en af os. Den modtagelse Tchouameni eksempelvis fik af Kroos sidste år, selvom Casemiro lige havde forladt Real Madrid, var rigtig gavnlig for ham. Så der er en god harmoni. Træneren bestemmer og sætter holdet, ingen har travlt med at klage over manglende spilletid. Endrick er en spiller som er meget professionel, han drikker ikke og har ikke brug for at feste med damer osv. Han kommer til at få en god modtagelse af vores gruppe og Vini, Militao, Rodrygo vil kunne guide ham. Carlo er rigtig god til sit mandskabs behandler og i mine øjne klart bedre end Zidane, som ikke fungerede mere flere af de mere perifere spiller af truppen. (Ikke en debat for mig mere men det er min holdning). Så Carlo vil komme til at passe på Endrick og skal nok få kørt ham ind på holdet. Endrick har vist at han i modgang har tålmodighed og troen på sig selv. Nogen herinde troede vi havde købt katten i sækken da Endrick på et tidspunkt gik grædene for banen og ikke havde scoret i flere kampe. Selv der troede jeg fortsat på ham og bliver heller ikke slået ud af at en spiller kan være i en krise.

Mbappe kan blive en stop klods for Endrick og han passer ikke i mine øjne til truppen med de værdier der er bygget op omkring det hold vi har nu. Så jeg kan have mine bekymringer. 

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #102 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Endrick

9eren post=170280 skrev: ​ Nogen herinde troede vi havde købt katten i sækken da Endrick på et tidspunkt gik grædene for banen og ikke havde scoret i flere kampe. Selv der troede jeg fortsat på ham og bliver heller ikke slået ud af at en spiller kan være i en krise.
 

​Det kan jeg godt huske.
Jeg fandt det ret vildt, hvordan man kunne have riven ude efter en, på daværende tidspunkt, 16 (!) årig knægt på den måde. 
Det blev kørt helt op at han ikke startede i en periode etc.
Vi bør da have lært at have lidt tålmodighed med de unge spillere, efter fx. Vinis manglende slutprodukt i 3-4 år, inden sit gennembrud. 
Man kan jo også bare se med Rodrygo lige nu. Med lidt god vind er det jo hans reele gennembrud vi er vidner til. 

On topic:
Men, ift. Endrick. Det er tydeligt at han er spektakulær. Men han skal heller ikke have mere pres på sine skuldre, end højest nødvendigt fra start af. Angriberpositionen er altid den der bliver mest gransket. Det er her man kigger mest på simpel statistik (kampe, mål). Det er dem man ser brænde chancerne. 
Min pointe er, at han måske godt kan gå ind som starter, men der skal være en pålidelig backup i så fald. Og det skal ikke være en skam, hvis han bliver slået af holdet periodisk. Han er indkøbt for fremtidspespektiverne, ikke for at gå ind og score 25+ mål i sin debutsæson. 

Med de her youngsters, syntes jeg typisk at man skal se første sæson, som en sæson hvor spilleren kun kan overraske positivt. Jeg skruer generelt ned for forventningerne til at starte med. Ikke fordi jeg ikke stoler på dem, men jeg gider ikke befinde mig i den anden grøft, hvor man lægger al sin lid til en teenager. Med Endrick er der jo også et helt forår, der kommer til at gøre os meget klogere. Forsætter han der, som han har spillet den sidste gode måned, så er det jo tydeligt at der er noget at komme efter.

Der er ingen grund til at tale Endrick ned, men der er absolut heller ingen grund til blindt at tro vi har en verdensklasse striker næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #103 af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick
​Jeg føler virkelig ikke jeg har talt Endrick ned. Jeg skrev at man bare lige skulle have den fornuftige tilgang til hans ankomst og ikke sætte bål og brænd i det hele. Han skal nok liiiiiige have nogle måneder til at vænne sig til niveauet. Hans helt store force er hans udviklingspotentiale og hans alder. Han er ikke et færdigt produkt.

Det er fedt og spændende når man hører Jesper på podcasten udtale at der med SIKKERHED kommer en topangriber til klubben sommeren 2023 eller når han siger at Endrick med sikkerhed går direkte ind i startopstillingen. Men is på. Han er ung endnu. Det skal nok blive godt hvis vi har tålmodighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #104 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #105 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick
Saksesparks målet, kunne jeg smide Gif på den så ville det være daaaaaaaamn

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #106 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #107 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #108 af Estadio Santiago Bernabéu
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Endrick
​Ret opstillet men alligevel fede billeder. Han virker sky overfor de her spillere og Carlo.

Sjovt at se ham og Arda Güler hilse. Som om man har på fornemmelsen af Endrick får debut før Arda.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum