Endrick

1 år 4 måneder siden #61 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Endrick

FranciscoISCO post=169813 skrev:

Dragam post=169810 skrev:

Fondo_Sur post=169809 skrev: Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

​Der bliver lagt mærke til det, fordi det er usædvanligt.

Der er vel ikke rigtig nogen andre, hvor det har været SÅ udtalt, og hvorfor der spekuleres i om det skyldes det ene eller andet.

Men som jeg skrev, så kan han jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, men det er udsædvanligt at se, specielt på en 17 årig.

​Kan da umiddelbart komme i tanke om brasilianske Hulk og Jack Grealish, som to der også har et usædvanligt muskuløst benparti. Synes særligt Grealish' er mindst ligeså udtalt. Tror nu også, der kan findes flere eksempler, når man lige tænker sig om. Generelt ved jeg ikke lige, hvad vi opnår med de spekulationer, men fair nok

​Grealish har store lægmuskler, ligesom modric - ikke store lår muskler.

Hulk var generalt pumpet, men havde ikke lårmuskler på samme måde som endrick og carlos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #62 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Endrick

Fondo_Sur post=169814 skrev:

Fondo_Sur post=169809 skrev: Det er da ikke noget om. Både Carlos og Endrick er lave, eksplosive spillere. Det er naturligt for dem at have store lår.

Der er vel ikke rigtig nogen andre, hvor det har været SÅ udtalt, og hvorfor der spekuleres i om det skyldes det ene eller andet.

Men som jeg skrev, så kan han jo bare være genetisk disponeret for store lårmuskler, men det er udsædvanligt at se, specielt på en 17 årig.

​Kan da umiddelbart komme i tanke om brasilianske Hulk og Jack Grealish, som to der også har et usædvanligt muskuløst benparti. Synes særligt Grealish' er mindst ligeså udtalt. Tror nu også, der kan findes flere eksempler, når man lige tænker sig om. Generelt ved jeg ikke lige, hvad vi opnår med de spekulationer, men fair nok

​Det er ofte folk der styrketræner som ikke forstår at man kan få større ben af at spille fodbold hver dag og styrketræne end at have “leg-day” en gang om ugen. Forklaringen må være… steroider. Ikke rettet på dig, Dragam. Endrick og Carlos har vel begge samme kropstype. Andre eksempler kunne være R9, Aguero, Seedorf, Shaqiri, Adama Traore and the list go on. Synes sku det er lidt mærkeligt at tænke på steroider, men der sker vel mange mærkelige ting i fodbold nu til dags. Det er vel, næsten som altid, en blanding mellem hårdt arbejde og noget medfødt. 

​R9 har da på ingen måde samme kropsbygning...

Og adama er 100% sikkert roids. Er tynd som et siv i barca - 1 år senere i england er han et pumpet muskelbundt.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Dragam.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #63 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Endrick

Dragam post=169818 skrev:

Fondo_Sur post=169814 skrev:

​Det er ofte folk der styrketræner som ikke forstår at man kan få større ben af at spille fodbold hver dag og styrketræne end at have “leg-day” en gang om ugen. Forklaringen må være… steroider. Ikke rettet på dig, Dragam. Endrick og Carlos har vel begge samme kropstype. Andre eksempler kunne være R9, Aguero, Seedorf, Shaqiri, Adama Traore and the list go on. Synes sku det er lidt mærkeligt at tænke på steroider, men der sker vel mange mærkelige ting i fodbold nu til dags. Det er vel, næsten som altid, en blanding mellem hårdt arbejde og noget medfødt. 

​R9 har da på ingen måde samme kropsbygning...

Og adama er 100% sikkert roids. Er tynd som et siv i barca - 1 år senere i england er han et pumpet muskelbundt.

​Hej Dragam. Jeg er meget nysgerrig på at høre om din faglige baggrund inden for de her ting. Vil du ikke fortælle kort om den?

Nu har du jo haft et par fysiologiske indsigter på er højere niveau end de læger og stabsmedlemmer som træffer beslutninger ud fra en masse data om spillere. 
Med dit falkeblik for om folk er krudtet eller natty, at det faktuelt er umuligt at beholde sin fart som 29-årig og senest kunne du på baggrund af en specifik skade fortælle os at Vinicius uden tvivl var blevet langsommere allerede før han kom tilbage i topform. Læg dertil dit fysiologiske indspark om at man som fodboldspiller ikke kan spille på samme kant som sit foretrukne ben da dette også er umuligt.

Jeg føler mig bare beriget og heldig at jeg får nogle indsigter på et højere niveau end diverse læger rundt omkring. Især det her med at du ikke engang behøver et belæg for det men ved det blotte øje kan     fastslå hvordan verden ser id. Det er beundringsværdigt.

Så jeg er faktisk ret nysgerrighed på hvordan du ved så meget mere end dygtige folk fra branchen indforstået at du jo selv er en af dem! :)

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #64 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #65 af 9eren

Glem Mbappe

Endrick gør det igen
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #66 af 9eren
Og shit så udgår han skadet

La lesión? Todo está bien, estoy bien, olvídalo", dijo el delantero brasileño en la entrevista tras el partido.

phhewwww
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved 9eren.

1 år 3 måneder siden #67 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Endrick
​Siger det bare: Endrick er klar til at træde direkte ind på Real Madrids hold og blive den nye førsteangriber.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, 9eren

1 år 3 måneder siden #68 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Endrick
​Ville være rigtig fedt hvis han kunne få sig den brasilianske titel. To kampe to go!

Han ser virkelig fed ud på highlights, men jeg ved stadig ikke om jeg er der, hvor jeg kan sige at han bare skal være starter allerede fra næste sæson. Bliver han ved som nu over foråret, kan man muligvis føre argumentet. Ser man på hans tal overordnede, er det jo ikke noget man tænker kvalificerer ham til starter i Real. Når man tager hans alder i betragtning bliver det selvfølgelig meget mere imponerende.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #69 af 9eren
Helt utroligt at Palmeiras nåede dertil at mesterskabet ligger for deres fødder.

1 år 3 måneder siden #70 af Siempre Madrid

9eren post=170158 skrev: Helt utroligt at Palmeiras nåede dertil at mesterskabet ligger for deres fødder.

​Ja, Botafogo er da også klappet fuldstændig sammen, faktisk siden nederlaget til Palmeiras.

Næste kamp er spændende for Palmeiras. Hjemme mod Copa Libertadores-vinderne fra Fluminense med en vis Marcelo på holdet.

Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #71 af 9eren
Den skal bestemt ses.

Mener at Botafogo også før har smidt en del points før kampen mod Palmeiras. De har i to omgange smidt 3-0 føringer ca og tabt 3-4

1 år 3 måneder siden #72 af Siempre Madrid
​Ja, de har ikke vundet de seneste 9 kampe og mødte Palmeiras for 7 kampe siden. Total nedsmeltning. 

Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum